طبق گزارش ها، بازی Spyro 4 در مراحل اولیه توسعه در Toys for Bob است

ظاهراً یکی دیگر از ورودی‌های سری Spyro با Toys for Bob در حال توسعه است.

در ویدیوی جدیدی که توسط گای کانادایی ایه – یک خودی که به خاطر پوشش Crash Bandicoot و Spyro the Dragon شناخته شده است – یوتیوبر گفت که از چندین منبع در PAX East شنیده است که Toys for Bob در حال کار بر روی عنوان جدید Spyro است.

او گفت: “Spyro 4 در حال توسعه است. این یک بیانیه است. بدون ساخت تئوری، بدون پیش فرض های مبتنی بر شواهد، بدون توطئه، یا حتی یک اشاره سنگین.”


طبق گزارش ها، بازی Spyro 4 در مراحل اولیه توسعه در Toys for Bob استتریلر گیم پلی بازی Spyro Reignited Trilogy Nintendo Switch


تریلر گیم پلی بازی Spyro Reignited Trilogy Nintendo Switch

او بعداً در ویدیو تأیید کرد: «از مارس ۲۰۲۴، Spyro 4 در حال حاضر در حال توسعه است. بنابراین، اگر این گزارش درست باشد، کار روی خود بازی هنوز در روزهای اولیه است.

ادعای گای ای کانادایی به دنبال اخبار آخر هفته است طبق گزارش ها، Toys for Bob با مایکروسافت به توافق رسیده بود برای اولین بازی مستقلش در حالی که نام Spyro به طور خاص ذکر نشده است، منابع در این زمان پیشنهاد کردند که این بازی آینده هر چه باشد، مشابه آنچه Toys for Bob در گذشته انجام داده است خواهد بود.

Toys for Bob – که همراه با سه گانه بازسازی شده Spyro برای Skylanders و تعدادی از ورودی های Crash Bandicoot نیز شناخته شده است – اعلام کرد که راه خود را با Activision جدا می کند تا دوباره به یک شرکت مستقل تبدیل شود در ژانویه در این زمان، Toys for Bob اعلام کرد که در حال بررسی یک مشارکت احتمالی با مایکروسافت است، زیرا توسعه بازی جدید آن در حال انجام است. همچنین از جامعه خود خواسته است که «حفظ [its] شاخ در» و چشمانش برای اخبار بیشتر. شاید این یک اشاره کوچک به Spyro 4 بود؟

Eurogamer از مایکروسافت و Toys درخواست کرده است که Bob نظر بیشتری بدهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/spyro-4-reportedly-in-early-development-at-toys-for-bob?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *