Paralives شبیه به سیمز امیدوارکننده، ویدیوی هفت دقیقه‌ای از گیم‌پلی دریافت می‌کند و سال آینده دسترسی زودهنگام به استیم خواهد داشت.

اگر از طرفداران سیمز و تجربیات شبیه به سیمز هستید، زمان بسیار هیجان انگیزی است. Sims 5 یا هر نام دیگری که می‌توان نامش را گذاشت، به آرامی در EA در حال گسترش است، سپس انتشار قریب‌الوقوع Paradox’s Life By You پس از چند تاخیر و حتی charmingly lo-fi Tiny Life برای طرفداران قدیمی سیمز. شاید بازی‌ای که از زمان رونمایی آن در سال ۲۰۱۹ بیشترین هیجان را ایجاد کرده است، بازی Paralives باشد و پس از مدت‌ها انتظار – و پنج سال پشتیبانی از سرمایه‌گذاری جمعی – توسعه‌دهنده استودیوی Paralives اعلام کرده است که سال آینده وارد دسترسی زودهنگام خواهد شد.

این کمی اطلاعات از طریق ویدیوی گیم‌پلی حالت زنده جدید Paralives به دست می‌آید – حالت زنده به زبان Sims قسمتی است که شخصیت‌های دیجیتال به طور فعال به کارهای روزمره خود می‌پردازند، برخلاف حالت ساخت متمرکز بر سفارشی‌سازی – که بر زندگی آنیسا تمرکز می‌کند. به یک آپارتمان جدید نقل مکان می کند و شروع به شناخت محله و همسایگان جدید خود می کند.

نگاهی به این که چگونه می توان شخصیت یک پارا را ایجاد کرد – در ابتدا با بالا بردن یا کاهش ویژگی های بدن، ذهن، خلاقیت، و ویژگی های کاریزمای آنها، و همچنین افزودن “نشاط”، استعداد اجتماعی، استعداد و از طریق تغییر سبک زندگی مختلف – و پس از آن که وقت بیرون رفتن است


Paralives شبیه به سیمز امیدوارکننده، ویدیوی هفت دقیقه‌ای از گیم‌پلی دریافت می‌کند و سال آینده دسترسی زودهنگام به استیم خواهد داشت.Paralives – مروری بر گیم پلی


نمای کلی بازی Paralives.

ابتدا، آنیسا به دنبال شغلی در کافی‌شاپ محلی می‌گردد – با برنامه‌هایی که شهرها را ملزم می‌کند در تعدادی از مهارت‌های خاص و مرتبط با شغل به سطوح معینی دست یافته باشند – و سپس، همانطور که او کمی پول نقد به دست می‌آورد، جستجو در حالت ساخت فراهم می‌کند. او را با یک گیتار جدید برای نواختن. این یکی از نیازها و خواسته‌های او را برآورده می‌کند، و همزمان مهارت گیتار و دانش موسیقی او را بهبود می‌بخشد – دومی به عنوان نوعی مهارت چتر عمل می‌کند که یادگیری مهارت‌های فرعی را با افزایش آن آسان‌تر می‌کند.

یک روز موفق دیگر در محل کار به او امتیاز ارتقای دیگری می دهد تا برای یک مهارت جدید صرف کند، شاید شغل فعلی یا مهارت مرتبطی را که ممکن است در جای دیگر ارزشمند باشد، بهبود بخشد. سپس نگاهی به تعاملات گروهی می‌اندازیم، و اینکه چگونه پر کردن یک نوار با هم، گزینه‌هایی را برای بازیکنان باز می‌کند – که به عنوان کارت‌های Together مربوط به زمینه ارائه می‌شوند – تا بتوانند روابط را به دلخواه توسعه دهند. و همانطور که Parafolk جنبه اجتماعی خود را کشف می کند، امتیاز ارتقا می یابد که می تواند برای تکامل جنبه های شخصیت آنها خرج شود، به عنوان مثال، حال و هوای “جدی” آنها را به “مطالعه آمیز” یا “سخت کوش” ​​تبدیل می کند و به آنها امتیازات خاصی می دهد.

در جای دیگر، نگاهی به فعالیت های گروهی و برخی از موارد مختلف موجود برای معاشرت وجود دارد. و همه چیز با نگاهی به عاشقانه – که دوباره توسط کارتهای با هم متنی هدایت می شود – و روابط گسترده تر، با شهرهای مختلف که می توانند چیزی بیش از دوستان، دشمنان یا عاشقان باشند، به پایان می رسد. شهرک ها می توانند همسایه باشند، برای مثال، دوستان گیتار، یا همکلاسی های سابق، و این ارتباطات بر کارت های Together که ممکن است مشاهده کنید و راه هایی که روابط می تواند تکامل یابد، تأثیر می گذارد.

همه اینها ظاهری را برای بازی ایجاد می‌کند که مشتاق است مهر متمایز خود را بر فرمول آشنای Sims بگذارد و بازیکنانی که مشتاق دستیابی به Paralives هستند سرانجام در سال آینده فرصتی برای انجام این کار خواهند داشت. دسترسی زودهنگام استیم. استودیو Paralives در خود توضیح می‌دهد: «حتی اگر باگ‌ها و برخی از ویژگی‌های مهم از دست رفته باشد پست اعلامیه“ما فکر می کنیم دسترسی زودهنگام Paralives بسیار لذت بخش خواهد بود. بازیکنانی که دوست دارند شخصیت بسازند و خانه بسازند ابزارها و محتوای زیادی برای خلاقیت در اختیار خواهند داشت و حالت زنده ویژگی های اصلی خود را ایجاد می کند که به افراد امکان می دهد کارهای عالی خلق کنند. داستان هایی برای پارافولکس هایشان.”

Paralives در حال حاضر یک نقشه راه دقیق نشان می‌دهد دقیقاً کدام ویژگی‌ها در هنگام انتشار در دسترسی زودهنگام گنجانده می‌شوند و چه ویژگی‌هایی – مانند ماشین‌ها، دوچرخه‌ها، حیوانات خانگی، آب و هوا، فصل‌ها، زیرزمین‌ها و استخرهای شنا – با ادامه توسعه اضافه می‌شوند. استودیو Paralives همچنین تایید کرده است که تمام ویژگی‌های جدید – از جمله موارد اضافه شده پس از انتشار کامل – رایگان و بدون DLC پولی خواهند بود. توضیح می‌دهد: «به‌عنوان یک تیم کوچک بدون هیچ سهامداری برای خوشحالی، معتقدیم پولی که از فروش بازی به‌تنهایی به‌دست می‌آوریم برای حمایت از ما و توسعه به‌روزرسانی‌های رایگان در درازمدت کافی است.»

به عنوان یکی از طرفداران قدیمی سیمز، Paralives مطمئناً توجه من را به خود جلب کرده است، و جالب است که ببینم چگونه در برابر تلاش نسبتاً جذاب Paradox، Life By You، که در حال حاضر ساخته شده است، مقابله می کند. به دلیل راه اندازی به دسترسی زودهنگام در ۴ ژوئن


منبع: https://www.eurogamer.net/promising-sims-like-paralives-gets-seven-minute-gameplay-video-hitting-early-access-next-year?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *