چه اتفاقی برای The TactiBite Fish Call از فصل هشتم Shark Tank افتاد؟

چه اتفاقی برای The TactiBite Fish Call از فصل هشتم Shark Tank افتاد؟

Danoses در سال ۲۰۱۶ تاکتی‌بایت را به کوسه‌ها آورد و به دنبال سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار دلاری در ازای ۱۰ درصد از سهام این شرکت بود. با تشکر از برخی ویدیوها و شهادت ماهیگیران که کارایی دستگاه را تأیید می‌کنند، بدون توجه به ارزان بودن ساخت آن در مقابل قیمت فروش، کوسه‌ها از همان ابتدا علاقه‌مند بودند. در واقع، علاقه به حدی بود که مارک کوبان فوراً عقب نشینی کرد تا گرفتار آن نشود.

دیموند جان و کوین اولری می‌خواستند به توافق برسند، اما به جای قرارداد پیشنهادی، با ۱۵۰۰۰۰ دلار برای ۲۰ درصد از سهام مقابله کردند و معتقد بودند که ۱۰ درصد کافی نیست. Lori Greiner برای ۱۵% مبلغ ۱۵۰۰۰۰ دلار را در نظر گرفته بود. ناگهان، رابرت هرجاوک به صدا درآمد و پیشنهاد کرد که از پیشنهاد اصلی Danoses استفاده کند و گفت که داستان آنها را دوست دارد و ارزیابی اولیه آنها را بسیار منصفانه می‌داند که برای سریال نادر است. لوری بلافاصله با پیشنهاد رابرت مطابقت کرد و گفت که دوست ندارد او برای آنها سخنرانی کند. دیموند پیشنهاد خود را محکم نگه داشت و اظهار داشت که شش بار در ماه به ماهیگیری می رود و درک بهتری از محصول دارد.

لوری مجدداً پیشنهاد خود را تأیید کرد و درخواست تصمیم فوری کرد. در پاسخ، جک دانوس از او پرسید که آیا حاضر است با رابرت برای ۱۰ درصد شریک شود، اما او رد کرد زیرا فکر نمی کرد به او نیاز دارد. در نهایت، دانمارکی تصمیم گرفت با پیشنهاد رابرت همراه شود.


منبع: https://www.slashgear.com/1491300/what-happened-tactibite-fish-call-shark-tank-season-8/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *