فرمول E اکنون به شما امکان می‌دهد هر مسابقه را از ۹ فصل اول آن به صورت رایگان پخش کنید

قبل از شروع فصل جدید در ژانویه، هنوز زمان برای آشنایی با فرمول E وجود دارد. برای کمک به این امر، سری مسابقات تمام الکتریکی خزانه خود را باز کرده و هر مسابقه را از ۹ فصل اول خود ساخته است. به صورت رایگان در دسترس است. با شروع اولین رویداد در پکن در سال ۲۰۱۴ تا پایان فصل گذشته در لندن، چیزهای زیادی برای زنده کردن یا تماشا کردن برای اولین بار وجود دارد. اگر می‌خواهید همه آن‌ها را استریم کنید، ۹۰ ساعت اکشن در ۱۱۶ مسابقه است که باید منتظر آن باشید.

آرشیو جدید Race Replay Formula E از طریق وب سایت و اپلیکیشن موبایل آن به صورت رایگان در دسترس است. تنها کاری که برای دسترسی به کاتالوگ پشتیبان باید انجام دهید این است که برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. علاوه بر این، این سری می‌گوید که هر مسابقه از فصل ۱۰ ۲۰۲۴، هفت روز پس از پخش زنده در دسترس خواهد بود. حتی اگر به کانال‌ها یا پلتفرم‌های مورد نیاز برای تماشای زنده در سال آینده دسترسی نداشته باشید، همچنان می‌توانید چند روز پس از هر رویداد آن را دنبال کنید.

وقتی چراغ‌ها در مکزیکوسیتی خاموش شوند، فرمول E به طرفداران پیشنهاد می‌دهد گزینه های مشاهده گسترده در سال ۲۰۲۴٫ Roku 11 مسابقه را بصورت زنده از طریق کانال Roku خود به صورت رایگان پخش خواهد کرد. این پلتفرم علاوه بر رویدادهای زنده، پیش نمایش، بازپخش و سایر نظرات را نیز ارائه می دهد. Paramount+ پنج مسابقه را به صورت همزمان با CBS پخش خواهد کرد، پخش‌کننده‌ای که مدتی است خانه فرمول E در ایالات متحده بوده است.

فصل ۱۰ از ۱۳ ژانویه در مکزیکو سیتی و قبل از یک بازی دو سر در دیریه، عربستان سعودی در اواخر ماه آغاز می شود. در مجموع ۱۷ مسابقه برای سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است، از جمله یک توقف در ایالات متحده در پورتلند که پس از شروع فصل گذشته به آخر هفته دو سر خود گسترش یافته است. فرمول E تست های پیش فصل خود را در اواخر اکتبر در والنسیا به پایان رساند و می توانید نکات کلیدی ما را از آن رویداد بخوانید. اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/formula-e-now-lets-you-stream-every-race-from-its-first-nine-seasons-for-free-193820963.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/formula-e-now-lets-you-stream-every-race-from-its-first-nine-seasons-for-free-193820963.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *