فدرال اکسپرس در حال ساخت پلت فرم تجارت الکترونیک همه در یک خود است

فدرال اکسپرس در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک پلت فرم تجارت الکترونیکی به نام “fdx” در اواخر سال جاری است. شرکت حمل و نقل این حرکت در روز یکشنبه، fdx را به عنوان یک مرکز خرید آنلاین سرتاسر توصیف کرد که هدف آن ارائه راه‌حل‌هایی به فروشندگان برای همه چیز از دستیابی به مشتریان بالقوه تا انجام سفارش و بازگشت است. برای تلفن های موبایل… آشنا. فدرال اکسپرس می گوید پاییز ۲۰۲۴ را برای راه اندازی رسمی در نظر گرفته است.

جزئیات تا کنون بسیار اندک هستند، اما fdx به عنوان یک پلتفرم «داده محور» معرفی می شود که از بینش FedEx برای بهینه سازی اساساً هر بخش از فرآیند خرید و فروش استفاده می کند. از همان ابتدا، فروشندگان در fdx به شبکه موجود مشتریان در سایت تجارت الکترونیک ShopRunner که مالک آن فدکس است، دسترسی خواهند داشت و مشتریان می‌توانند در حین مرور و افزودن چیزها به سبد خرید، تخمین‌های تحویل محصولات را مشاهده کنند. قبل از تسویه حساب به فروشندگان گزارش های انتشار کربن مربوط به تصمیمات زنجیره تامین، مسیرهای حمل و نقل بهینه و موارد دیگر ارائه می شود.

فدرال اکسپرس fdx را یک پلتفرم “اولین در نوع خود” می نامد، که مطمئناً طولانی به نظر می رسد، اما ما به زودی متوجه خواهیم شد که آیا واقعاً چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارد یا خیر. اگر فدرال اکسپرس بخواهد مردم را از خفه کردن آمازون خارج کند، باید این کار را انجام دهد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/fedex-is-building-its-own-all-in-one-ecommerce-platform-233624131.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/fedex-is-building-its-own-all-in-one-ecommerce-platform-233624131.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *