فریم‌های اکو جدید آمازون سبک‌تر، بلندتر هستند و از هفته آینده ارسال خواهند شد

تخفیف زودهنگام، قیمت اولیه را برای نسل سوم عینک های آمازون متصل به الکسا به زیر ۲۰۰ دلار می رساند.

استراتژی Echo Frames آمازون این است که از ویژگی‌های واقعیت افزوده بصری سایر «عینک‌های هوشمند» چشم پوشی کند و عینک‌هایی با ظاهری معمولی با دستیار صوتی الکسا داخلی ارائه کند. اگر این یک افزودنی ارزشمند برای زندگی شما به نظر می‌رسد، شما خوش شانس هستید. نسل سوم فریم‌های اکو اکنون در دسترس هستند پیش سفارش در آمازونو ۷۵ دلار تخفیف در نظر گرفته شده است.

چی آستانهدیوید پیرس از پیش نمایش خود در اوایل پاییز امسال اشاره کرد این است که بزرگ‌ترین تفاوت‌ها در فریم‌های جدید به همان اندازه در مورد فرم و عملکرد است – این آخرین تکرار، نسخه سبک‌تر و متعادل‌تری نسبت به همتایان قبلی خود است و گزینه‌های شیک‌تر و رنگارنگ‌تری در دسترس دارد. با توجه به اینکه تنها گزینه در نسل اول Echo Frames شبیه عینک مطالعه داروخانه است، این یک معامله بزرگتر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

سه نفر در حال مدل سازی جدیدترین فریم های اکو آمازون.
تصویر: آمازون

قاب‌های اکو جدید نیز اندکی عمر باتری را افزایش می‌دهند که اکنون در مجموع شش ساعت با شارژ کامل دوام می‌آورد. مجموعه ای از بلندگوهای جدید طراحی شده نیز تا “سه برابر باس” بیشتر از نسل دوم فریم های اکو ارائه می دهد. در هر مجموعه ای از فریم های اکو یک میکروفون کوچک تعبیه شده است که می تواند صدای کاربر را بگیرد (و به گفته آمازون، طوری طراحی شده است که صدای رهگذران را نگیرد)، که به آنها اجازه می دهد با الکسا ارتباط برقرار کنند. بنابراین می توانید لیست های پخش را با فریم های اکو خود احضار کنید، چراغ های هوشمند دارای الکسا را ​​روشن یا خاموش کنید، پادکست پخش کنید، با مادرتان تماس بگیرید، فقط دیوانه شوید!

عینک دمو Echo Frames روی میز نشسته است
تصویر: دیوید پیرس / The Verge

قیمت برچسب قاب های نسل سوم ۲۶۹٫۹۹ دلار است، اما «تبلیغ قیمت اولیه» آمازون ۷۵ دلار تخفیف برای پرندگان اولیه که نسخه آماده نسخه را پیش خرید می کنند، اضافه می کند. فریم های اکو ضد نور آبی تخفیف کمتری دارند، در حالی که یک جفت عینک آفتابی قیمت تمام شده است. علاوه بر این، همکاری آمازون با نام تجاری Carrera همچنان ادامه دارد نسل سوم قیمت عینک آفتابی Carrera Echo Frame 389.99 دلار است (اما در صورت پیش خرید فقط ۳۱۴٫۹۹ دلار).

فریم های اکو در پنج سبک شامل گرد آبی، مستطیل مشکی، مربع مشکی، چشم گربه ای قهوه ای و مستطیل خاکستری موجود هستند. اگر نسخه‌های آماده برای نسخه یا نسخه‌های فیلتر نور آبی را سفارش می‌دهید، ایده این است که پس از رسیدن آنها را نزد چشم‌پزشک خود بیاورید تا بتوانند لنزهای تجویزی را تجهیز کنند. بدیهی است که این مورد در مورد عینک آفتابی Echo Frames صدق نمی کند.

تو می توانی پیش سفارش نسل بعدی Echo Frames با قیمت ۱۹۴٫۹۹ دلار یا نسخه فیلتر کننده نور آبی یا عینک آفتابی را به ترتیب با قیمت ۲۲۴٫۹۹ دلار یا ۲۵۴٫۹۹ دلار انتخاب کنید. همچنین برای پیش سفارش موجود است نسل سوم از عینک آفتابی Carrera Echo Frame که ۳۱۴٫۹۹ دلار تخفیف دارد.


منبع: https://www.theverge.com/2023/11/28/23979813/amazon-echo-frames-smart-glasses-preorder-release-date

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *