فسیل ساعت‌های هوشمند را کنار می‌گذارد

این گروه تمام دسته را پشت سر می گذارد. Gen 6 آخرین نسل از ساعت های هوشمند آن خواهد بود.

گروه Fossil تصمیم گرفته است که آن را در ساعت‌های هوشمند کنار بگذارد.

این شرکت امروز بعدازظهر اعلام کرد که تجارت ساعت های هوشمند را رها کرده و به جای آن منابع را به کالاهای کمتر هوشمند خود هدایت می کند. این شرکت طی سال‌ها یکی از پرکارترین تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند Wear OS بوده است و عدم وجود آن شکاف بزرگی در بازار ایجاد خواهد کرد.

جف بویر، معاون اجرایی فسیل و مدیر عامل اجرایی، می‌گوید: «از آنجایی که چشم‌انداز ساعت‌های هوشمند در چند سال گذشته به‌طور قابل توجهی تکامل یافته است، ما تصمیم استراتژیک برای خروج از تجارت ساعت‌های هوشمند گرفته‌ایم.» آستانه. “گروه فسیل در حال هدایت منابع برای حمایت از قدرت اصلی ما و بخش های اصلی کسب و کار ما است که همچنان فرصت های رشد قوی را برای ما فراهم می کند: طراحی و توزیع ساعت های سنتی هیجان انگیز، جواهرات، و کالاهای چرمی تحت نام های تجاری خودمان و همچنین دارای مجوز. “

این بدان معناست که Gen 6 که اولین بار در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شدآخرین ساعت هوشمند فسیلی خواهد بود. Boyer می گوید که این شرکت به به روز رسانی ساعت های Wear OS موجود «برای چند سال آینده» ادامه خواهد داد.

اگر در چند ماه گذشته به فسیل توجه کرده باشید، این نباید شوک بزرگی باشد. مقداری Reddit کاربران به کارمندان خرده‌فروشی فسیل گزارش می‌دادند که می‌گویند شرکت فسیل در حال کناره‌گیری از کسب‌وکار است، در حالی که سایرین در پلتفرم که ادعا می‌کردند اطلاعات «خودی» بودند، گفتند که شرکت منتظر یک چیپست جدید. این شرکت به طور مرتب ساعت های هوشمند را در سخت ترین سال های Wear OS تولید می کرد و اغلب در CES یک ثابت دائمی بود. با این حال، این شرکت به طور قابل توجهی در نمایشگاه اوایل این ماه غایب بود. علاوه بر این، انتظار می‌رفت که فسیل اخبار جدیدی از نسل ۷ جدید را اعلام کند Qualcomm Snapdragon W5 Plus پلتفرم در سال ۲۰۲۳ – با این حال، چیزی جز جیرجیرک در کل سال نبود. خوب، حالا می دانیم چرا.

به‌روزرسانی، ۲۸ ژانویه، ساعت ۴:۰۳ عصر به وقت شرقی: نام به روز شده منبع فسیل.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/26/24052275/fossil-quitting-smartwatches-android-wear-os

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *