طبق گزارش ها، توسعه دهنده Wyrdsong، Something Wicked تحت تاثیر اخراج ها قرار گرفته است

به گفته تعداد انگشت شماری از افراد آسیب دیده، طبق گزارشات، چیزی Wicked Games “بیشتر” کارکنان خود را اخراج کرده است.

استودیو که بود در سال ۲۰۲۲ تاسیس شد توسط جف گاردینر رهبر بازی Fallout 76 چارلز استیپلز کهنه کار و Obsidian، در حال حاضر مشغول کار بر روی اولین بازی خود Wyrdsong است که به عنوان یک RPG با مضامین ماقبل طبیعی و مخفی توصیف شده است.

همانطور که توسط توسعه دهنده بازیروز جمعه، انیماتور ارشد Something Wicked اریک وب گفت که استودیو “بسیاری از کارها را اخراج کرد [its] او این خبر را “دلخراش” خواند.


طبق گزارش ها، توسعه دهنده Wyrdsong، Something Wicked تحت تاثیر اخراج ها قرار گرفته استپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد؟

در حالی که وب توضیح بیشتری در مورد تعداد افرادی که تحت تأثیر این اخراج‌ها قرار گرفته‌اند را توضیح نداد، سایر افرادی که تحت تأثیر این اخراج‌ها قرار گرفته‌اند شامل برنامه‌نویسان گرافیک هستند. اندرو ولوزین – که تایید کرد در لینکدین خود “درگیر اخراج در Something Wicked” شده است – و طراح اصلی داستان جسیکا اسلیوینسکی، که گفت اکنون به دنبال کار است. Something Wicked فقط انتصاب ولوزین را در شرکت اعلام کرد ژانویه.

دقیقاً مشخص نیست چه تعداد از کارکنان تحت تأثیر این اخراج‌ها فراتر از این پست‌ها قرار گرفته‌اند. Eurogamer برای تایید با Something Wicked تماس گرفته است.

حداقل، ویل شن، که به عنوان طراح جستجوی اصلی در آن خدمت می کرد استارفیلد و سال گذشته به بازی Something Wicked پیوستدر حال حاضر به نظر می رسد که اخراج ها تحت تاثیر قرار نگرفته است، با فیدهای رسانه های اجتماعی توسعه دهنده هنوز نشان می دهد که او یک بعداً امروز در GDC صحبت کنید.

متأسفانه Something Wicked یکی از بسیاری از استودیوهایی است که امسال تحت تأثیر کاهش مشاغل قرار گرفته است. در ژانویه، مایکروسافت اعلام کرد که ۱۹۰۰ کارمند خود را اخراج می کند در میان تیم های بازی ویدیویی آن فیل اسپنسر، مدیر بازی های مایکروسافت، در ایمیلی که در سراسر شرکت ارسال شد، این تصمیم را “تصمیم دردناک” خواند.

در همین حال در بهمن ماه سونی اعلام کرد که ۹۰۰ نفر را اخراج می کند، معادل هشت درصد نیروی کار آن است. این شامل بسته شدن استودیو لندن استودیو پلی استیشن، به علاوه کاهش‌هایی بود که در استودیوی سونی Firesprite انجام شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، حتما ویژگی کریس درینگ را بررسی کنید: اتفاقی که با اخراج کارکنان در صنعت بازی های ویدیویی می افتد?


منبع: https://www.eurogamer.net/wyrdsong-developer-something-wicked-reportedly-impacted-by-layoffs?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *