طراح Dead Cells تصمیم برای پایان دادن به توسعه را “بدترین حرکت احمقانه قابل تصور” می خواند.

سباستین بنارد، طراح و توسعه‌دهنده اصلی بازی Dead Cells، تصمیم برای پایان دادن به توسعه این بازی را «بدترین حرکت احمقانه قابل تصور» توسط ناشر Motion Twin نامیده است.

بنارد تا اواخر سال ۲۰۱۹ روی Dead Cells کار می کرد، قبل از اینکه استودیوی تک نفره خود به نام Deepnight را تأسیس کند. اکنون، او افکار خود را در مورد توسعه سلول های مرده در حال پایان یافتن است در سرور Discord بازی، پس از نظرخواهی از او (که توسط PCGamesN).

پس از بررسی سریع توسط Eurogamer، به نظر می رسد پست های Benard دیگر در زمان نگارش این مقاله در سرور موجود نیست، اگرچه بسیاری از کاربران هنوز در مورد آنچه که او نوشته است بحث می کنند.

Windblown، بازی بعدی از Motion Twin.در یوتیوب تماشا کنید

همانطور که گزارش شده، این پاسخ کامل بنارد است: «از آنجایی که از من می‌پرسید، فقط می‌گویم [Motion Twin] بدترین حرکت احمق قابل تصور را علیه سلول های مرده انجام داد و [Evil Empire]. با دیدن دست اول وضعیت واقعی پشت صحنه، صادقانه می توانم بگویم که خوشحالم که دیگر بخشی از این ماجرا نیستم. بیانیه رسمی کاملاً مزخرف بازاریابی است، نحوه وقوع این وضعیت در سطح کاملاً متفاوتی است. هرگز تصور نمی‌کردم استودیوی سابق من اینقدر آدم‌های حریص باشند. آرزوی بهترین ها را دارم [Evil Empire] برای کارهای بعدی خود، و امیدواریم افرادی که در آنجا کار می کنند از این کاهش ناگهانی اقتصادی جان سالم به در ببرند.”

Evil Empire یک استودیوی داخلی در Motion Twin است که پس از موفقیت Dead Cells با تعدادی توسعه‌دهنده که مشتاق ادامه کار بر روی بازی بودند، تولید شد. اگرچه توسعه توسط Evil Empire انجام می شود، Motion Twin در تصمیم گیری های مربوط به بازی حرفی برای گفتن دارد.

مشخص نیست که Evil Empire پس از انتشار آخرین آپدیت رایگان Dead Cell، The End is Near، روی چه پروژه هایی کار خواهد کرد. Motion Twin اعلام شد باد وزیدهیک سرکش اقدام، در جوایز بازی دسامبر گذشته، که در سال جاری در دسترسی اولیه راه اندازی خواهد شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/dead-cells-designer-calls-decision-to-end-development-the-worst-imaginable-asshole-move?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *