ظاهراً اینها بهترین شرکت های فناوری برای کار هستند – و اپل فقط در لیست قرار می گیرد

ظاهراً اینها بهترین شرکت های فناوری برای کار هستند – و اپل فقط در لیست قرار می گیرد

سایت ارزیابی شغل Glassdoor لیست خود را منتشر کرده است.بهترین مکان برای کاربرای سال ۲۰۲۴، با تعدادی از شرکت های فناوری که توانستند به رتبه های برتر دست یابند.

علاقه خاصی به انویدیا، که در کل به عنوان دومین شرکت برتر معرفی شد، و اپل که پس از سقوط در سال ۲۰۲۳ موفق به کسب جایگاهی در لیست شد، وجود داشت.

غول مشاوره مدیریت Bain & Company رتبه اول را به خود اختصاص داد، اما رتبه های بالایی برای سایر شرکت های فناوری برجسته، از جمله Service Now (#3)، Procore Technologies (#5)، VMware (#7) و Deltek (#8) وجود داشت.

Glassdoor بهترین مکان برای کار

خارج از ۱۰ شرکت برتر، همچنین رتبه های بالایی برای شرکت هایی مانند Adobe (#15)، مایکروسافت (#۱۸) و Google (#26) وجود دارد، با ۳۱ شرکت فناوری که در مجموع ۱۰۰ شرکت برتر را تشکیل می دهند – کاهش از ۴۱ در ۲۰۲۳٫

۹to5Mac اشاره کرد که Salesforce، Intel، Netflix و Yahoo از لیست ۱۰۰ برتر در سال ۲۰۲۴ خارج شدند و بار دیگر جایی برای Meta وجود نداشت. از جمله تازه واردهای فناوری در این لیست می توان به لنوو و سامسارا اشاره کرد.

انویدیا به لطف میانگین امتیاز ۴٫۷/۵ خود در سال گذشته، در رتبه دوم کلی قرار گرفت و تنها ۰٫۱ کمتر از Bain بود.

کریستین ساترلند وونگ، مدیر اجرایی گلس‌دور، گفت: «زندگی کار به سرعت در حال تغییر است و متخصصان به Glassdoor روی می‌آورند تا تجربیات خود را در مورد کار برای برخی از رقابت‌پذیرترین کارفرمایان در جهان به اشتراک بگذارند.

“جایزه بهترین مکان برای کار یادآور قدرت Glassdoor است، از مسلح کردن حرفه ای ها با بینش های شغلی و گفتگوهای بی درنگ در مورد همه چیزهای کار و زندگی، تا ارائه بازخورد به کارفرمایان برای بهبود. Glassdoor تکامل یافته است تا مطمئن شود که شفافیت یک مد روز نیست، بلکه یک جزء اساسی در آینده کار است.”

این مطالعه پس از ارقام اخیر انجام می شود که نشان می دهد اخراج کارکنان در فضای فناوری با سرعت ادامه دارد. در سال ۲۰۲۲، حدود ۱۶۵۰۰۰ کارگر فناوری اخراج شدند، پس از آن بیش از ۲۶۲۰۰۰ نفر در سال ۲۰۲۳ و بیش از ۳۰۰۰ نفر تنها در دو هفته اول ژانویه ۲۰۲۴ (از طریق اخراج ها.fyi).

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/these-are-apparently-the-best-tech-firms-to-work-for-and-apple-only-just-makes-the-list

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *