فروش جدید Anker دارای شارژر MagSafe، باتری های قابل حمل و موارد دیگر با قیمت های پایین است.

Anker امروز مجموعه بزرگی از لوازم جانبی را در آمازون به فروش می رساند، از جمله بازگرداندن تخفیف در پایه محبوب شارژ مکعب شارژ ۳ در ۱ با پشتیبانی MagSafe، که برای ۱۳۴٫۹۵ دلار برای اعضای آمازون پرایم، از ۱۴۹٫۹۵ دلار کاهش یافته است. این بار شارژر، لوازم جانبی USB-C، باتری های قابل حمل و موارد دیگر را در فروش خواهید یافت.

فروش جدید Anker دارای شارژر MagSafe، باتری های قابل حمل و موارد دیگر با قیمت های پایین است.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

یکی دیگر از نکات برجسته، نیروگاه قابل حمل ۶۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است ۱۰۹٫۹۹ دلار با کوپن روی صفحه، از ۱۴۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. اگر به دنبال یک باتری قابل حمل کوچکتر هستید، پاوربانک نانو ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با کابل USB-C داخلی وجود دارد. ۳۹٫۹۹ دلارکاهش از ۴۹٫۹۹ دلار

توجه: برای دیدن این معامله باید عضو Amazon Prime باشید.

خریداران باید توجه داشته باشند که برخی از معاملات آمازون از شما می‌خواهند برای مشاهده تخفیف‌ها، یک کوپن روی صفحه را ببندید. برای دریافت این تخفیف ها، روی کادر کنار کوپن داخل صفحه در صفحه هر محصول کلیک کنید، سپس به صفحه پرداخت مراجعه کنید تا قیمت فروش نهایی را مشاهده کنید.

باتری های قابل حمل

شارژر دیواری

هاب ها

از بهترین تخفیف های این هفته محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در بخش اختصاصی ما مطلع شوید خلاصه معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/22/ankers-new-sale-has-magsafe/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *