Galaxy S24 و Pixel 8 برای تعامل بیشتر جستجو از طریق Circle to Search

Galaxy S24 و Pixel 8 برای تعامل بیشتر جستجو از طریق Circle to Search

در بسته بندی نشده ۲۰۲۴سامسونگ اعلام کرد که در حال وارد شدن به همکاری با گوگل است زیرا این دو قصد دارند ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کنند که نحوه جستجوی اطلاعات در اینترنت را تغییر می‌دهد.

نامیده می شود دایره برای جستجو و کاری که انجام می دهد این است که به افراد اجازه می دهد برای دسترسی سریع به جستجوی Google، روی سوژه های روی صفحه حلقه بزنند، برجسته کنند، خط بزنند یا روی آنها ضربه بزنند. یکی از نمونه‌های اولیه ارائه شده در اطلاعیه این است که می‌توان از آن برای جستجوی کالاهایی از لباس‌هایی که ممکن است علاقه‌مند به خرید آنها باشید استفاده کرد.

فرض کنید در شبکه‌های اجتماعی با عینک آفتابی مورد علاقه‌تان مواجه شده‌اید، اما پوستر اصلی به آن اشاره نمی‌کند که آن‌ها را از کجا تهیه کرده‌اند. کاری که می‌توانید انجام دهید این است که «دکمه هوم یا نوار پیمایش» را در Android برای فعال کردن Circle to Search به مدت طولانی فشار دهید.

سپس با این ابزار دور عینک آفتابی حلقه بزنید و یک صفحه نتایج جستجوی Google از پایین صفحه ظاهر می شود که محصول برجسته شده و همچنین سایر گزینه های مشابه را نشان می دهد. هر کدام برای خرید آسان با یک خرده‌فروش جفت می‌شوند. گوگل بیان می کند که Circle to Search می تواند بر روی چندین شیء استفاده شود. بنابراین اگر شما نیز کت را در پست اولیه رسانه های اجتماعی دوست دارید، می توانید آن و عینک آفتابی را همزمان برجسته کنید. هر دو در صفحه نتایج بعدی ظاهر خواهند شد.

پاسخگویی به سوالات

Circle to Search، علاوه بر کمک به شما در ارتقای کمد خود، می تواند به سوالات سخت شما پاسخ دهد زیرا هوش مصنوعی آن می تواند مفاهیم مختلفی را درک کند.

در مثالی دیگر، یک داگ ذرت با ظاهر بسیار مجلل توسط یک تظاهرکننده حلقه زده شد و سپس وارد شد، “چرا اینها اینقدر محبوب هستند؟” در نوار جستجو چند ثانیه بعد، هوش مصنوعی پاسخ می‌دهد و می‌گوید که این یک سگ ذرت کره‌ای است، و سپس توضیح می‌دهد که چرا مردم اینها را دوست دارند.

نکته جالب در مورد پاسخ هوش مصنوعی این است که به نظر می رسد نسخه کمی تغییر یافته است تجربه موتور جستجوی گوگل (SGE). این طرح از یک طرح مشابه پیروی می کند و منابع درون کارت های جداگانه در پایین پایین است. و در نهایت، این ویژگی می تواند به عنوان یک فرهنگ لغت دو برابر شود. برجسته کردن کلمات یا اصطلاحاتی که آنلاین می بینید، تعریف آنها را روی صفحه نمایش می دهد.

ارتقاء هوش مصنوعی

Circle to Search در ۳۱ ژانویه به صورت جهانی عرضه خواهد شد پیکسل ۸، پیکسل ۸ پروبه علاوه هر گوشی در گلکسی اس ۲۴ سلسله. هر جا که این دستگاه‌ها فروخته شوند، «به همه زبان‌ها و مکان‌ها» در دسترس خواهد بود.

مشارکت سامسونگ و گوگل عمیق‌تر از این ویژگی واحد است زیرا دستگاه‌های S24 این ویژگی را در خود جای خواهند داد جمینی پرو و مدل های ایمیجن ۲٫ اولی چندین توانایی گوشی هوشمند مانند ابزار خلاصه سازی در Samsung Notes را تقویت می کند. از سوی دیگر، Imagen 2 گفته می‌شود که «قابلیت‌های ویرایش عکس» گلکسی اس ۲۴ مانند Generative Edit را در برنامه Gallery فعال می‌کند.

پیش‌فروش گلکسی S24 در حال حاضر با قیمت‌های استاندارد از ۸۰۰ دلار و برای مدل S24 Ultra تا ۱۶۰۰ دلار آغاز شده است. اگر به فکر پیش‌سفارش هستید، حتماً این کار را انجام دهید تبلیغات انحصاری TechRadar. شما یک ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان و تا ۷۵۰ دلار تخفیف در معامله دریافت خواهید کرد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/galaxy-s24-and-pixel-8-to-make-searching-more-interactive-via-circle-to-search

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *