عملکرد یکباره F-150 Lightning فورد برای آفرودهای شدید است

نمایشگر با کارایی بالا وعده داده شده این خودروساز با همکاری مسابقه دهنده دریفت Vaughn Gittin Jr ساخته شد.

بیشتر خودروهای الکتریکی برای خیابان‌ها و بزرگراه‌های اصلی شهرها ساخته می‌شوند تا هرگز لاستیک‌هایشان را در چیزی کثیف‌تر از یک گودال گلی کدر نکنند. و سپس خودروهای برقی هستند که دوست دارند شن بلعیده شوند، از روی یک سطح شیب دار خاکی پرواز کنند یا به طور کلی در گل غوطه ور شوند. کامیون برقی یکباره جدید فورد، F-150 Lightning Switchgear، به شدت در دسته دوم خودروهای پلاگین قرار می گیرد.

یک سال پیش، فورد یک نمایشگر با عملکرد بالا بر اساس F-150 Lightning خود را با مدیر عامل شرکت جیم فارلی کنایه زد. توییت کردن یک عکس در حالی که خودش جلد را عقب می کشد تا قسمتی از قسمت جلوی کامیون را نشان دهد.

اکنون این شرکت در نهایت آماده است تا کل پوشش را به عقب برگرداند. F-150 Lightning Switchgear یک نمایشگر تمام الکتریکی با کارایی بالا و سواری بالا است که با همکاری راننده دریفت قهرمان ساخته شده است. وان گیتین جونیور و شرکت تیونینگ پس از فروش او RTR Vehicles.

۱/۱۲

برای کسانی که از نزدیک با تظاهرکنندگان آشنا نیستند، آن را به عنوان یک وسیله نقلیه منحصربه‌فرد در نظر بگیرید که برای به نمایش گذاشتن رقابت‌ها و عملکرد خوب فورد طراحی شده است. فورد آن را به عنوان یک “تخت آزمایش” برای نشان دادن توانایی های خود در شرایط سخت خارج از جاده می بیند. اغلب این تظاهرکنندگان همکاری خلاقانه با گروه‌های خارجی هستند – در این مورد، گیتین جونیور، که همچنین در پروژه F-150 RTR Ultimate Fun Haver در سال ۲۰۱۶ با فورد کار کرده است.

Switchgear در کنار سایر تظاهرکنندگان از جمله SuperVan 4.0 و ۴٫۲را موستانگ Mach-E 1400، کبرا جت ۱۴۰۰و F-100 Eliminator. این کامیون پرفورمنس اولین نمایش عمومی خود را در این نمایشگاه خواهد داشت رویداد مسابقه آفرود پادشاه چکش ها در ۲۵ ژانویه در جانسون ولی، کالیفرنیا.

آن را به عنوان یک وسیله نقلیه منحصر به فرد در نظر بگیرید که برای به نمایش گذاشتن عملکرد خوب فورد در مسابقه و عملکرد طراحی شده است

ظاهر کامیون واقعاً با افزودنی‌های کامپوزیت کربنی برای نمای بیرونی مشخص می‌شود، مانند گلگیرهای جلویی بیرون زده و روکش سپرهای جلو و عقب، و همچنین رنگی که به فورد پرفورمنس، مسابقات اتومبیلرانی و مسابقات داخلی خودروساز ادای احترام می‌کند. تقسیم.

فورد دو نسخه از این کامیون را ایجاد کرد: یکی برای جاده های سطحی و دیگری برای خارج از جاده. پیکربندی خیابانی دارای لاستیک‌های ۳۳٫۲۳ اینچی Nitto NT420V 305 / 55R20 است، در حالی که آفرود از لاستیک‌های عظیم Nitto Ridge Grappler 37 اینچی استفاده می‌کند. همچنین در نسخه آفرود لاستیک‌های اضافی نصب شده روی یک قفسه در بستر کامیون و سپرهای فولادی، صفحات لغزنده و ریل‌های سنگی یافت می‌شوند.

در توسعه Switchgear، فورد در درجه اول بر دو حوزه تمرکز کرد: شاسی و سیستم تعلیق. سیستم تعلیق جلو مستقل متکی به پیکربندی دو استخوان جناغی با ضربه‌های سیم پیچ، میله تثبیت‌کننده و تسمه‌های حد آویزان است. سیستم تعلیق عقب نیز دارای یک نوار تثبیت کننده و تسمه های محدود کننده آویزان است اما استخوان دولایه را با بازوهای نیمه دنباله دار تعویض می کند.

عرض مسیر جلو و عقب هر دو ۸۰ اینچ است که نسبت به F-150 لایتنینگ معمولی که فورد می‌گوید برای پایداری مسیر مورد نیاز است، افزایش قابل توجهی دارد. فورد می‌گوید این سیستم تعلیق از کمک فنرهای بای پس داخلی با قطر سه اینچ فاکس، به علاوه سپرهای جلو و عقب منحصر به فرد برای بهبود زوایای نزدیک و خروج استفاده می‌کند.

فورد برنامه‌ای فوری برای تولید Switchgear ندارد، اما کاملاً ممکن است – و حتی انتظار می‌رود – برخی از ویژگی‌های آن در اختیار دارندگان کامیون در جایی پایین‌تر قرار گیرد.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/17/24040080/ford-f150-lightning-switchgear-performance-demonstrator-specs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *