Pixel 8 بالاخره Gemini Nano را دریافت می‌کند

اوایل این ماه، پیکسل ۸ مالکان وقتی یاد گرفتند که گوگل ناامید شدند Gemini Nano را برای دستگاه منتشر نخواهد کرد، به دلیل “محدودیت سخت افزاری” فرضی. به نوعی، این محدودیت سخت‌افزاری برطرف شده است، با گوگل امروز اعلام کرد که ویژگی(های) مجهز به هوش مصنوعی در دستگاه‌های پیکسل ۸ در یک پیش‌نمایش توسعه‌دهنده در دسترس قرار می‌گیرد که در قسمت بعدی Pixel Feature Drop منتشر خواهد شد.

اگر پیش‌نمایش برنامه‌نویس به‌خوبی پیش برود، گوگل می‌گوید که Gemini Nano دو ویژگی توسعه‌یافته را در Pixel 8 تامین می‌کند: خلاصه در ضبط‌کننده و Magic Compose در پیام‌ها.

Pixel 8 بالاخره Gemini Nano را دریافت می‌کند

دایره برای جستجو: علاوه بر این خبر خارق‌العاده، گوگل امروز نیز توضیح داد که Circle to Search را به دستگاه‌های پیکسل دیگری گسترش می‌دهد. این ویژگی در چند روز آینده در پیکسل ۶، پیکسل ۶ پرو، پیکسل ۶a و پیکسل ۷a در دسترس خواهد بود. این شرکت می گوید که این فرآیند تماماً خودکار است، بنابراین کاربران نیازی به انجام کاری ندارند.

حتی دستگاه های بیشتر: دارندگان Pixel Fold و Pixel Tablet که احساس می کنند کنار گذاشته شده اند، نیازی به انتظار طولانی تری نیز ندارند. گوگل می گوید که صاحبان این دستگاه ها تا چند هفته دیگر Circle to Search را خواهند داشت. خیلی هم بد نیست.

دارندگان Pixel 8، ما دقیقاً مطمئن نیستیم که Feature Drop بعدی چه زمانی خواهد بود، اما این امکان وجود دارد که شما حداقل دو ماه دیگر فرصت داشته باشید (معمولاً هر سه ماه یکبار). آخرین افت ویژگی که داشتیم اوایل این ماه بود، اما برنامه گوگل اخیراً مشخص نشده است.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/28/pixel-8-gets-gemini-nano-after-all-more-pixel-phones-get-circle-to-search/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *