ظهور بازسازی رونین در اواخر دهه ۱۸۰۰ ژاپن – PlayStation.Blog

در ۲۲ مارس برای پلی استیشن ۵ عرضه می شود، Rise of the Ronin یک RPG اکشن جهان باز متمرکز بر مبارزه است از تیم نینجا، توسعه دهنده Nioh و Ninja Gaiden. این بازی شما را در داستانی غوطه ور می کند که در روزهای پایانی توکوگاوا شوگونات در ژاپن به نام Bakumatsu شناخته می شود، جایی که می توانید با استفاده از مجموعه ای از سلاح ها و تجهیزات، سبک های مختلف بازی و نبرد را در نبردهای ساده و در عین حال عمیق به عنوان رونین تجربه کنید. سلاح های غوغا و همچنین سلاح های برد مانند سلاح گرم و سلاح های پرتاب شده.

رستاخیز سه شهر بزرگ دوران ادو در دنیای باز Team Ninja

داستان در باکوماتسو، ژاپن اتفاق می افتد، دوره ای از تغییرات بزرگ که با ورود کشتی های سیاه آغاز شد. در این دوره از ضرب وشتم، داستان ابتدا در یوکوهاما، سپس در ادو (توکیوی امروزی) و در نهایت در کیوتو رخ می دهد. این سه شهر بزرگ هر کدام به‌عنوان یک دنیای باز ساخته شده‌اند که در آن ترکیب غیرهمگن فرهنگ غربی تازه معرفی شده و زیبایی سنتی ژاپنی به‌طور چشمگیری با کیفیت دقیق و با فناوری گرافیک نسل جدید به تصویر کشیده شده است.

یوکوهاما

ظهور بازسازی رونین در اواخر دهه ۱۸۰۰ ژاپن – PlayStation.Blog

اولین شهر بزرگی که قهرمان ضد شوگون از آن بازدید می کند، یوکوهاما است. در منطقه کانای یوکوهاما، جایی که شرق با غرب ملاقات می کند، مکان های دیدنی یوکوهاما مانند کنسولگری ایالات متحده، محله چینی ها، مهمانخانه ایالتی یوکوهاما، فانوس دریایی و حتی فاحشه خانه ها را کاوش خواهید کرد. همانطور که در حومه یوکوهاما سفر می کنید، خود را در مجموعه ای از شهرک های مسافرخانه در امتداد جاده توکایدو، مهم ترین مسیر عصر ژاپن، می یابید که کیوتو، پایتخت امپراتوری، را به ادو، مقر توکوگاوا متصل می کند. . شوگونات.

کانای – یاماشیتا

منطقه ای مشرف به اقیانوس در جنوب شرقی کانای، در حالی که یاماته بلوف و شهر بالا را مشخص می کند، یاماشیتا شهر پایین را تعیین می کند. مطابق با مفاد تعیین شده در معاهده تجاری ایالات متحده و ژاپن، این مکان محل اسکان خارجی است که سربازان کشورهای مختلف در آن مستقر هستند. پارک یاماشیتا، یکی از مکان‌های توریستی محبوب امروزی، با آوارهای بازیابی شده از زلزله بزرگ کانتو در سال ۱۹۲۳ ساخته شد و به طور رسمی در سال ۱۹۳۰ افتتاح شد.

عکس یاماشیتا امروز: پارک یاماشیتا که اکنون یک جاذبه توریستی است، با بازیابی آوارهای ناشی از زلزله بزرگ کانتو ایجاد شد و در سال ۱۹۳۰ افتتاح شد.

کانای – موتوماچی

منطقه ای در جنوب شرقی کانای که پس از باز شدن بندر یوکوهاما به روی تجارت خارجی، شاهد رونق چشمگیر جمعیت بود. بازدیدکنندگان محله چینی‌های این منطقه، زیورآلات مختلف برای فروش و معماری منحصربه‌فرد مشخصه فرهنگ چینی، مانند معبد بزرگ کانتیبیو، معبدی رنگارنگ که به قهرمان چین باستان، گوان یو، تقدیم شده است، پیدا می‌کنند. معبد کنونی کانتیبیو چهارمین بازسازی معبد است که پس از چندین بار ویران شدن و ویران شدن در اثر حوادث غیرمترقبه مانند زلزله بزرگ کانتو در سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم، همچنان به عنوان قلب محله چینی یوکوهاما عمل می کند.

عکس امروز موتوماچی: مقبره گوان تی، نماد محله چینی ها، چندین بار بر اثر زلزله بزرگ کانتو و جنگ جهانی دوم گم شد و شکل مدرن آن نسل چهارم است.

یا

ادو یک ابرشهر است که به عنوان پایگاه شوگونات ادو عمل می کند. منطقه کوجیماچی جایی است که اقامتگاه سامورایی ها قلعه ادو را احاطه کرده و از آن محافظت می کند. شما همچنین می توانید در اطراف منطقه اهالی شهر آساکوسا پرسه بزنید تا معبد سنسوجی و پل آزوما را بیابید. در منطقه نیهونباشی، پل معروف نیهونباشی و ردیف خانه‌های تجاری، و دیگر مناطق فرهنگی – مانند منطقه سنزوکو – را بررسی کنید تا انرژی شلوغ فاحشه خانه‌های یوشیهارا را احساس کنید.

آساکوسا

قلب فرهنگ منحصربه‌فرد شیتاماچی شهر، که محل دیدنی‌هایی مانند پل آزوما و معبد سنسوجی است، اغلب موضوع نقاشی‌های چوبی مشهور بوده است. انرژی شلوغ این منطقه امروز بدون تغییر باقی مانده است و آن را به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری ژاپن تبدیل کرده است.

عکس امروز آساکوسا: آساکوسا مثل همیشه شلوغ است و به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری ژاپن تبدیل شده است.

نیهونباشی

پلی که نام خود را به آن مدیون است در سال ۱۶۰۳ ساخته شد و نقطه شروع پنج جاده اصلی را نشان می دهد. به همین دلیل، جمعیت زیادی را به خود جلب کرد و به فرهنگ عمومی ادو کمک زیادی کرد. این موضوع آثار هنری بی‌شماری بوده است، شاید مهم‌ترین آنها «پنجاه و سه ایستگاه توکایدو»، مجموعه‌ای از چاپ‌های چوبی که توسط اوتاگاوا هیروشیگه ایجاد شده است. پل نیهونباشی را می توان امروزه پیدا کرد و هنوز به عنوان نقطه شروع شبکه جاده های ژاپن عمل می کند.

کیوتو

برای ۱۰۰۰ سال، کیوتو به عنوان قلب سیاسی و فرهنگی پایتخت ژاپن بود. منطقه Gosho در شمال کیوتو واقع شده است، جایی که شورشی علیه شوگونات توکوگاوا به نام حادثه Kinmon در آن فوران کرد. در غرب منطقه هوریکاوا، جایی که خیابان‌های منظم در کنار قلعه نیجو امتداد دارند، و منطقه میبو، جایی که مقر Roshigumi، معبد Mibudera، قرار دارد، قرار دارد. در شرق منطقه گیون قرار دارد که چایخانه ها و فروشگاه ها در آن قرار دارند و منطقه هیگاشیاما که معبد کیومیزو-درا و سایر مکان های معروف در آن حضور دارند. با این حال، همچنین متوجه خواهید شد که برخی از مناطق شهر امپراتوری شکوه سابق خود را به دلیل آشفتگی ناشی از باکوماتسو از دست داده اند و نادیده گرفته شده و متروک شده اند.

گوشو

زمینی که شامل کاخ امپراتور و خانه‌های ارجمندترین خانواده‌های اشرافی است. کاخ امپراتور علاوه بر آپارتمان‌های زندگی شخصی و خواب، دارای باغ‌ها و ساختمان‌های مجللی بود که به مراسم مذهبی و آموزش اختصاص داشت. گهگاه در اثر آتش سوزی ویران شده و متعاقباً در سال های گرگ و میش دوره شوگون بازسازی شد، بیش از پانصد سال است که به طور مداوم مورد استفاده قرار می گرفت. بیشتر سازه هایی که امروزه باقی مانده اند در سال ۱۸۵۵ بازسازی شدند و شکل اصلی کاخ امپراتوری را حفظ کردند.

سال ها

منطقه ای واقع در جنوب قلعه نیجو و شمال غربی معبد نیشی هونگانجی. در مرکز معبد میبو قرار دارد که متعلق به بوداییان فرقه ریشو است. قدمت نام میبو به صدها سال قبل برمی‌گردد، زمانی که با حروف مختلف به معنای تالاب نوشته می‌شد. معبد میبودرا به عنوان محل تمرین اعضای شینسنگومی استفاده می شد. امروزه مجسمه برنزی فرمانده کوندو عیسامی و برجی که برخی از موهای او را پوشانده است در محوطه معبد و محل قبر سربازان هنگ قرار دارد.

را عکس میبو امروز: میبو درا به عنوان محل تمرین سربازان شینسنگومی مورد استفاده قرار می گرفت و امروز علاوه بر قبر سربازان، مجسمه نیم تنه ایسامی کوندو، رئیس شینسنگومی نیز وجود دارد.

با طناب گیر، اسب یا گلایدر هر طور که می خواهید پیمایش کنید

به غیر از دویدن در شهرها و اطراف آن ها و شنا در رودخانه ها و اقیانوس ها، می توانید دنیای باز وسیع باکوماتسو را کشف کنید.

ژاپن با استفاده از طناب برای حرکت عمودی یا با اسب و گلایدر برای یک پیمایش هیجان انگیز.

طناب گیر

هنگامی که طناب گیره را در یک نقطه چفت می اندازید، می توانید به سرعت بالا بروید و تراورس کنید. این امکان را به شما می دهد تا به زمین های بالاتر بروید و همچنین می توانید از آن در نبردها برای گرفتن دشمنان در صحنه های نبرد استفاده کنید.

اسب ها

وقتی به سوت صدا زدن اسب دمید، می توانید یک اسب را صدا بزنید. شما بسیار سریعتر و کارآمدتر از دویدن به مقصد دور خود سفر خواهید کرد. با پیشرفت بازی، به تجهیزات سوارکاری اضافی و طیف گسترده‌تری از اسب‌های با کارایی بالاتر دسترسی خواهید داشت.

گلایدرها

پس از به دست آوردن گلایدر، می توانید آن را هنگام سقوط از یک نقطه مرتفع برای سر خوردن در هوا مستقر کنید. با نگه داشتن آن در یک زاویه خاص می توانید مسافت طولانی را پرواز کنید. گلایدر همچنین هنگام نفوذ به قلمرو دشمن از ارتفاع بالا بدون اینکه متوجه شوید مفید است.

طراحی گلایدر بر اساس طرح اولیه ایکانسای کونیتومو از آبیکیرو بود. کونیتومو مخترع و اسلحه ساز اواخر دوره ادو است که بیشتر به دلیل ساخت اولین تلسکوپ بازتابی ژاپن شناخته شده است. همچنین اعتقاد بر این است که او اختراع آبیکیرو قدیمی ترین طرح هواپیما در ژاپن است.

سفر سریع بین بنرهای شمشیر پنهان

نقاط سفر سریع یا بنرهای شمشیر مخفی در سرتاسر جهان پراکنده هستند و به شما این امکان را می دهند که فوراً از یک بنر شمشیر مخفی به بنر قفل نشده دیگری سفر کنید. نه تنها بنرها به شما امکان می دهند اقلام مصرفی را از طریق تماس دوباره پر کنید، بلکه می توانید اعضای حزب و تجهیزات خود را در طول یک ماموریت نیز به روز کنید. همچنین به عنوان دروازه ای برای سایر بازیکنان برای پرش برای بازی چند نفره آنلاین عمل می کند.

برخوردها و اکتشافاتی که در انتظار رونین در سفرش است

با عبور از دنیای وسیع، با مردم محلی ملاقات خواهید کرد تا در رویدادهای مختلف شرکت کنید و از فعالیت های چالش برانگیز غنایم جمع آوری کنید.

چند ماموریت با مردم محلی

سومو کسانی را که سامورایی نیستند توصیف می کند، از جمله کسانی که موقعیت اجتماعی خود را به عنوان سامورایی رها کرده و به کشاورزان ثروتمند، بازرگانان ثروتمند و تاجران محلی تبدیل شده اند. در طول ماموریت های Somo، اگر اقلام خاصی در اختیار داشته باشید یا سطح خاصی از رابطه را با آنها تقویت کنید، توسط آن افراد محلی وظایف ویژه ای به شما داده می شود.

سرنوشت از پیش تعیین شده

در طول بازی، با رویدادهای تصادفی درون بازی به نام سرنوشت از پیش تعیین شده مواجه خواهید شد. بسته به مکان یا زمانی که در بازی رخ می دهد، ممکن است یک رویداد را دو بار تجربه نکنید.

امنیت عمومی

شکست دادن سرکش ها امنیت مناطق بد را بهبود می بخشد. همانطور که امنیت عمومی را بهبود می بخشید، ارتباطات گسترده ای را در منطقه و مردم آن ایجاد خواهید کرد.

فعالیت ها

با عمیق‌تر شدن داستان، قفل فعالیت‌های مختلف را در مکان‌های مختلف باز می‌کنید و این شانس را خواهید داشت که بر اساس میزان عملکردتان در این فعالیت‌ها، جوایزی را دریافت کنید. در آموزش، می‌توانید از دوجو در مناطق مختلف دیدن کنید و با شخصیت‌هایی که قبلاً با آن‌ها برخورد کرده‌اید مبارزه کنید. فعالیت های دیگر عبارتند از Yabusame (تیراندازی با کمان با اسب)، آموزش توپخانه، و جمع آوری گربه، که در آن شما باید گربه هایی را پیدا کنید که در مکان های غیرمنتظره پنهان شده اند.

مسیرهای مانع در هر منطقه، با روش استاندارد عبور نمی توان به برخی نقاط دسترسی داشت. برای رسیدن به خط پایان، باید به طرز ماهرانه ای از طناب گیر یا دستگاه سر خوردن خود استفاده کنید، جایی که برای فعالیت پاداش ویژه ای مانند صندوقچه گنج، زیارتگاه یا گربه خواهید داشت. Rise of the Ronin در دسترس خواهد بود. برای PS5 در ۲۲ مارس. عکس ها: Pixta


منبع: https://blog.playstation.com/2024/02/08/inside-look-rise-of-the-ronins-recreation-of-late-1800s-japan/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *