طرح T-Mobile شما اکنون دارای جوایز وفاداری داخلی است

تی موبایل معرفی کرد وضعیت سرخابی در این هفته، یک نوع برنامه پاداش وفاداری، که در واقع ممکن است به آسانی به عنوان مزایای اضافی برای صرفاً مشتری بودن با یک طرح واجد شرایط توصیف شود. همانطور که در برنامه های جوایز معمول است، فرد باید با خرج کردن پول جوایزی کسب کند، اما با وضعیت Magenta، چیزها به صورت رایگان ارائه می شوند و به دست نمی آیند.

مشتریان واجد شرایط اکنون با هیلتون به نرخ های تخفیف دار دسترسی خواهند داشت (تخفیف ۱۵ درصدی در ۲۲ برند برتر هتل هیلتون در سراسر جهان)، ارتقای خودکار به Hilton Honors Silver تا ۳۱ مارس ۲۰۲۵، یک معامله دیوانه کننده خوب با شرکت های کرایه خودرو هرتز و دلار. به مشتریان این امکان را می دهد که از سوخت گیری یا شارژ مجدد وسایل نقلیه در هنگام بازگرداندن آنها در فرودگاه ها صرف نظر کنند، بلیط فیلم ۵ دلاری برای کل خانواده در هر ماه و همچنین تخفیف Live Nation.

در مجموع، T-Mobile می گوید که Magenta Status دارای ارزش سالانه ۱۵۰۰ دلار است، همه برای مشتریان دارای خدمات واجد شرایط. با نگاهی به چاپ دقیق، محدودیت های زیادی نیز وجود ندارد. T-Mobile به طور خاص فهرست می کند که “وضعیت Magenta به معنای پس پرداخت T-Mobile، از جمله مشاغل کوچک و اکثر مشتریان پیش پرداخت T-Mobile” واجد شرایط برای مزایای فوق هستند.

زمانی که برنامه به صورت زنده ادامه پیدا کرد، می‌توانیم شرایط و ضوابط را عمیق‌تر بررسی کنیم سه شنبه ۱۳ فوریه. خلاصه کاملی از وضعیت سرخابی در ویدیوی زیر وجود دارد.

// تی موبایل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/07/magenta-status-is-t-mobiles-loyalty-rewards-program-for-all-customers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *