عکس‌های Pixel 9 Pro شما را مجبور می‌کنند طرف‌ها را انتخاب کنید

اواخر هفته گذشته عکس هایی از پیکسل ۹ پرو آغاز شد در حال گردش در وب. اکنون که آنها زمان زیادی برای نفوذ دارند، ما به عقب برگشته ایم تا ببینیم مردم چگونه به تغییر طراحی سخت افزار واکنش نشان می دهند.

واکنش های اولیه به سخت افزار فاش شده مهم هستند. اگر مردم از چیزی که می بینند هیجان زده شوند، احتمال اینکه خریداران بالقوه همچنان به اندازه کافی علاقه مند شوند تا در زمان عرضه واقعی آن پول خرج کنند. در مورد Pixel 9 Pro، ممکن است تا اکتبر سال جاری شاهد در دسترس بودن نباشیم، بنابراین این واقعیت که به نظر می رسد بسیاری از این عکس ها واقعاً تحت تأثیر قرار گرفته اند، نشانه خوبی برای گوگل است. در نهایت به این معنی است که آنها یک تلفن خوب طراحی کرده اند.

عکس‌های Pixel 9 Pro شما را مجبور می‌کنند طرف‌ها را انتخاب کنید

با این حال، همانطور که همیشه در مورد سخت افزار گوگل به نظر می رسد، واکنش ها همه مثبت نیستند. در حالی که ما استدلال می کنیم که اکثریت مردم از آنچه می بینند راضی به نظر می رسند، همه حق دارند نظر خود را داشته باشند و افراد زیادی هستند که اصلاً خوشحال نیستند.

بیایید برخی از این واکنش ها را بررسی کنیم، چه منفی و چه مثبت.

عاشق نان پنیری – نوار دوربین را دوست دارم. به نظر می رسد یک نوار جستجوی گوگل است که ممکن است همان چیزی باشد که آنها دنبال آن هستند.

همسایه شما لوئیس – آره، طرفدار اون نوار دوربین نیستم. طراحی قبلی خیلی بهتر به نظر می رسید.

بویان تومیک – خیلی بهتر از رندرها به نظر می رسد. مورد علاقه من هنوز پیکسل ۶/۶ پرو است.

Deertopus – شبیه یک شخصیت در میان ما است. کاملا زشته

InspectionLong5000 – نسبت نوار دوربین بسیار وحشتناک است. این نوار بسیار نازک دور تا دور، به جز ناحیه فلاش در سمت راست، باعث می‌شود که به نظر یکی از آن «نشت‌کننده‌های» تقلبی مزخرف به نظر برسد که مردم به‌عنوان تصاویر کوچک طعمه کلیک در YouTube استفاده می‌کنند. تاب و یک خانم، با این یکی.

مک نفیسنت – زیباست. اما هنوز خیلی بزرگ است و گوشی بعدی من خواهد بود!

قرمز_۳۲ – فکر می‌کنم شخصی به این موضوع در تاپیک قبلی اشاره کرده است – بله، این Bender 9 است.

برایان اسمیت – نه، به نظر شگفت انگیز نیست. گوشه های گرد، نوار دوربین به هیچ وجه در پشت ادغام نشده است. نوار دوربین باید حتی بیشتر در پشت و گوشه ها مربع تر می شد. البته IMO

می‌خواهیم کسی را که فکر می‌کند نوار دوربین شبیه نوار جستجوی Google است فریاد بزنیم. این یک صید واقعا خوب است.

یک چیزی که من خیلی سریع از نظرات مردم متوجه شدم – افرادی که طرح را دوست دارند حرف زیادی برای گفتن ندارند، اما کسانی که به آن اهمیتی نمی دهند قطعاً احساس می کنند که موظف هستند دلیل این احساس را به اشتراک بگذارند، که من بسیار از آن قدردانی می کنم. به عنوان کسی که واقعاً ظاهر پیکسل ۹ پرو را دوست دارد، خوب است بدانیم چرا مردم احساس متفاوتی نسبت به من دارند.

اگر هنوز نظر خود را در مورد طراحی پیکسل ۹ پرو به اشتراک نگذاشته‌اید، از بخش نظرات زیر به عنوان میدان جنگ خود استفاده کنید. ما باید بدانیم که شما در مورد آن چه احساسی دارید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/23/android-community-reacts-to-photos-of-pixel-9-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *