اخراج WWE، استودیوی Lego 2K Drive Visual Concepts Austin

Visual Concepts Austin – که به‌خاطر کارش بر روی WWE 2K23، NBA 2K24 و Lego 2K Drive شناخته می‌شود – جدیدترین استودیویی است که تحت تأثیر اخراج‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی قرار گرفته است.

در حالی که تعداد دقیق افرادی که تحت تأثیر این اخراج‌های اخیر قرار گرفته‌اند نامشخص است، مدیر هنری سابق استودیو، برد بولینگ، گفت که او و “گروهی از توسعه‌دهندگان بسیار با استعداد” تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. بولینگ در ادامه نوشت: “خونریزی صنعت بازی ادامه دارد.” لینکدین.

مهندس نرم افزار سیدنی اف یکی دیگر از افرادی است که در این ماه از Visual Concepts Austin اخراج شده است. او گفت: «قطعاً خشن است نوشت، بیان کرد که او یکی از “چند همکار شگفت انگیز دیگر” است که تحت تأثیر کات استودیو قرار گرفته است. “دلم برای همه کسانی که به شدت با آنها کار کردم تنگ خواهد شد.”

آیا کوجیما ناجی وضعیت پلی استیشن بود؟در یوتیوب تماشا کنید

Visual Concepts آستین متأسفانه یکی از بسیاری از استودیوهایی است که امسال تحت تأثیر کاهش شغل قرار گرفته است. افراد دیگری که تحت تأثیر قرار می گیرند عبارتند از Riot Games توسعه دهنده League of Legends. ماه گذشته، این شرکت فاش کرد که ۵۳۰ کارمند خود را اخراج می کند که معادل ۱۱ درصد از کل نیروی کار جهانی است. در همین حال، بازی های جنگل سیاه، وحدت، رفتار تعاملی و Lords of the Fallen ناشر CI Games همه اخراج های خود را در سال جاری اعلام کرده اند.

همچنین در ژانویه مایکروسافت اعلام کرد که ۱۹۰۰ کارمند خود را اخراج می کند در تیم های بازی ویدیویی آن فیل اسپنسر، مدیر بازی های مایکروسافت، در ایمیلی که در سراسر شرکت ارسال شد، این تصمیم را “تصمیم دردناک” خواند.

چند روز بعد، بازی جدید Deus Ex از Eidos Montreal توسط Embracer Group کنسل شدباعث تعدادی اخراج در استودیو شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/layoffs-hit-wwe-lego-2k-drive-studio-visual-concepts-austin?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *