ماساهیرو ساکورای، خالق Super Smash Bros، فکر می‌کند که پیش بردن این سریال «بیشتر از آنچه که داریم»، «دشوار» است.

ماساهیرو ساکورای، خالق Super Smash Bros، فکر می‌کند که پیش بردن این سریال «بیشتر از آنچه که داریم»، «دشوار» است.

خالق Super Smash Bros. سریال ماساهیرو ساکورای ویدیویی را منتشر کرده است که در مورد توسعه آخرین قسمت این سری مبارزه صحبت می کند. Super Smash Bros. Ultimateکه در آن او اعتراف کرد که ایده تلاش برای توسعه یک بازی دیگر که فرنچایز را فراتر از آنچه قبلا رفته است، پیش ببرد، “دشوار” خواهد بود.

Super Smash Bros. Ultimate برای آزاد شد نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۸ بود و تا به امروز جاه طلبانه ترین عنوان این سری بود. فقط به این دلیل که همه مبارزان گذشته فرنچایز را شامل می شد – از جمله Snake از متال گیر جامد بازی ها و Ice Climbers از عنوان NES یخ نورد. این عنوان همچنین چندین شخصیت جدید مانند ریدلی را معرفی کرد متروید سلسله. آن را حتی بیشتر در DLC پولی خود پیش برد و شخصیت های شخص ثالث محبوبی مانند Sora را اضافه کرد Kingdom Heartsجوکر از پرسونا ۵، و استیو از ماین کرافت.

با در نظر گرفتن همه این ها، همراه با کمپین تک نفره استادانه اش، قابل درک است که ساکورای مطمئن نیست که چگونه می تواند به برتری برسد. نهایی قبلاً به دست آورده است. او گفت: «در مورد آنچه بعد از آن خواهد آمد Smash Bros. سریال، حتی من مطمئن نیستم. احساس می‌کنم واقعاً موفق شدیم مردم را با این بازی خوشحال کنیم، اما حالا این اتفاق افتاده است Smash Bros. از نظر اندازه هیولایی بزرگ شده است، می توانم بگویم دشوار است تصور کنیم که افزایشی به این بزرگی دوباره اتفاق بیفتد.

هر بار موفق شدیم بازی‌ای بسازیم که قبلاً غیرممکن می‌دانستم، بنابراین نمی‌توانم به طور قطع بگویم که بازی دیگری وجود نخواهد داشت، اما فکر می‌کنم که پیش بردن آن بیشتر از آنچه که داریم دشوار باشد.»

در حال حاضر هیچ برنامه عمومی برای برنامه جدید وجود ندارد Smash Bros. بازی، و بر اساس آنچه ساکورای در آخرین ویدیوی خود گفته است، به نظر می رسد که هیچ تضمینی وجود ندارد که ما هرگز یکی از آنها را دریافت کنیم. طرفداران فقط باید این فضا را تماشا کنند.

برای بازی‌های خارق‌العاده‌تر برای بازی در نینتندو سوییچ، حتماً توصیه‌های ما را بررسی کنید. بهترین بازی های نینتندو سوییچ. شما همچنین می توانید در لیست ما از brawlers درخشان بیشتری پیدا کنید بهترین بازی های مبارزه ای.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/nintendo/super-smash-bros-creator-masahiro-sakurai-thinks-it-would-be-difficult-to-push-the-series-any-further-than-we-have

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *