فروش جمعه سیاه Best Buy تخفیف‌های هنگفتی را برای مک‌بوک‌ها، تلویزیون‌ها، مجموعه‌های لگو و موارد دیگر ارائه می‌کند.

بهترین خرید رویداد جمعه سیاه معاملات جدید را هر روز اضافه می‌کند و شامل بهترین قیمت‌هایی است که تا به حال در کل خط رایانه‌های مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو اپل ردیابی کرده‌ایم. علاوه بر این، ما شاهد معاملات عالی در تلویزیون، تجهیزات صوتی، محصولات خانه هوشمند و موارد دیگر هستیم.

فروش جمعه سیاه Best Buy تخفیف‌های هنگفتی را برای مک‌بوک‌ها، تلویزیون‌ها، مجموعه‌های لگو و موارد دیگر ارائه می‌کند.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با Best Buy است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

اعضای My Best Buy Plus و My Best Buy Total می‌توانند در این مدت از معاملات انحصاری خرید کنند و در مقایسه با غیرعضوها حتی بیشتر پس‌انداز کنند. این شامل آن قیمت های پایین همیشه در نوت بوک های مک بوک ایر و مک بوک پرو می شود. تو می توانی برای این عضویت ها ثبت نام کنید در وب سایت Best Buy، و قیمت ها از ۴۹٫۹۹ دلار در سال شروع می شود.

معاملات زیادی فراتر از لوازم الکترونیکی در فروش Best Buy وجود دارد، از جمله قیمت پایین مجموعه های لگو و تا ۴۵ درصد تخفیف برای لوازم اصلی. برای دسته دوم، Best Buy دارد تا ۱۴۹۰ دلار صرفه جویی در یخچال فریزرهای درب فرانسوی منتخبو همچنین تا ۲۰۰ دلار در کارت های هدیه الکترونیکی Best Buy با خریدهای واجد شرایط.

مک بوک ایر

به یاد داشته باشید که برای بسیاری از معاملاتی که در زیر مشاهده می کنید، باید عضویت My Best Buy Plus یا Total داشته باشید تا بتوانید این قیمت های کم سابقه را مشاهده کنید. اگر عضویت ندارید، تخفیف‌های Best Buy هنوز هم قیمت‌های خوب دوم را در این هفته ارائه می‌کنند.

مک بوک پرو

مشابه مک بوک ایر، بهترین معاملات مک بوک پرو در Best Buy از شما می خواهد که عضویت My Best Buy Plus یا Total داشته باشید. اگر این کار را نکنید، همچنان می‌توانید در این رایانه‌های کاملاً جدید ۲۰۲۳ از قیمت‌های دوم بهترین قیمت برخوردار شوید.

تلویزیون ها

بازی های ویدیویی

خریداران باید توجه داشته باشند که معامله Xbox Series X لیست شده در زیر برای اعضای My Best Buy Plus/Total در نظر گرفته شده است و با ۱۰۰ دلار تخفیف پایین‌ترین قیمتی است که تاکنون شاهد کاهش این کنسول بوده‌ایم. اگر حساب کاربری ندارید، همچنان می‌توانید ۵۰ دلار از Xbox دریافت کنید.

کامپیوترها

مانیتورها

سمعی

خانه هوشمند

لگو

میتونی پیدا کنی همه تخفیف های جمعه سیاه اپل در حال حاضر موجود است در پست اختصاصی ما برای هر چیز دیگری، ما همه بهترین معاملات فصل مربوط به اپل را در سایت خود پیگیری می کنیم خلاصه جمعه سیاهبنابراین مطمئن شوید که در طول ماه برای لیستی به روز از همه قابل توجه ترین تخفیف هایی که برای جمعه سیاه ۲۰۲۳ خواهید یافت، دوباره بررسی کنید.

جمع بندی های مرتبط: جمعه سیاه اپل، تخفیف های اپل
انجمن های مرتبط: بحث جامعه


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/22/best-buy-black-friday-sale-wednesday/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *