طبق گزارش ها، فروش استودیوی گیربکس Borderlands Group Embracer در “مراحل پایانی” نهایی است

به دنبال گزارش های سال گذشته که گروه Embracer بود در نظر گرفتن فروش جعبه دنده استودیوی Borderlands به عنوان بخشی از “برنامه بازسازی جامع” در حال انجام خود، اکنون ادعا می شود که فروش به شخص ثالث در “مراحل پایانی” نهایی است.

خودشه با توجه به Kotakuرندی پیچفورد، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Gearbox، قبلاً به کارکنان گفته بود که استودیو با یکی از سه سناریو احتمالی روبرو است: یا در Embracer باقی می‌ماند، فروخته می‌شود، یا هزینه خرید را تامین می‌کند و یک بار دیگر مستقل می‌شود. با این حال، طبق گزارش‌ها، Pitchford در اوایل این هفته یک به‌روزرسانی را با کارمندان به اشتراک گذاشت و گفت که تصمیمی گرفته شده است – و به گفته منابع Kotaku، این تصمیم برای فروش بود.

این نشریه می‌داند که فروش گیربکس به یک خریدار ناشناس در حال حاضر در “مراحل نهایی نهایی شدن” است و در حالی که Embracer Group – که گیربکس را به قیمت ۳۶۳ میلیون دلار خریداری کرد در سال ۲۰۲۱ – به درخواست های Kotaku برای اظهار نظر پاسخ نداد، Pitchford درخواست های وب سایت را رد کرد و گفت: “ما هیجان زده خواهیم شد که هر زمان پروژه هایی برای اعلام یا اخباری برای به اشتراک گذاشتن داشته باشیم به اشتراک بگذاریم زیرا برای ماموریت خود برای سرگرم کردن جهان سخت کار می کنیم.”


طبق گزارش ها، فروش استودیوی گیربکس Borderlands Group Embracer در “مراحل پایانی” نهایی استپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد؟

گزارش‌های مربوط به فروش قریب‌الوقوع گیربکس به دنبال صحبت جیسون شرایر از بلومبرگ است که گروه Embracer قرار است World War Z و گروه انتشاراتی Snowrunner Saber Interactive را بفروشد در معامله ای به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار – کمتر از آن ۵۲۵ میلیون دلار برای این شرکت در سال ۲۰۲۰ پرداخت کرد.

این دو فروش، اگر طبق گزارش‌ها پیش بروند، آخرین گام‌های برنامه ویرانگر «تجدید ساختار» Embracer خواهند بود. سال گذشته آغاز شد بعد از سقوط یک “مشارکت استراتژیک بزرگ” ۲ میلیارد دلاری در ماه می. از آن زمان، Embracer هشت درصد از نیروی کار خود را اخراج کرده است – در مجموع ۱۳۸۷ کارمند – در حالی که تعدادی از استودیوهای برجسته خود را تعطیل کرده است. رادیکال آزادکه در حال کار بر روی قسمت جدید لغو شده در سری محبوب TimeSplitters بود و Volition توسعه دهنده Saints Row. آغوشگر اخیرا به سرمایه گذاران گفته است برنامه تجدید ساختار آن به “مراحل بلوغ” رسیده بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/embracer-sale-of-borderlands-studio-gearbox-reportedly-in-late-stages-of-finalisation?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *