فن The Legend of Zelda را به عنوان یک فیلم استودیو گیبلی بازسازی می کند

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد فیلم The Legend of Zelda: Ocarina of Time، یکی از طرفداران انیمیشن کوتاهی از Castle Town را منتشر کرده است که در یک فیلم استودیو گیبلی بازسازی شده است.

یوتیوبر RwanLink گفت که ساخت محیط و کاراکترها در Unreal Engine 5 چهار ماه طول کشید و در مجموع به بیش از ۶۰۰ ساعت کار در حالی که در یک شغل تمام وقت نیز مشغول بودند.

را ویدیوی کوتاه لینک را در حالی که جنگل کوکیری را به سمت قلعه هیرول ترک می‌کند، دنبال می‌کند، و ما با چهره‌های آشنا مانند مالون، مالک فروشگاه ماسک شاد، و حتی اسکای‌وارد شمشیر در اطراف شمشیر استاد برخورد می‌کنیم.

پخش خبر: چه کسی باید در The Legend of Zelda: The Movie بازی کند؟در یوتیوب تماشا کنید

همانطور که فیلم در Unreal Engine ساخته شد، RwanLink همچنین تصاویری از خود در حال بازی در نقش لینک به صورت سوم شخص و پرسه زدن در شهر Castle را نیز اضافه کرد. برای من این سوال ایجاد شده که چرا هرگز بازی Zelda با زیبایی‌شناسی علامت تجاری Ghibli وجود نداشته است، زیرا فکر می‌کنم شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.


اجرای RwanLink شبیه Ghibli از The Legend of Zelda را در اکشن تماشا کنید – فیلمی که ای کاش می شدیم.

با این حال، اگر نینتندو و گیبلی می خواستند با زلدا همکاری کنند، ذهن من بلافاصله به سراغ یک فیلم انیمیشنی از زلدا می رود. مطمئناً به خوبی از بین می رود؟ من فکر می‌کنم کارهای بدتری وجود دارد که نینتندو می‌تواند مانند آن‌ها انجام دهد، نمی‌دانم، مثلاً نسخه a اقتباس لایو اکشن زلدا بجای؟


منبع: https://www.eurogamer.net/fan-recreates-the-legend-of-zelda-as-a-studio-ghibli-film

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *