فقط با ۱۲۰ دلار از آب گازدار خانگی لذت ببرید

TL;DR: از ۹ دسامبر، دریافت کنید بسته شروع کاربناتور، بطری و ۲ مخزن CO2 AWA فقط با ۱۱۹٫۹۹ دلار — ۴۲ درصد پس انداز خواهید کرد.


نوشیدن هشت لیوان آب در روز می تواند کسل کننده باشد. و در حالی که نوشابه می تواند سرگرم کننده و حبابی باشد، سالم ترین انتخاب به طور منظم نیست. یک راه جالب برای افزایش مصرف روزانه H2O این است که با استفاده از این کاربناتور، بطری و ۲ مخزن CO2 AWA، آب نوشابه حبابدار را برای نوشیدن هر زمان که می خواهید بسازید.

از آنجایی که فصل تعطیلات است، AWA Carbonator Bundle می‌تواند یک هدیه کریسمس شگفت‌انگیز برای کسی که در لیست هدیه شما قرار دارد درست کند. این دستگاه دارای دستگاه کربناتور شارژی است که دارای طراحی شیک اسکاندیناویایی است که فضای کمتری را روی میز شما اشغال می کند.

این بسته دارای یک بطری یک لیتری قابل استفاده مجدد و بدون BPA و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است تا آب گازدار شما را دفع کند. و آن شامل دو مخزن CO2 است که شما را از ۳۰ تا ۶۰ روز عبور می دهد بدون نیاز به جدید و هنگامی که زمان آن رسید که یک مورد استفاده شده را خارج کنید، به سادگی آن را در جعبه دارای برچسب قرار دهید و یک مورد جدید با قیمت ۲۱ دلار برای شما ارسال کنید.

و فقط به این دلیل که گزینه سالم تری است به این معنی نیست که کسل کننده خواهد بود. میوه های تازه مانند لیمو و لیموترش یا مخلوط توت را برای طعم دهنده طبیعی به محصولات گازدار خود اضافه کنید. به سادگی یک دکمه را فشار دهید و آب ساده را به یک جایگزین جوشان تبدیل کنید که شما، خانواده و مهمانانتان می توانید سال ها از آن لذت ببرید.

این بسته یک راه پایدارتر برای لذت بردن از آب گازدار، به راحتی شما را در مسیر آبرسانی خانگی با پیچ و تاب شروع می کند.

دریافت کنید بسته استارتر حاوی کربناتور AWA، بطری و دو مخزن CO2 فقط با ۱۱۹٫۹۹ دلار (معادل ۲۰۹ دلار) برای مدت زمان محدود.

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
آشپزخانه

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/dec-9-awa-carbonator-bottle-co2-tank

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *