عجله کنید، تبلت آمازون فایر مکس ۱۱ به قیمت روز اصلی خود بازگشته است

۸۰ دلار پس انداز کنید: این تبلت آمازون فایر مکس ۱۱ امروز با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد. این باعث کاهش ۳۵ درصدی قیمت از ۲۲۹٫۹۹ دلار استاندارد شده است.


تبلت آمازون فایر مکس ۱۱

۱۴۹٫۹۹ دلار در آمازون (۸۰ دلار صرفه جویی کنید)



چیزی نیست که ما بیشتر از زمانی که قیمت های روز پرایم با یک شگفتی دوباره ظاهر می شوند، دوست داشته باشیم. در این مورد، یکی از تبلت های مورد علاقه ما به قیمت پایین همیشه بازگشته است.

این تبلت آمازون فایر مکس ۱۱ بار دیگر در پایین ترین قیمت خود یعنی فقط ۱۴۹٫۹۹ دلار است. به طور معمول، آن را برای $ ۲۲۹٫۹۹ ذکر شده است. این به شما ۳۵ درصد پس انداز می دهد. در حالی که این تبلت از زمان عرضه در ماه مه چندین بار به فروش رسیده است، قیمت فروش آن معمولا بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ دلار کاهش می یابد. تنها بار دیگری که با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار به فروش رسید، Prime Day بود. ما در این مورد سریع عمل می کنیم.

در بررسی اوایل سال جاری، SaVanna Shoemaker متعلق به Mashable امتیاز کلی ۴٫۶ از ۵ را به این تبلت داد و آن را یک رقیب شایسته iPad نامید. او نوشت: “آمازون فایر مکس ۱۱ دارای صفحه نمایش بزرگ و ۱۱ اینچی است و به سرعت فوق العاده است و آن را جایگزین خوبی برای تبلت های گران قیمت برای پخش و بازی ها می کند.”

عمر باتری این تبلت ۱۴ ساعت است و می توانید بین ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی را انتخاب کنید. هنگام خرید، یک نسخه آزمایشی سه ماهه رایگان از Microsoft 365 Personal نیز دریافت خواهید کرد. بعلاوه، دارای صدای الکسا است و می تواند با سایر دستگاه های خانه هوشمند آمازون شما متصل شود و به عنوان یک مرکز کنترل کارآمد عمل کند.

امتیاز خود را تبلت آمازون فایر مکس ۱۱ با ۳۵٪ تخفیف وقتی امروز از آمازون خرید می کنید.

موضوعات
آمازون


منبع: https://mashable.com/article/oct-30-amazon-fire-max-11-tablet-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *