طبق گزارش ها، پورت های Dreams PC و PlayStation 5 کنسرو شده اند

ادعا شده است که نسخه‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۵ پلتفرم بازی سازی Dreams قبلاً در حال توسعه بودند.

در جریان اخیر پخش زنده (با تشکر، wccftechلنس مک‌دونالد، کارشناس داخلی صنعت، درباره برنامه‌های اعلام‌نشده برای آوردن Dreams که برای PS4 در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، برای PC و PS5 صحبت کرد – و نسخه‌های این پروژه‌ها تقریباً کامل شده‌اند.

بازگشت به سال ۲۰۲۰ توسعه دهنده Media Molecule به Eurogamer گفته بود که Dreams قبلاً روی PS5 اجرا می شد، اگرچه این نسخه بخشی از استودیو بود که صرفاً سخت افزار را “کاوش” می کرد. به طور جداگانه، Eurogamer شنیده بود که پورت رایانه شخصی بازی در حال توسعه است، در کنار سایر پروژه های سونی که در طول سال ها بر روی رایانه شخصی منتشر شده اند.

آیا کوجیما ناجی وضعیت پلی استیشن بود؟در یوتیوب تماشا کنید

مک‌دونالد گفت که نسخه PS5 بازی از ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کند، در حالی که پورت رایانه شخصی آن به وضوح از ماوس و کیبورد پشتیبانی می‌کند.

مک‌دونالد ادامه داد، اما این برنامه‌ها برای آوردن Dreams به رایانه‌های شخصی و PS5 دیگر انجام نمی‌شوند و تصمیمی که در کنار آن گرفته شد. اخراج Media Molecule در سال گذشته.

حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از استودیو در ماه اکتبر از بین رفت و شرکت “تغییرات استراتژیک قابل توجهی را در سال گذشته، از جمله تغییر تمرکز از رویاها به پروژه جدید” مقصر دانست.

پشتیبانی زنده برای Dreams قبلاً متوقف شده بود در ۱ سپتامبر

Eurogamer برای نظر دادن با پلی استیشن تماس گرفته است.

الکس ایوانز از Media Molecule قبلاً به Eurogamer گفت: “Dreams در واقع قبلاً روی پلی‌استیشن ۵ اجرا می‌شود – شما می‌توانید این کار را انجام دهید.” “اما این فقط ما هستیم که توسعه دهنده هستیم و کاوش می کنیم. اگر بگویم قرار نیست کاوش کنیم، به شما دروغ می گویم، اما در حال حاضر به معنای واقعی کلمه هیچ برنامه ای وجود ندارد.”

Media Molecule هنوز پروژه جدید خود را فاش نکرده است.

پلی استیشن قبلا گفته بود که بیشتر از اینها دارد ۱۰ بازی جدید با سرویس زنده که قرار است در سال های آینده راه اندازی شونداگر چه برخی از آنها اکنون بیشتر از برنامه ریزی اولیه طول می کشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/dreams-pc-playstation-5-ports-reportedly-canned?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *