ظاهرا Sea of ​​Thieves برای عرضه پلی استیشن و سوییچ در نظر گرفته شده است

پس از حدس و گمان مایکروسافت ممکن است در نظر گرفته شود معرفی Hi-Fi Rush تحسین شده خود به سوییچگزارش‌های جدید ادعا می‌کنند که این شرکت همچنین به دنبال انتشار پلی‌استیشن و سوییچ برای بازی تحسین‌شده دزدان دریایی ماجراجویی چندنفره Sea of ​​Thieves، توسعه‌دهنده Rare بوده است.

جف گراب، روزنامه‌نگار و افشاگر پرکار، در ابتدا ادعا کرد که مایکروسافت به دنبال انتشار احتمالی پلی‌استیشن و سوییچ برای Sea of ​​Thieves بوده است. پادکست بازی Mess اوایل امروز. که به دنبال آن یک داستان مشابه از استفان توتیلو، روزنامه‌نگار سابق Axios، که در وب‌سایت Game File تازه راه‌اندازی‌شده‌اش می‌نویسد.

توتیلو یک چرخش کمی متفاوت در مورد گزارش گراب ارائه کرد و گفت که شنیده است مایکروسافت به انتشار Sea of ​​Thieves در پلی استیشن فکر کرده است، اما “منبع آشنا با برنامه های پورت” او هیچ اشاره ای به سوییچ نکرده است.


Sea of ​​Thieves ماه گذشته یک ویژگی سرور خصوصی بسیار درخواستی را برای خدمه مجرد راه اندازی کرد.

او توضیح داد: «من فقط در مورد پلی استیشن شنیده بودم، احتمالاً برای اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه شود، و از آن زمان تاکنون سعی کرده ام آن را به طور گسترده تری تهیه کنم». توتیلو اضافه کرد که وقتی مایکروسافت درباره این داستان به شرکت مراجعه کرد، «از اظهار نظر خودداری کرد» و «نمی‌تواند تأیید کند که Sea of ​​Thieves to PlayStation هنوز هم یک برنامه فعال برای مایکروسافت است یا خیر».

آیا همه این شایعات اخیر می تواند به تغییر استراتژی مایکروسافت در مورد انحصاری های شخص اول قدیمی Xbox اشاره داشته باشد؟ واضح است که تا زمانی که شرکت چیزی رسمی برای گفتن نداشته باشد، چیزی نمی دانیم، اما Sea of ​​Thieves – که از زمان راه اندازی در سال ۲۰۱۸ به طور منظم به روز رسانی های اصلی دریافت می کند، از جمله سال گذشته. همکاری عالی جزیره میمون و راه اندازی اخیر سرورهای خصوصی – اگر مایکروسافت امیدوار است که پایگاه پخش قوی خود را حفظ کند، مطمئناً برای عرضه پلی استیشن منطقی خواهد بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/sea-of-thieves-reportedly-being-considered-for-playstation-and-switch-release

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *