ظاهراً توسعه آیفون تاشو به دلیل خرابی صفحه نمایش متوقف شده است

شایعه جدیدی که از چین منتشر شده است، ادعا می کند که اپل توسعه آیفون تاشو را به دلیل عدم موفقیت نمایشگرهای عرضه کننده از استانداردهای تست دقیق خود این شرکت به حالت تعلیق درآورده است.

ظاهراً توسعه آیفون تاشو به دلیل خرابی صفحه نمایش متوقف شده است
مطابق با دیجیتال فوکوس ثابتیک وبلاگ نویس ویدئویی مبتنی بر Weibo از گوانگدونگ با پیروان چینی بسیار زیاد، اپل در حال آزمایش تلفن های تاشو رقیب به عنوان بخشی از فرآیند تحقیق و توسعه خود در دستگاه های تاشو بوده است، که گمان می رود از آن زمان ادامه داشته باشد. ۲۰۱۶.

حداقل یکی از تاشوهایی که گفته می شود اپل در حال آزمایش آن بوده است، از نمایشگری ساخته شده توسط سامسونگ استفاده می کند. سامسونگ تامین کننده اصلی پنل های نمایشگر مورد استفاده در دستگاه های اپل است و شناخته شده است نمونه های صفحه نمایش تاشو را در اختیار اپل قرار داد در گذشته. گزارش اخیر همچنین ادعا کرد که سامسونگ تلاش کرده است کارایی عملیاتی آن را تقویت کند در انتظار اولین محصولات تاشو اپل با ادغام مهارتی که در ساخت دستگاه های تاشو از سال ۲۰۱۹ کسب کرده است.

با این حال، منبع شایعه امروز ادعا می‌کند که آخرین پنل‌های تاشو سامسونگ پس از چند روز تحت آزمایش‌های داخلی سخت‌گیرانه اپل، خراب شدند، که باعث شده اپل کل پروژه را برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی یا حداقل تا زمانی که نمایشگری به نمایش بگذارد، روی یخ بگذارد. می تواند استانداردهای بالای آن را برآورده کند می توان توسعه داد.

با توجه به الف گزارش از جانب اطلاعات در اوایل این ماه، اپل پس از پنج سال تحقیق و توسعه، به طور فعال در حال ساخت نمونه اولیه حداقل دو آیفون تاشو بوده است. گفته می‌شود که دو نمونه اولیه آیفون مانند یک پوسته تاشو از عرض تا می‌شوند، اما در نقشه راه محصولات اپل برای سال‌های ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ دیده نمی‌شوند. در این گزارش اشاره شده است که اگر آیفون‌های تاشو با استانداردهای اپل مطابقت نداشته باشند، همچنان می‌توانند لغو شوند.

حساب Weibo که ادعا می‌کند اطلاعاتی در مورد تعلیق پروژه تاشو در اپل دریافت کرده است، مقدار زیادی ناشناخته است و تا آنجا که می‌دانیم هیچ سابقه قبلی در مورد شایعات اپل ندارد، بنابراین تردید در مورد صحت آن ضروری است.

همچنین مشخص نیست که آیا این ادعا بر ادامه کار اپل بر روی آیپد تاشو تأثیر می گذارد یا خیر. شایعه شده است که اپل بیشتر به چنین دستگاهی علاقه مند است، که می تواند ضخیم تر از یک آیفون تاشو باشد، زیرا کاربران انتظار ندارند آن را در جیب خود حمل کنند و نیازی به گذر از الزامات دوام بالای یک آیفون ندارند.

اوایل این ماه، خروجی کره ای الک گزارش شده است اپل در نظر دارد اولین دستگاه تاشو خود را در چند سال آینده در قالب یک دستگاه ۷ تا ۸ اینچی عرضه کند که در نهایت می تواند جایگزین آیپد مینی ۸٫۳ اینچی شود.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/16/foldable-iphone-paused-failing-screens/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *