Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy برخی از آثار کلاسیک ۳DS را به خانه واقعی خود بازمی گرداند

روزی که ۳DS و WiiU eShop بسته شد برای من روز تلخی بود. برای سال‌ها روی ماشه بازی Ace Attorney 5 و ۶ (یا Phoenix Wright: Ace Attorney – Dual Destinies و Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice) می‌چرخم تا عناوین کامل خود را به آنها بدهم، به امید اینکه آنها بروند. در یک فروش مناسب، فقط وقتی فروشگاه الکترونیکی بسته شد، آنها را به کلی از دست دادیم.

من قبلا Ace Attorney 4 (Apollo Justice: Ace Attorney) را بازی کرده بودم که در سال ۲۰۰۸ در اروپا در DS منتشر شد، اما دو مورد دیگر را در این سه گانه از دست دادم. هر دو بر روی ۳DS به ترتیب در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ منتشر شدند، اما من تا زمانی که خیلی دیر نشده بود، ۳DS دریافت نکردم. در آن زمان، خرید یک نسخه فیزیکی از Dual Destinies آسان نبود و Spirit of Justice فقط به صورت دیجیتالی در خارج از ژاپن در دسترس بود. این دو سال‌ها در زمان‌های مختلف بر روی تلفن همراه در دسترس قرار گرفته‌اند، اما با بسته شدن eShop، رویای من برای مالکیت قانونی و بازی بقیه سری Ace Attorney در خانه‌های واقعی‌شان بر روی کنسول به پایان رسید.

وارد Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy شوید، مجموعه دیگری از کپکام که Ace Attorney 4، ۵، و ۶ را در کنار هم قرار داده است. هیجان من جای خوبی داشت. من از دیدن بازی‌های کمتر مشهور در مجموعه‌ای که دوست دارم رفتاری را که شایسته آن‌ها هستند می‌بینم هیجان‌زده هستم – احیا شده، بازسازی‌شده، و مملو از چیزهای برتر. این یک استاندارد طلایی برای چیزی است که من فکر می کنم یک ریمستر باید باشد و هر چیزی که یک طرفدار می تواند به آن امیدوار باشد.

از نظر گیم‌پلی، حداقل برای Apollo Justice، همه چیز در اینجا عمدتاً یکسان باقی می‌ماند و از چند ترفند مخصوص ۳DS جلوگیری می‌کند. اگر از چیزهایی مانند دمیدن در میکروفون برای از بین بردن گرد و غبار اضافی اثر انگشت لذت می بردید، از شنیدن جایگزینی آن با یک دکمه ساده در سه گانه، ناراحت خواهید شد. خوشبختانه، با این حال، اسکریپت Dual Destinies همان اسکریپت نسخه موبایلی است که بومی سازی نامرتب انگلیسی نسخه اصلی را پاک می کند.


تریلر فیلم Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy

جایی که Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy واقعاً می‌درخشد، در مدرن‌سازی و پیشرفت‌های کاربردی کوچک اما تأثیرگذار آن است. به Apollo Justice تعدادی ویژگی داده شده است که بازی‌های بعدی معرفی شدند، از جمله گزینه مشاهده تاریخچه اخیر دیالوگ (چیزی که کاش همه توسعه‌دهندگان در رمان‌های بصری خود قرار می‌دادند)، و انتخاب اپیزود و فصل که به شما امکان می‌دهد به مواردی بپرید. از نقاط خاص

با این حال، Capcom یک قدم فراتر رفته و ویژگی مورد علاقه من را اضافه کرده است – گزینه پنهان کردن رابط کاربری. با فشار دادن ZL روی سوئیچ، کادر متن کاملاً ناپدید می شود و به شما امکان می دهد به پس زمینه نگاه کنید. مهمتر از آن، اگر شخصیتی در عکس باشد، به حلقه زدن در انیمیشن خود ادامه می دهد و به شما امکان می دهد بدون هیچ مانعی به آن نگاه کنید. این برای اولین بار است که در بازی ها این امکان وجود دارد و عدم وجود این ویژگی تا به حال به همین دلیل است که سایت های طرفدار مانند court-records.net وجود داشته باشد. اکنون، می‌توانید از عرق کردن گلوله‌های شاهدانی که به شهادت‌هایشان عرق می‌کنند شگفت زده شوید (یا شخصیت‌های اصلی داستان، زیرا به نظر می‌رسد اوضاع برای پرونده‌شان به سمت جنوب پیش می‌رود).


Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy برخی از آثار کلاسیک ۳DS را به خانه واقعی خود بازمی گرداند


اسکرین شات سه گانه عدالت آپولو که نشان می دهد آپولو عدالت در دادگاه استرس دارد


اسکرین شات سه گانه عدالت آپولو که شخصیتی را با کلاه بالایی نشان می دهد که می گوید "گریه نکن آپولو!"

اعتبار تصویر: Capcom/Eurogamer

Capcom به وضوح می داند که طرفداران چه می خواهند، زیرا یک ویژگی استودیو انیمیشن را اضافه کرده است که به شما امکان می دهد انیمیشن های مختلف را روی آثار هنری مختلف پخش کنید. به نظر نمی رسد که شما به طور کامل از ریل خارج شوید، زیرا هر پس زمینه ای را نمی توان با هر شخصیتی استفاده کرد، اما این برای طرفدارانی که مایلند با خلاقیت خود بیش از حد را پشت سر بگذارند مشکلی نیست. Capcom صفحه نمایش های سبز، آبی و سیاه را برای هر کسی که می خواهد مهارت های ویرایش ویدیو خود را افزایش دهد، ارائه کرده است.

انیمیشن‌های هر یک از بازی‌های موجود در این سه‌گانه به همراه هر لباس شخصیت جایگزین موجود است. می‌توانید هر یک از وکیل مدافع یا دادستان را که فریاد می‌زنند «اعتراض» اضافه کنید، که حباب سخنرانی نمادین را روی صفحه می‌پاشد. تنوع بسیار زیادی در چیزهایی که می توانید کنار هم قرار دهید وجود دارد و بنابراین پتانسیل بسیار زیادی برای علاقه مندان وجود دارد. من از قبل می توانم طرح هایی را تصور کنم که مردم در YouTube و TikTok می سازند و به اشتراک می گذارند.

برای بازیکنانی که ترجیح می‌دهند عقب بنشینند و بازی‌ها را وارد کنند، حالت پخش خودکار و حالت داستانی هر دو از The Great Ace Attorney Chronicles بازمی‌گردند. حالت پخش خودکار متن را به طور خودکار پیش می برد و علاوه بر آن، حالت داستانی به طور خودکار پازل ها را حل می کند. حالت Story Mode را برای لحظاتی مفید دانسته‌ام که مطمئن نیستم دقیقاً کدام مدرک را باید در طول شهادت‌های شاهد ارائه کنم و تنبل‌تر از آن هستم که تمام گزینه‌هایم را به پایان برسانم یا به دنبال اطلاعاتی بگردم. در آینده، می توانم خودم را ببینم که از آن برای بازدید مجدد از بازی ها استفاده می کنم تا دوباره داستان را به شیوه ای سینمایی تجربه کنم. من قبلاً از انطباق انیمه برای انجام این کار برای سه بازی اول استفاده کرده‌ام، اما تماشای نوستالژیکی ایجاد نمی‌کند.


اسکرین شات سه گانه عدالت آپولو که نشان می دهد عدالت آپولو در دادگاه مورد توهین قرار گرفته است


اسکرین شات سه گانه عدالت آپولو که آپولو عدالت را در دادگاه در مقابل پس زمینه صفحه سبز نشان می دهد


اسکرین شات آپولو عدالت سه گانه که نشان می دهد آپولو عدالت در دادگاه خجالت زده است

اعتبار تصویر: Capcom/Eurogamer

با گذراندن زمان زیادی در استودیوی انیمیشن، از اثر هنری با وضوح بالاتر استفاده شده در Apollo Justice قدردانی کردم زیرا باعث می‌شود انیمیشن‌های شخصیت‌ها بسیار روان‌تر از آنچه به یاد دارم به نظر برسند. من شخصاً هرگز طرفدار سبک سه بعدی نبودم که برای Dual Destinies و Spirit of Justice اتخاذ شده است، اما ماهیت دراماتیک و فوق العاده انیمیشن ها به خوبی ترسیم شده است.

تا کنون، از آخرین باری که آن را بازی کرده‌ام، مدت زیادی از بازی آپولو عدالت می‌گذرد. من دوباره عاشق شخصیت‌ها می‌شوم که در پیچ و خم‌های هر مورد حرکت می‌کنند. متأسفانه این به این معنی بود که من دوباره با کارگردان هوتی یا هیکفیلد/هر کلینیکی که او اکنون در کانن زندگی می کند روبرو شدم و مجبور شدم از کنار او بنشینم و روی تروسی رایت نوجوان بنشینم. این واقعاً یک اثر کوتاه بود که می‌توانستم بدون آن انجام دهم، اما انتظار نمی‌رود که در مجموعه بازسازی‌شده تجدیدنظر عظیمی وجود نداشته باشد. درعوض، Capcom در هنگام راه‌اندازی یک سلب مسئولیت را انتخاب می‌کند: «برخی از محتویات بازی‌های این مجموعه به‌عنوان نسخه اولیه ارائه شده‌اند تا بازی‌ها را همانطور که در ابتدا ایجاد شده‌اند حفظ کنند».

به نوعی، فکر می‌کنم این بهترین چیزی است که کپکام می‌تواند ارائه دهد و کمترین چیزی است که باید با Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy ارائه دهد. با دسترسی به نسخه اصلی بسیار دشوار و گران امروز، اکنون دیگر فروشگاه الکترونیکی وجود ندارد (مخصوصاً Spirit of Justice)، و فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل برای حذف بازی‌ها از فهرست یا حذف پشتیبانی از تلفن‌های قدیمی‌تر بسیار ضعیف هستند، خوشحالم که آنها را در گوشی‌های امروزی در دسترس می‌بینم. بستر، زمینه. در عین حال، دسترسی به این بازی ها چیزی است که باید همیشه در دسترس می بود و Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy به همان اندازه که یادآور وضعیت بدنام حفظ بازی است و راه حلی برای آن است.


اسکرین شات سه گانه عدالت آپولو که یک شخصیت زن را نشان می دهد که با تصویر یک پرتقال به دوربین نگاه می کند


اسکرین شات سه گانه عدالت آپولو که شخصیتی را با ظاهری بی‌تفاوت نشان می‌دهد

اعتبار تصویر: Capcom/Eurogamer

بدون شک افرادی هستند که از طریق سه گانه Phoenix Wright یا The Great Ace Attorney Chronicles با Ace Attorney آشنا شده اند و طرفدارانی هستند که مایلند بازی های بعدی این سری را روی کنسول های مدرن و برای آن افراد Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy داشته باشند. ، با رابط کاربری و گرافیک به روز شده، ترفندهای کاربر پسند و گنجاندن DLC از بسیاری جهات بسته کامل است.

برای من، فردی که از صمیم قلب طرفدار Ace Attorney هستم، این مجموعه جادویی است. دیدن انیمیشن های شخصیت ها به وضوح در طول بازی لذت بخش است. استودیو انیمیشن منابعی را به طرفداران می‌دهد تا با مدل‌های سه بعدی Dual Destinies و Spirit of Justice، ویرایش‌هایی را در مقیاسی که قبلاً واقعاً امکان‌پذیر نبود، انجام دهند. این سرویس هواداران خالص، سرگرمی بی پایان، و ویژگی ای است که ای کاش در مجموعه های قبلی گنجانده می شد.

مهم‌تر از همه، بازی‌های Ace Attorney در حال حاضر در دسترس طرفداران و نسل‌های آینده است. (حتی مهمتر از آن برای من، این به من امیدواری دوباره برای یک مجموعه بازسازی شده از بازی های Ace Attorney Investigations می دهد. اگرچه اگر راه آسانی برای استخراج مدل های Edgeworth در حال اجرا برای استفاده در ویرایش ها نداشته باشد، از Capcom استفاده می کنم. به دادگاه.)

کپی از Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy توسط Capcom ارائه شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/apollo-justice-ace-attorney-trilogy-brings-some-3ds-classics-back-to-their-rightful-home?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *