فصل ۵ Halo Infinite آخرین فصل خواهد بود زیرا به به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر تغییر می‌کند و ۳۴۳i روی «پروژه‌های جدید» کار می‌کند.

توسعه دهنده Halo Infinite 343 Industries تایید کرده است که دیگر فصل بعد از فصل ۵ وجود نخواهد داشت.

۳۴۳i در جریان پخش مستقیم اجتماعی یک شبه نشان داد که پس از پخش زنده فصل ۵ برای فیلم علمی تخیلی در ۳۰ ژانویه، فصل‌ها بازنشسته می‌شوند و به جای آن رویدادهای «عملیاتی» جایگزین می‌شوند.


به روز رسانی ژانویه و نقشه راه HCS 2024 | هالو بی نهایت.

عملیات تنها چهار تا شش هفته در یک زمان اجرا می‌شود و پاس‌های نبرد همراه آن‌ها فقط ۲۰ طبقه خواهد داشت. این یک تغییر قابل توجه نسبت به فصل های سنگین و طولانی مدت تیرانداز رایگان است و می تواند نشانه ای باشد که ۳۴۳i اکنون نسبت به بازی ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

این هم تمام نیست. در حالی که ۳۴۳i تایید کرد که فعلاً به ارائه به‌روزرسانی‌های Halo Infinite ادامه می‌دهد، «تیم‌های اضافی» اکنون به «آینده» تغییر وضعیت داده‌اند و روی پروژه‌های کاملاً جدید کار می‌کنند.

برایان جرارد، مدیر انجمن گفت: «ما یک تیم اختصاصی داریم که روی حمایت از Halo Infinite کار می‌کند و به ارائه ادامه می‌دهد، اما اکنون تیم‌های دیگری نیز داریم که به سمت آینده کار می‌کنند و روی پروژه‌های کاملاً جدید کار می‌کنند (با تشکر، PC Gamer).

در مورد آخرین فصل پنجم Halo Infinite؟ منتظر آیتم های Covenant جدید در Forge، نقشه عرصه جدید، عملیات جدید، هسته رایگان Mark IV Spartan و قدرت اضافه کردن قطعات شانه به هر زره باشید.

ICYMI، فصل دوم اقتباس تلویزیونی با بودجه کلان فرنچایز قرار است تصویربرداری به زودی آغاز شود، در حالی که فصل اول برنامه تلویزیونی Halo اکنون در بریتانیا برای تماشا در دسترس است.


منبع: https://www.eurogamer.net/halo-infinites-season-5-will-be-the-last-as-it-switches-to-smaller-updates-and-343i-works-on-new-projects?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *