فروش زمستانی جدید سامسونگ دارای نمایشگر هوشمند ViewFinity S9 5K با قیمت ۹۹۹٫۹۹ دلار (۶۰۰ دلار تخفیف) در میان سایر تخفیف‌های سایت است.

سامسونگ یک محصول جدید دارد فروش زمستانی که از امروز آغاز شد و برای نمایشگرها، تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌ها و لوازم خانگی تخفیف‌هایی ارائه کرد. بسیاری از معاملات در این فروش همان قیمت‌هایی هستند که ما در جریان فروش جمعه سیاه سامسونگ دنبال کردیم، و برخی حتی قیمت‌های پایین‌ترین جمعه سیاه خود را شکست می‌دهند.

فروش زمستانی جدید سامسونگ دارای نمایشگر هوشمند ViewFinity S9 5K با قیمت ۹۹۹٫۹۹ دلار (۶۰۰ دلار تخفیف) در میان سایر تخفیف‌های سایت است.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با سامسونگ است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

نکته قابل توجه این فروش، نمایشگر هوشمند ViewFinity S9 5K سامسونگ است ۹۹۹٫۹۹ دلار، از ۱۵۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. این یک رکورد جدید قیمت پایین در مانیتور است و قیمت پایین قبلی که هفته گذشته در آمازون دیده شده بود را با چند دلار شکست.

علاوه بر این، مانیتور هوشمند M8 با قیمت پایین همیشه در آمازون در دسترس است ۳۹۹٫۹۹ دلار (۳۰۰ دلار تخفیف). این یکی از بهترین معاملات همه جانبه مانیتور بوده است که ما در این فصل تعطیلات ردیابی کرده‌ایم، و سخت است بگوییم که آیا پس از پایان این فروش بازخواهد گشت یا نه، بنابراین اگر آن را برای کریسمس می‌خواهید، حتماً به‌زودی سفارش دهید. . .

سامسونگ در این فصل کاربران را تشویق می‌کند تا از طریق اپلیکیشن موبایل سامسونگ فروشگاه خرید کنند، که دارای برخی معاملات انحصاری و تخفیف‌های عمیق در گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و لوازم جانبی موبایل است. با کلیک بر روی هر یک از پیوندهای سامسونگ در این پست در حالی که در تلفن همراه هستید، می توانید برنامه را نصب کنید.

به غیر از نمایشگرها و تلویزیون‌ها، اکنون تعداد زیادی از معاملات یخچال، تبلت و رایانه را در زیر دنبال می‌کنیم. این قیمت‌های فروش فقط برای این هفته فعال خواهند بود، بنابراین قبل از ناپدید شدن بهترین قیمت‌های سال، حتماً رویداد سامسونگ را بررسی کنید.

مانیتورها

تلویزیون ها

یخچال و فریزر

گوشی های هوشمند


اگر این هفته در حال خرید یک گوشی هوشمند سامسونگ هستید، در هنگام خرید از طریق برنامه تلفن همراه Samsung Shop، تخفیف‌های نقدی اضافی بر روی این دستگاه‌ها وجود دارد، فراتر از پیشنهادهای پاداش مبادله‌ای که در زیر ذکر شده است.

  • Galaxy S23 Ultra – تا ۸۰۰ دلار اعتبار مبادله فوری با یک معامله تلفنی واجد شرایط دریافت کنید
  • گلکسی اس ۲۳ – ۱۷۵ دلار صرفه جویی کنید
  • Galaxy S23+ – 175 دلار صرفه جویی کنید
  • Galaxy Z Fold5 – ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان و اعتبار مبادله فوری تا سقف ۱۰۰۰ دلار دریافت کنید
  • Galaxy Z Flip5 – تا ۶۰۰ دلار اعتبار مبادله فوری با یک معامله تلفنی واجد شرایط دریافت کنید

ساعت های هوشمند

هدفون

  • Galaxy Buds FE – 79.99 دلار، از ۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است
  • Galaxy Buds2 Pro – 169.99 دلار، کاهش از ۲۲۹٫۹۹ دلار

قرص

حتما به فول ما سر بزنید خلاصه معاملات برای خرید حتی بیشتر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/11/samsungs-new-winter-sale/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *