The Bear در حال پخش فصل سوم در Hulu است و کاملاً شایسته آن است

Hulu اعلام کرده است که نمایش موفق خود را خرس برای فصل سوم بازخواهد گشت در یک بیانیه مطبوعاتی، دیزنی که اخیراً سهام باقی مانده Comcast در Hulu را خریداری کرده تا مالکیت کامل پخش کننده را در اختیار بگیردتایید کرد که سریال کمدی-درام آشپزی برای یک قسمت دیگر تمدید شده است.

خرس فصل ۳این اعلامیه پنج ماه پس از شروع فصل دوم بسیار موفق آن منتشر شد هولو در ایالات متحده، و چهار ماه پس از فرود آمد دیزنی پلاس در سطح بین المللی دو فصل اول این سریال که مورد تحسین منتقدین قرار گرفت، ۱۰۰% و ۹۹% نمرات نقد را در Rotten Tomatoes دارد، و با توجه به اینکه چقدر طرفداران گرسنه برای ورود ۱۰ قسمتی دیگر از سریال ساخته شده توسط FX، با بازی جرمی آلن وایت، گرسنه بوده اند، جای تعجب نیست که در حال گرفتن یک گردش دیگر است.

بیشتر ببین

خرسنیک گراد، رئیس FX Entertainment، در بیانیه‌ای گفت که در فصل اول، تماشاگران را شگفت‌زده کرد و در فصل دوم به ارتفاعات بالاتری دست یافت، به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است.

“ما بسیار مفتخریم که با کریستوفر استورر، جوآنا کالو، جاش سنیور، و بقیه تیم خلاق، و همچنین بازیگران درخشان به رهبری جرمی آلن وایت، آیو ادبیری و ایبون ماس باکراچ همکاری می کنیم. خدمه واقعاً قابل توجه است و ما و شرکایمان در Hulu و Disney Plus به طرفداران می‌پیوندیم تا منتظر فصل بعدی داستان باشیم. خرس

خرسکه دارای ۱۲ جایزه است، وایت در نقش کارمن «کارمی» برزاتو، یک سرآشپز برنده جایزه که به شهر دوران کودکی خود شیکاگو بازمی گردد تا The Beef، ساندویچ فروشی برادر متوفی خود را تصاحب کند. Ayo Edibiri، Ebon Moss-Bachrach و Lionel Boyce از جمله بازیگران اصلی آن هستند.

سیدنی و مارکوس در یک آشپزخانه در فیلم The Bear گفتگو می کنند

سیدنی و لیونل باز خواهند گشت خرس فصل ۳٫ (اعتبار تصویر: FX Productions)

متأسفانه، طرفدارانی که امیدوار به بازگشت سریع و لذت بخش The Beef هستند، انتظار طولانی در دستان خود خواهند داشت. را اعتصاب نویسندگانی که اکنون حل شده است و اعتصاب بازیگران ادامه تولید را به تعویق انداخته است خرسفصل سوم – اسکریپت‌های آن باید قبل از شروع عکاسی اصلی تمام شود – بنابراین در آینده نزدیک در قسمت دیگری غذا نخواهیم خورد. به طور خلاصه: انتظار نداشته باشید که تاریخ انتشار به این زودی ها فاش شود.

اگر بعد از تماشای برنامه های مشابه تشنه هستید خرس فصل ۲، پیشنهاد می کنیم تا زمانی که منتظر هستید پخش جریانی داشته باشید این شش درام تلویزیونی شدید در نتفلیکس، مکس، پرایم ویدیو و سایر پخش کننده های معروف. با این حال، اگر هیچ یک از پیشنهادات ما مورد توجه قرار نگرفت، می توانید با خواندن ما، نمایش های عالی دیگری را در هر یک از پلتفرم های استریم دیزنی بیابید. بهترین نمایش های هولو و/یا بهترین نمایش های دیزنی پلاس راهنماها اگر هیچ چیز دیگری، گزینه های دستچین شده ما در این مقالات شما را سیر می کند خرس فصل ۳ به دو فصل از جهان باز می گردد بهترین خدمات پخش.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/hulu/hulu-serves-up-another-course-of-the-bear-as-hit-food-based-drama-show-gets-season-3-renewal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *