کامیون های برقی Einride برای تحویل آبجو Heineken به آلمان

آلمانی ها عاشق آبجو هستند. آنها تقریباً بیش از هر کشور دیگری از آن را مصرف می کنند و اکنون می توانند آن را با کامیون های تمام الکتریکی نیز تحویل دهند.

سوئدی استارت آپ Einride ناوگانی متشکل از پنج کامیون برقی باطری راه اندازی کرده است آبجو را بین کارخانه آبجوسازی Heinken در دن بوش، هلند و انبار مرکزی آن در Duisburg در طرف دیگر مرز آلمان – با فاصله حدود ۱۳۵ کیلومتر.

اینها مرسدس و آکتروس ۳۰۰ کامیون ها روزانه ده بار کامل را حمل خواهند کرد. برد روزانه برای هر وسیله نقلیه حدود ۳۰۰ کیلومتر خواهد بود. پس از بازگشت به آبجوسازی، باربری ها در نقاط شارژ سریع ارائه شده توسط استارتاپ فنلاندی Kempower شارژ می شوند.

آبجو متعلق به Heinken است، کامیون ها توسط مرسدس ساخته می شوند، و شارژرها توسط Kempower – پس چرا Einride این اعتبار را می گیرد؟

خوب، می بینید، کل این پیشنهاد مانند یک بسته حمل و نقل به عنوان یک سرویس است که Einride به مشتریانی که به دنبال سبز شدن هستند، ارائه می دهد. بزرگترین ارزش پیشنهادی، حداقل از نظر این استارتاپ، این است که کامیون ها مجهز به سیستم عامل کنترل شده با هوش مصنوعی هستند که از آن استفاده می کند. داده های بلادرنگ برای بهینه سازی مسیرها و به حداقل رساندن مصرف انرژی. این استارتاپ همچنین کاهش آلاینده ها را رصد می کند و تمام این اطلاعات را روی داشبورد نمایش می دهد.

در حالی که Einride بیشتر به خاطر وسایل نقلیه خودرانش شناخته می شود، این کامیون ها توسط انسان هدایت خواهند شد. خسته کننده، می دانم. اما متأسفانه برای همه آینده‌پژوهان، اتحادیه اروپا هنوز با استقرار وسایل نقلیه کاملاً خودران در جاده‌های عمومی فاصله زیادی دارد – برای این کار احتمالاً باید به ایالات متحده یا ژاپن.

اگر بخواهیم منصف باشیم، انشعاب به کامیون‌های برقی در حالی که منتظر قانون خودروهای خودمختار است، حرکت بسیار هوشمندانه ای از سوی Einride است. و به نظر می رسد که نتیجه نیز دارد.

این استارت آپ اخیراً مشتریان عمده ای را در اروپا به دست آورده است. چندی پیش، Einride یک را امضا کرد معامله قرار دادن ۳۰۰ کامیون برقی در جاده های سراسر اروپا برای شرکت مواد غذایی Mars. خواربار فروشی های زنجیره ای آلمانی Kaufland و Rewe نیز اخیراً شروع به استفاده از خدمات حمل و نقل Einride کرده اند.

این اولین حمل و نقل آبجو برای Einride نیز نیست. در بخش‌هایی از سوئد، کارخانه آبجوسازی دانمارکی Carlsberg، تدارکات خود را به کامیون‌های الکتریکی Einride تغییر داده است، و در بلژیک، کامیون‌های Einride برای AB InBev در جاده‌ها هستند. در بریتانیا، شرکت پپسی از کامیون های برقی Einride نیز برای انتقال تنقلات مانند Doritos از کارخانه های Midlands خود استفاده می کند.


منبع: https://thenextweb.com/news/einrides-electric-trucks-to-deliver-heineken-beer-to-germany

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *