فروش دسترسی زودهنگام Anker Black Friday دارای صرفه جویی در سراسر سایت در لوازم جانبی USB-C، شارژرهای MagSafe و موارد دیگر است.

Anker با یکی دیگر از رویدادهای تخفیف قبل از جمعه سیاه در وب سایت خود بازگشته است که آن را “” می نامد.فروش دسترسی زودهنگام جمعه سیاههنگامی که دو یا چند مورد Anker را خریداری می کنید، ۲۵ درصد تخفیف برای سفارش خود دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، در طول این رویداد تخفیف های نقدی مستقیم روی ده ها لوازم جانبی Anker وجود دارد.

فروش دسترسی زودهنگام Anker Black Friday دارای صرفه جویی در سراسر سایت در لوازم جانبی USB-C، شارژرهای MagSafe و موارد دیگر است.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با Anker است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

لوازم جانبی بسیار خوبی وجود دارد که می توانید برای استفاده از صرفه جویی در بسته خریداری کنید، از جمله لوازم جانبی جدید سازگار با MagSafe مکعب شارژ انکر ۳ در ۱ (۱۴۹٫۹۵ دلار). این دستگاه فضایی برای شارژ همزمان آیفون، اپل واچ و ایرپاد دارد.

همچنین وجود دارد پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی Anker Prime با نمایشگر دیجیتال هوشمند (۱۲۹٫۹۹ دلار). اگرچه این یکی بدون بسته بسته با قیمت ۱۱۰٫۴۹ دلار به فروش می رسد، اگر این و مکعب ۳ در ۱ را با هم بخرید، تخفیف بیشتری دریافت خواهید کرد. به لطف صرفه جویی ۲۵ درصدی، پاور بانک به ۹۷٫۵۰ دلار و مکعب ۳ در ۱ به ۱۱۲٫۴۶ دلار کاهش می یابد.

اگر در صفحه اصلی فروش به پایین اسکرول کنید، پیشنهادات Anker برای رویداد دسترسی زودهنگام جمعه سیاه را خواهید یافت. این شامل ده‌ها محصولی می‌شود که اگر فقط به دنبال یک دستگاه خاص هستید، بدون نیاز به بسته‌بندی تخفیف داده می‌شوند.

شارژر دیواری

باتری های قابل حمل

نیروگاه های قابل حمل

ما ردیابی همه بهترین معاملات فصل را در اختصاصی خود شروع کرده ایم خلاصه جمعه سیاه، بنابراین هنگام خرید آنلاین خود حتماً صفحه را نشانه گذاری کرده و در طول فصل از آن بازدید کنید. جمع بندی ما عمدتاً بر روی محصولات اپل و لوازم جانبی فناوری مرتبط تمرکز دارد.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/06/anker-black-friday-early-sale/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *