طبق گزارش ها، شاهزاده ایرانی شبیه به سرکش، در راه استودیوی Dead Cells Evil Empire

به دنبال آن مورد استقبال قرار گرفت ظاهراً یوبی‌سافت در اوایل سال جاری در حال آماده‌سازی یک سری دیگر برای عرضه در سال ۲۰۲۴ است – این بار در قالب یک شاهزاده ایرانی سرکش از Evil Empire، استودیویی که مسئول پشتیبانی قابل توجه Dead Cells پس از عرضه است. .

که با توجه به تام هندرسون از Insider Gamingاو می‌گوید که طرح این پروژه با عنوان The Rogue Prince of Persia این است که در اواخر امسال به دسترسی زودهنگام Steam راه‌اندازی شود – که اولین انتشار استیم یک روزه یوبی‌سافت از سال ۲۰۱۹ است – سپس عنوان را بر اساس بازخورد جامعه گسترش دهد.

هندرسون می گوید The Rogue Prince of Persia “به روز رسانی های رایگان دائمی دریافت می کند و در طول زمان تکامل می یابد”، اما جزئیات – فراتر از ادعاهایی که کارگردانی هنری آن به شدت از کمیک های فرانسوی-بلژیکی الهام گرفته شده است – محدود است. گفته می‌شود که این بازی چهار سال است که در حال توسعه است، مدت کوتاهی پس از آغاز به کار Evil Empire، اما هیچ اطلاعاتی در مورد زمان معرفی رسمی آن وجود ندارد – اگرچه Evil Empire قرار است فاش شود. چیزی در طول ویترین مستقل Triple-i هفته بعد

احیای شاهزاده ایرانی Ubisoft، The Lost Crown، اوایل سال جاری عرضه شد.در یوتیوب تماشا کنید

امپراتوری شیطان نشان داد که این کار را خواهد کرد دیگر روی سلول های مرده کار نمی کند و تعدادی از پروژه‌های جدید را که در اوایل سال جاری در استودیو در دست ساخت است، نوشت: «ما به کار خود بر روی به‌روزرسانی‌ها و DLCهای بی‌شماری بسیار افتخار می‌کنیم، اما اکنون زمان آن است که چیزی درخشان و جدید یا شاید بیش از یک چیز داشته باشیم. “.

اعلامیه توسعه دهنده اصلی Motion Twin که از پشتیبانی پس از عرضه Dead Cells پشتیبانی می کند، بسیاری را غافلگیر کرد، زیرا Evil Empire قبلاً گفته بود که نقشه راهی از محتوای جدید تا “حداقل تا پایان سال ۲۰۲۴” دارد – و طراح ارشد سابق Dead Cells. سباستین بنارد تصمیم Motion Twin نامیده می شود “بدترین حرکت احمقانه قابل تصور”، گفت: “آرزو می کنم بهترین ها را [Evil Empire] برای کارهای بعدی خود، و امیدواریم افرادی که در آنجا کار می کنند از این کاهش ناگهانی اقتصادی جان سالم به در ببرند.”

گزارش‌های مربوط به یک بازی جدید شبیه به سرکش Prince of Persia از Evil Empire به دنبال اعلام یوبی‌سافت در ماه مارس مبنی بر اینکه Prince of Persia: The Lost Crown دریافت خواهد شد، منتشر شد. چهار به روز رسانی رایگان پس از راه اندازی قبل از پایان سال ۲۰۲۴، اضافه کردن مواردی مانند حالت Boss rush و محتوای داستانی جدید. بازسازی مشکل‌ساز «Prince of Persia: Sands of Time» که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ عرضه شود، هنوز در جایی دیده نمی‌شود. به روز رسانی مختصر در سال گذشته تایید می کند که هنوز در کار است.


منبع: https://www.eurogamer.net/rogue-like-prince-of-persia-reportedly-on-the-way-from-dead-cells-studio-evil-empire?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *