فصل ۴ ماندالوریان: هر آنچه در مورد بازگشت احتمالی سریال موفق جنگ ستارگان می دانیم

فصل ۴ ماندالوریان: اطلاعات کلیدی

– هنوز به طور رسمی اعلام نشده است
– طبق گزارش ها، فیلمنامه ها قبل از انتشار فصل ۳ تکمیل شده اند
– طبق گزارش ها قرار بود تولید در سپتامبر ۲۰۲۳ آغاز شود
– اعتصابات هالیوود عکاسی اصلی را عقب راند
– انتظار می رود داستان دین جارین و گروگو ادامه یابد
– انتظار می رود پدرو پاسکال بازگردد
– ساخت رویداد سینمایی پرستیژ که توسط مدیر خلاق جدید جنگ ستارگان، دیو فیلونی برگزار می شود.

ماندالوریان فصل ۴ قرار است داستانی را ادامه دهد که ماجراجویی های دیزنی پلاس را در کهکشانی بسیار دور در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد. از آن زمان، ما شاهد رویارویی جدی یک جدی با شیاطین خود بوده ایم. اوبی وان کنوبیبه مکان های بسیار تاریک رفته است اندورو از یک کهکشان کاملا جدید بازدید کرد جنگ ستارگان: آهسوکا. اما هیچ چیز مانند داستان شکارچی فضل دین جارین و دوست سبز کوچکش گروگو، با نام مستعار بیبی یودا، تخیل طرفداران را جذب نکرده است.

را جنگ ستارگان فصل سوم سریال در مورد دو نفر فوق‌الذکر همه چیز را در معرض دید قرار داد، و این زوج در نهایت از مدتی تعطیلی بسیار مورد نیاز لذت بردند (اطلاعات بیشتر در مورد این تغییر). علیرغم اینکه فینال فصل ۳ احساس نهایی بودن را دارد، اما انتظار می رود دین و گروگو با یک قسمت دیگر بازگردند. دیزنی پلاس – ما فقط نمی دانیم هنوز چه زمانی خواهد بود.

بنابراین، ما در مورد چه چیزی می دانیم ماندالوریانچهارمین سفر پیش از اعلام اجتناب ناپذیر آن است؟ در زیر، همه چیزهایی را که تاکنون درباره تاریخ احتمالی عرضه و بازیگران آن می‌دانیم توضیح می‌دهیم، و همچنین در مورد آنچه که ممکن است برای ماندو و گروگو در هنگام بازگشت آنها در انتظار باشد، حدس می‌زنیم. اسپویلرهای کامل دنبال می شوند ماندالوریان فصل ۳ و جنگ ستارگان: آهسوکا.

تاریخ انتشار فصل ۴ Mandalorian: آنچه تاکنون می دانیم

فصل ۴ ماندالوریان: هر آنچه در مورد بازگشت احتمالی سریال موفق جنگ ستارگان می دانیم

دین گروگو یکی از قرعه کشی های اصلی خواهد بود ماندالوریان فصل ۴٫ (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney)

ماندالوریان فصل ۴ به طور رسمی توسط Lucasfilm اعلام نشده است، اما شکی نیست که این اتفاق بیفتد. در واقع، در فوریه ۲۰۲۳ – قبل از فصل ۳ در ماه بعد عرضه شد – جان فاورو، خالق/نمایشگر به ایستگاه تلویزیونی فرانسوی BFM TV (از طریق هفته نامه سرگرمی): “فصل ۴، بله، قبلاً آن را نوشته ام.”

اما فصل ۴ چه زمانی پخش خواهد شد؟ ریک فاموییوا، تهیه کننده اجرایی و کارگردان معمولی، گفت: “من هیچ بینشی در مورد برنامه ندارم.” ضرب الاجل در ماه می. “من می دانم که جان فیلمنامه ها را نوشته است. می دانم که او از ادامه داستان گویی در این دنیا هیجان زده است، و بنابراین با در نظر گرفتن همه چیز، کی و چگونه این اتفاق می افتد، خواهیم دید. مطمئناً در راه است، من دقیقاً نمی دانم چه زمانی.”

تولید این آخرین سری از قسمت‌ها در ابتدا قرار بود در سپتامبر آغاز شود هفتگی تولید) اما این طرح با اعتصابات نویسنده و بازیگر که هالیوود را در بیشتر سال ۲۰۲۳ به بن بست کشاند، از مسیر خارج شد. نویسندگان در سپتامبر به کار بازگشتند و همتایان بازیگری آنها که در ماه نوامبر همین کار را انجام می دهند، تاریخ شروع تولید همچنان مشخص است.

حتی بعد از اینکه دوربین‌ها روی مجموعه‌های مجازی StageCraft نمایش شروع به کار کردند، می‌توان انتظار داشت که سفر ماندو به صفحه نمایش طولانی باشد. عکاسی اصلی در ماندالوریان فصل ۳ بیش از پنج ماه به طول انجامید، در حالی که دوره طولانی پس از تولید در بهترین بخش یک سال طول کشید. این یک فرآیند ۱۶ تا ۱۷ ماهه است، بنابراین می توان آن را فرض کرد ماندالوریان تاریخ انتشار فصل ۴ زودتر از اواسط سال ۲۰۲۵ نخواهد بود.

تا آن زمان، بیش از دو سال از زمانی که ماندو و گروگو – هشدار اسپویلر – در قسمت آخر فصل ۳ بر روی Nevarro نشسته اند، می گذرد. به نظر می رسد یک سن دور باشد، اما می تواند با دو سال و چند سالی که بین فصل های ۲ و ۳ سپری شده است، مقایسه شود.

عجیب، ساخت جنگ ستارگان همچنین گزارش داده بود (قبل از اینکه سایت به ظاهر بسته شود) لوکاس فیلم در حال بررسی چرخش است ماندالوریان فصل ۴ در یک فیلم دو ساعته. با این حال، آن طرح رادیکال قطعاً در حال حاضر یکی از مواردی است که باید در ستون “شایعه” ثبت شود.

حدس و گمان بازیگران فصل ۴ Mandalorian

The Armorer در حال جعل بسکار در فصل 3 The Mandalorian

Armorer Emily Swallow مطمئناً نقشی در ساخت یک Mandalore جدید در بازی خواهد داشت. ماندالوریان فصل ۴٫ (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney)

اگرچه لوکاس فیلم هنوز تایید نکرده است ماندالوریان بازیگران فصل ۴، ما انتظار داریم که به این شکل باشد:

  • پدرو پاسکال – ماندالوریان (نقش صوتی)
  • برندان وین و لیتف کرودر در نقش دین جارین/ ماندالوریان (اجرای فیزیکی)
  • کیتی ساکهوف در نقش بو-کاتان کرایزه
  • امیلی پرستو در نقش زره پوش
  • کارل وترز در نقش گریف کارگا
  • پل سون هیونگ لی در نقش کارسون توا
  • امی سداریس در نقش Peli Motto
  • کیتی ام اوبرایان در نقش الیا کین
  • تایکا وایتیتی به عنوان IG-11
  • دین گروگو به عنوان خودش

ثابت ها در ماندالوریان بازیگران این فیلم گروگو/بیبی یودا و دین جارین، ماندویی همنام هستند – هرچند که پدرو پاسکال ستاره او اکنون با شبکه HBO در ارتباط است. آخرین ما نمایش تلویزیونیبالقوه ایفای نقش رید ریچاردز در مارول چهار شگفت انگیز فیلم سینما)، بیشتر اجرای او به صداگذاری محدود می شود. ما انتظار داریم که همینطور باقی بماند و برندان وین و لاتیف کرودر به پوشیدن زره نمادین بسکار در صحنه‌های صحنه‌ها ادامه دهند. نه اینکه پاسکال چیزی رو تایید کنه…

او گفت: “در مورد اینکه حتی گفته شود من برای فصل ۴ ثبت نام کرده ام اگر قبلاً نوشته شده باشد، ارزش زیادی وجود دارد.” RadioTimes.com در ماه مارس. “من به طور طبیعی یک دمدمی مزاج هستم، اما واقعاً از آن محافظت می کنم، زیرا از شگفتی هایی که در انتظار تماشاگران است، هیجانی به من دست می دهد.”

با ساختن خانه ماندو و گروگو در نوارو، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آنها مرتباً با High Magistrate Greef Karga (Weathers) و قاتل IG-11 مارشال تبدیل شده (Waititi) از یکدیگر عبور کنند. آنها همچنین احتمالاً یک بار دیگر از مهندس Peli Motto (سداریس) مستقر در Mos Eisley که از فصل ۱ کشتی های ماندو را تعمیر می کند، دیدار خواهند کرد.

بیشتر ببین

علی‌رغم اینکه ماندالوریایی‌ها سرزمین مادری خود را از مهاجمان امپراتوری پس گرفتند، بو-کاتان کرایزه (ساکوف)، زره‌دار (پرستو)، کوسکا ریوز (والدانو) و تبر ووز (کاسیانیدس) هنوز هم مطمئناً نقشی برای بازی خواهند داشت. همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خلبان X-wing، Carson Teva (لی) و متحد Moff Gideon، Elia Kane (O’Brian) به نمایندگی از New Republic و Empire ادامه دهند.

فراتر از آن، همه چیز خیلی بیشتر حدس و گمان می شود. بیش از سه فصل از ماندالوریانبه علاوه کتاب بابا فت و آهسوکافاورو و فیلونی گروه بزرگی از نوازندگان گروه ایجاد کرده‌اند که تقریباً هر کسی می‌تواند در هر زمانی ظاهر شود.

همانطور که دیزنی پلاس در این بخش نشان می دهد جنگ ستارگان جدول زمانی (دریابید چگونه به ترتیب فیلم ها و نمایش های جنگ ستارگان را تماشا کنیم در حالی که شما اینجا هستید) بر اساس فیلم اوج دیو فیلونی (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد)، می توانیم انتظار داشته باشیم که حضور امپراتوری به طور قابل توجهی افزایش یابد. در واقع، اکنون که آهسوکا دریاسالار بدنام تراون (لارس میکلسن) را از تبعید در کهکشانی حتی دورتر بازگردانده است، او مجبور است وزن خود را به اطراف پرتاب کند. همچنین شانس خوبی وجود دارد که تعداد بیشتری از بزرگان امپراتوری را که برای اولین بار در آن حضور داشتند، ببینیم ماندالوریان فصل ۳ قسمت “جاسوسان”، مانند گیلاد پلائون (زاندر برکلی) و برندول هاکس (برایان گلیسون).

دوشس پلازیر-15 لیزو و کاپیتان بمباردیر جک بلک به فردی خارج از دوربین در فصل 3 The Mandalorian لبخند می زنند.

اراده ماندالوریان فصل ۴ دارای ستاره های مهمان نامی مانند لیزو و جک بلک است؟ (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney Plus)

ما مشکوک به گزارشات مرگ تیاو ماندالوریانبیگ بد موف گیدئون (جیانکارلو اسپوزیتو) طولانی مدت ممکن است بسیار اغراق آمیز باشد. چه زره بکار سفارشی او به او اجازه داد تا از رویدادهای فصل ۳ پایانی جان سالم به در ببرد، یا از طریق یک کلون خود را زنده کرده باشد (او مقدار زیادی داشت)، مطمئناً آخرین خار ماندو را در چشم ماندو ندیده ایم.

اگر امپراتوری یک بار دیگر در حال ظهور باشد، جمهوری جدید مطمئناً برای مطابقت با آن قیام خواهد کرد، به این معنی که صدراعظم مون موتما (جنویو اوریلی) ظاهر می شود. آهسوکاهرا سندولا (مری الیزابت وینستد) و ازرا بریجر (ایمان اسفندی) همگی قابل اجرا هستند. با این حال، ما انتظار نداریم که Ahsoka Tano (Rosario Dawson) و Sabine Wren (Natasha Liu Bordizzo) را ببینیم زیرا آنها در حال حاضر در دنیای Peridea در کهکشانی دیگر به دام افتاده اند. در ضمن، هموطن شورشیان زب اورلیوس (با صداپیشگی استیو بلوم) ممکن است حضور خود را در فصل ۳ دنبال کند ماندالوریانهم.

تموئرا موریسون می تواند به لیست رو به رشد خود اضافه کند جنگ ستارگان ظاهر (آخرین وارد شد آهسوکا) – چه به عنوان Boba Fett یا یک کلون، مانند جنگ های کلون ها/شورشیان رکس کهنه کار به گزارش طرفداران جنگ ستارگان بولتن بسپیناین امکان وجود دارد که بوبا بتواند در فصل ۴ حضور داشته باشد.

مانند فصل سوم – جایی که جک بلک، لیزو و کریستوفر لوید همگی ظاهر شدند – انتظار داریم چند ستاره مهمان سرشناس در ماندالوریان بازیگران فصل ۴ گفته می‌شود، لوکاس‌فیلم به‌طور باورنکردنی در مورد چنین چیزهایی متمایل است، بنابراین تا زمانی که بازیگران را با چشمان خود در دیزنی پلاس نبینید، انتظار نداشته باشید که شایعات انتخاب بازیگران تایید شوند. با این حال، یکی از شخصیت های احتمالی که باید مراقب او بود، کلران بیک احمد بست است. جدی که گروگو را از دستور ۶۶ نجات داد (همانطور که در سکانس فلاش بک قسمت ۴ فصل ۳ نشان داده شد)، با هفته نامه سرگرمی نقل قول هایی از بست که تمایل او برای حضور در قسمت بعدی سریال را بیان می کند.

شایعات داستانی فصل ۴ ماندالوریان

کارسون تووا و دیگر خلبانان در یک بار نیو ریپابلیک در فصل 3 The Mandalorian

کارسون تووا خلبان نیو ریپابلیک احتمالا منبع اصلی کار ماندو در فصل جدید خواهد بود. (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney)

هیچ جزئیاتی در مورد وجود ندارد ماندالوریان فصل ۴، اما ما یک ایده مبهم از نحوه شروع آن، بر اساس قسمت آخر قبلی داریم.

شاید شگفت‌انگیزترین جنبه فصل گذشته این بود که دین جارین دیگر احساس نمی‌کرد مهم‌ترین ماندالوریایی شهر است. در عوض، این افتخار نصیب شاهزاده خانم شد بو-کاتان کرایزه، که تاریک شمشیر تشریفاتی را پس گرفت و مردم خود – هم جناح نایت جغد خودش و هم گروه تندروتر کودکان دیده بان – را برای بازپس گیری ماندالور متحد کرد. آنها همچنین نماد نمادین بزرگ فورج، یعنی قلب تپنده جامعه ماندالوریا را بازسازی کردند.

در همین حال، دین جارین پس از کمک به بو-کاتان در تلاش‌هایش – و جبران بی‌احتیاطی در برداشتن کلاه خود در مقابل بیبی یودا – دین گروگو را که به تازگی نامش را گرفته بود، به عنوان پسر و شاگرد ماندالوریایی خود پذیرفت. دین جارین در حال حاضر در خارج از نوارو و با یک کودک در دوش، با خلبان و پلیس فضایی نیو ریپابلیک دلسوز، کارسون تووا، با پیشنهادی روبرو شد: انجام کار مستقل خارج از کتاب برای جمهوری، ردیابی امپریال های سرکش که هنوز در حاشیه بیرونی فعال هستند. بر اساس “مورد به مورد”. این خط داستانی بالقوه به نظر می رسد مقدار زیادی مانند رنجرز جمهوری جدید اسپین آفی که بعد از آن کنسرو شد جینا کارانو (که نقش سرباز شوک سابق Rebel Cara Dune را بازی می کرد) بنا بر گزارش ها به دلیل برخی توییت های توهین آمیز از سریال اخراج شد. در سال ۲۰۲۱

جمهوری جدید با توجه به آنچه در آن رخ داده است، به تمام کمک هایی که می تواند جمع آوری کند نیز نیاز خواهد داشت جنگ ستارگان: آهسوکاورودی نهایی (ما را بخوانید جنگ ستارگان: آهسوکا پایان توضیح داده شد مقاله برای جزئیات بیشتر پر از اسپویلر). در واقع، در canon (از طریق آهسوکا و متنوع جنگ ستارگان کمیک‌ها و رمان‌ها) که جمهوری جدید در پاسخ به تهدید این بقایای امپراتوری که – با وجود نداشتن قدرت نظامی امپراتوری در اوج خود – خطری آشکار و فعلی را به همراه دارند، بسیار کند خواهد بود.

شورای سایه امپراتوری در فصل سوم The Mandalorian تشکیل جلسه داد

بعید است که امپراتوری شورای سایه ساکت بماند ماندالوریان فصل ۴٫ (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney)

«در واقع این امپراتوری است که بیشتر شبیه شورشیان عمل می کند [did in the original Star Wars trilogy]فیلونی گفت، زیرا منابع آنها رو به زوال است مجله امپایر. “اما جمهوری جدید در حال مبارزه است زیرا، در حالی که همه آنها تلاش می کنند با هم کار کنند، ایده های متفاوتی در مورد چگونگی موثر بودن دارند. این داستان جالبی بود، و من فکر می کنم که یک قطعه بزرگ از تاریخ ایجاد می کند که در آن می توانید همه چیز را بگویید. “انواع داستان.”

در حالی که چند صدای صریح، مانند ژنرال هرا سیندولا و لیا ارگانا (که مقاومت را در رمان کلودیا گری پایه گذاری می کند. خط خون)، متوجه باشید که مشکلی در لبه ایجاد شده است، رضایت جمهوری نیو در نهایت راه را برای ابر طرفداران امپریالیستی First Order باز خواهد کرد تا در سه گانه دنباله ویران کنند. به عبارت دیگر، امپریال هایی که دین جارین در نقش جدیدش به عنوان یک پیمانکار نیو ریپابلیک با آن روبرو می شود، می تواند نقش های محوری در شکل دادن به آینده داشته باشد. جنگ ستارگان کهکشان

گرچه الیا کین، ستوان مورد اعتماد موف گیدئون، تا به حال راضی به کشیدن ریسمان در پس زمینه بوده است – به ویژه پاک کردن ذهن دکتر پرشینگ، و به همراه آن دانش او از آزمایش های گیدئون روی بیبی یودا – بقایای امپریوم در مأموریت خود جسورتر می شوند. آغاز سقوط جمهوری جدید. «جاسوس‌ها» اشاره‌ای به اتفاقات آینده را ارائه می‌دهد، زیرا به اصطلاح شورای سایه (گروهی از افسران ارشد امپراتوری) برای آماده شدن برای بازگشت قریب‌الوقوع بزرگ دریاسالار ترون و بحث در مورد پروژه اسرارآمیزشان Necromancer گرد هم آمدند.

اینکه طرح دوم شامل چه چیزهایی می‌شود هنوز مشخص نیست، اما با توجه به اینکه نکرومانسی تمایل به برقراری ارتباط با مردگان دارد، فکر می‌کنیم که ارتباطی با بازگشت امپراطور فقید پالپاتین (ظاهراً) فقید، که بیش از دو دهه بازگشت مشهوری داشت، خواهد داشت. پیش. بعد در جنگ ستارگان قسمت نهم: ظهور اسکای واکر. این همچنین می‌تواند به تلاش‌های گیدئون برای ساختن چندین کلون از خود و آزمایش‌های پرشینگ با خون غنی از میدی کلریان گروگو مرتبط باشد.

تریلر فصل چهارم Mandalorian: آیا یکی وجود دارد؟

The Armorer و Bo-Katan با جت پک در فصل 3 The Mandalorian در هوا پرواز می کنند.

فصل ۳ بچه های نگهبان و جغدهای شب را گرد هم آورد تا ماندالور را نجات دهند. (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney)

با توجه به اینکه طبق گزارش‌ها هنوز قسمت‌های جدید وارد مرحله تولید نشده‌اند، کمی زود است که انتظار داشته باشیم جنگ ستارگان: ماندالوریان تریلر فصل ۴٫

وجود ندارد جنگ ستارگان جشن در سال ۲۰۲۴ (قبل از بازگشت به توکیو در آوریل ۲۰۲۵ استراحت می کند)، بنابراین طرفداران احتمالاً باید منتظر بمانند تا Comic-Con سن دیگو (ژوئیه ۲۰۲۴) یا – به احتمال زیاد – رویداد D23 دیزنی در ماه بعد برای اطلاع از این موضوع. در فروشگاه.

فصل چهارم ماندالوریان: ساختن به فیلم متقاطع دیو فیلونی

دین جارین و بو-کاتان کرایزه در Plazir-15 در فصل 3 The Mandalorian

دین جارین در بیشتر فصل ۳ کمانچه دوم را برای بو-کاتان کرایزه نواخت. (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney)

ماندالوریان فصل ۴ بخشی از مجموعه ای گسترده تر از برنامه های تلویزیونی جنگ ستارگان جدید است (راهنمای ما را در همه موارد بخوانید جدید جنگ ستارگان فیلم ها و برنامه های تلویزیونی برای بیشتر) مجموعه در پس از بازگشت جدی. در واقع، همه آنها در حال ساختن یک فیلم سینمایی اوج هستند که توسط کارگردانی خواهد شد. جنگ های کلون ها و شورشیان دیو فیلونی کهنه کار، که اخیراً به عنوان مدیر ارشد خلاق جدید فرنچایز علمی تخیلی منصوب شده است. نمایشگاه Vanity Fair).

ماندالوریان داستان فصل ۴ روی بقیه هم تاثیر خواهد گذاشت جنگ ستارگان محتوای تنظیم شده در این پستبازگشت جدی عصر. در واقع، با تلاقی بیشتر و بیشتر نمایش های مختلف، ماندالوریان، آهسوکا، کتاب بابا فت و (احتمالا) اسکلت خدمه اکنون باید به عنوان اجزای یک جهان مشترک مانند مارول در نظر گرفته شود. خطوط طرح خود را به طور فزاینده ای تابع راه اندازی انتقام جویانرویداد سینمایی سبک که فیلونی خواهد بود.

تاریخ اکران فیلم در حال حاضر TBC است و تخمین چند فصل از آن را دشوار می کند ماندالوریان و اسپین‌آف‌های آن Disney Plus می‌توانند قبل از اینکه در سینماها به نمایش درآیند، حضور پیدا کنند. فاورو گفت داستان های فیلمبا این حال، او امیدوار است که فصل پنجم یکی از آن ها را بسازد بهترین نمایش های دیزنی پلاس در اطراف، و اگر طرفداران به سرمایه گذاری در داستان دین و گروگو ادامه دهند، بیشتر جذب خواهد شد.

آنچه ما می دانیم این است که فیلم فیلون داستان “جنگ در حال تشدید بین بقایای امپراتوری و جمهوری نوپا” را روایت می کند. به عبارت دیگر، احتمالاً شکاف‌های روایی باقی‌مانده را برطرف می‌کند بازگشت جدی و نیرو بیدار می شود و توضیح دهید که چگونه نیروهای پراکنده امپراتوری به نظم اول تبدیل می شوند.

بیشتر ببین

“بزرگ شدن با نسخه اصلی [films]، بازگشت جدی [released in 1983] فیلونی گفت که پایان بود هفته نامه سرگرمی. اما پس از آن شما همیشه مانند: “اما بعد چه اتفاقی می افتد؟” و بعد کی قسمت هفتم سال‌ها بعد، وقتی من بچه بودم، هرگز فکر نمی‌کردم اینقدر دیرتر باشد، اما منطقی بود. دریچه ای ایجاد کرد که می روید: «وای، بنابراین بسیاری از چیزهایی که قبلاً می دانستیم احتمالاً در آنجا هستند. چگونه آن را حفاری کنیم؟”

همانطور که در مورد Thrawn رخ داد – که اولین بار در سه گانه کتاب “وارث امپراتوری” تیموتی زان در دهه ۹۰ ظاهر شد – این می تواند به معنای غارت داستان ها و ایده های بیشتر از کتاب ها و کمیک های غیرقابل استفاده از دیزنی باشد. جنگ ستارگان Legends Expanded Universe.

زمانی که من کوچکتر بودم، ما فیلم نداشتیم، اما کتاب های کمیک وجود داشت، رمان ها، چیزهایی که در [expanded universe] فاورو اضافه کرد: واضح است که باید تصمیماتی گرفته شود تا همه آنها را با هم تطبیق دهد، اما برای ما، من فکر می کنم یک چیزی که با آن موافقیم این است که شخصیت ها – همانقدر که خاص هستند – داستان باید تعیین کننده شخصیت ها باشد.”

صرف نظر از اینکه چند فصل دیگر ماندالوریان (یا هر برنامه دیگری، با توجه به اینکه شایعات در حال چرخش هستند آهسوکا فصل ۲) وجود خواهد داشت، افراد سخت کوش و معمولی به طور یکسان می توانند انتظار بیشتری داشته باشند جنگ ستارگان برای آمدن – و ما، برای یک، از این چشم انداز هیجان زده هستیم.


برای پوشش بیشتر مبتنی بر دیزنی، آنچه را که می دانیم بخوانید اندور فصل ۲. متناوبا، دریابید که چیست بهترین فیلم های دیزنی پلاس هستند، و کدام فیلم های جدید دیزنی پلاس اخیراً وارد سرویس شده اند.


منبع: https://www.techradar.com/streaming/disney-plus/the-mandalorian-season-4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *