گوگل راهنما گارانتی ساعت پیکسل را راه اندازی کرد

در ماه فوریه، گوگل اعلام کرد که یک سرویس جایگزینی پست جدید برای Pixel Watch 2 خود، برای کسانی که برای پوشیدنی که واقعاً قابل تعمیر نیست به کمک نیاز دارند. استفاده از فرآیند آن برنامه ایمیلی کمی ناخوشایند بود و از طریق یک فرآیند ۸ مرحله ای نیاز به کمی کار از طرف شما داشت. با اعلامیه جدید امروز، واضح است که گوگل متوجه شده است که می تواند این روند را بسیار آسان تر کند.

جدید راهنمای گارانتی ساعت پیکسل برنامه اینجاست تا ادعاهای گارانتی را کمی خودکارتر کند.

Pixel Warranty Helper ابزاری ساده از طریق پشتیبانی Google Store است که از حساب Google شما استفاده می‌کند تا ببیند کدام دستگاه‌ها در حساب شما هستند و آیا هنوز تحت ضمانت ادعا هستند یا خیر. هنگامی که به صفحه Helper دسترسی پیدا کردید، حساب خود را تأیید می‌کنید، نوع دستگاه، آنچه را که به کمک نیاز دارید (اطلاعات گارانتی) انتخاب می‌کنید و سپس دستگاه‌های شما را فهرست می‌کند. می‌توانید روی یکی از ساعت‌های خود کلیک کنید تا اطلاعات اضافی مانند شماره سریال، تاریخ شروع گارانتی، تاریخ انقضای گارانتی و اگر هنوز یک پنجره بازگشت فعال وجود دارد را مشاهده کنید.

گوگل راهنما گارانتی ساعت پیکسل را راه اندازی کرد

اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، گزینه‌های دیگری برای رفع مشکلات، دریافت راهنمایی در مورد تعمیرات، بررسی اطلاعات گارانتی یا بررسی وضعیت گارانتی در دستگاه دیگری در پایین صفحه پیدا خواهید کرد.

به نظر می‌رسد این ابزار در حال حاضر فعال است و به Pixel Watch محدود نمی‌شود، بنابراین مطمئن نیستم که چرا آن را Pixel Warranty Helper می‌نامیم.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/23/google-launches-pixel-watch-warranty-helper/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *