گوگل از شما می خواهد که با دامنه .meme جدید خود خنده را به ارمغان بیاورید

گوگل از شما می خواهد که با دامنه .meme جدید خود خنده را به ارمغان بیاورید

Memes، راه مورد علاقه اینترنت برای گسترش فرهنگ و ایده‌ها، به لطف راه‌اندازی دامنه جدید .meme Google، خانه جدیدی به‌صورت آنلاین دارد.

Google Registry اخیراً اعلام کرد که دامنه جدید .meme از ۵ دسامبر با قیمت پایه سالانه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

پذیرندگان اولیه می توانند یک دامنه .meme را قبل از آن به عنوان بخشی از دوره دسترسی زودهنگام Google (EAP) ایمن کنند، اما این امر مستلزم یک “هزینه یک بار اضافی” است که تا زمانی که دامنه به صورت عمومی راه اندازی شود، به صورت روزانه کاهش می یابد.

کسب و کار الگوهای رفتاری پذیرندگان اولیه

به عنوان بخشی از اعلامیه، گوگل شش نفر از کاربران اولیه دامنه .meme را برجسته کرد. شرکا شامل وب سایت ترند میم است میم خود را بشناسیدخانه تسویه حساب برتر مجوز.مم و (شاید جای تعجب نباشد) میزبانی از سایت های میم گربه از جمله گربه عبوس، گربه نیانو CAT.MEME.

کریستینا یه از تیم رجیستری گوگل در یک پست وبلاگی با اعلام این خبر نوشت: «مم ها تجسم فرهنگ اینترنتی هستند که چشم ها، قلب ها و ذهن میلیون ها نفر را تسخیر کرده اند.

چه در حال اشتراک‌گذاری یک سناریوی مرتبط باشید، چه احساسی را ثبت کنید که بیان آن تنها با کلمات دشوار است، چه لذت بردن از تصادفی بودن یا حتی تلاش برای شروع یک جنبش اجتماعی، ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا ببینیم چگونه از .meme برای بیان استفاده خواهید کرد. خودت.”

این اطلاعیه بر ظهور فرهنگ اینترنتی به عنوان یک کالا تاکید می کند. همچنین از روندهای صنعتی گسترده‌تر برای ایجاد دسترسی بیشتر و سفارشی‌سازی ایجاد وب‌سایت پیروی می‌کند که با محبوبیت فزاینده کشیدن و رها کردن مشخص شده است. سازندگان وب سایت و سایر دامنه های اخیر راه اندازی شده از جمله .ing، .dad و .esq.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/website-building/google-wants-you-to-bring-the-laughts-with-its-new-meme-domain

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *