فقط با ۱۵٫۹۷ دلار در کلاس های آنلاین گیتار شرکت کنید

TL;DR: این بسته آموزشی آموزش گیتار از ۲۴ دسامبر به ۱۵٫۹۷ دلار (حدود ۴۸۰ دلار) کاهش یافته است. این پس انداز بیش از ۹۵ درصد است.


این دقیقاً زمانی است که اکثر ما شروع به جستجوی آن هدیه های لحظه آخری می کنیم. چه ما بیش از حد مشغول کار بوده‌ایم یا به سادگی نمی‌دانیم چه چیزی را برای برخی از عزیزان دریافت کنیم، بحران واقعی است و در حال وقوع است. خوشبختانه، پیشنهادات آنلاین برای همه ما زمان کمی می‌خرند، زیرا لازم نیست نگران زمان حمل و نقل (یا هزینه‌ها) باشیم. اگر یک نوازنده، عاشق موسیقی، یا عاشق یادگیری در لیست خود دارید، این بسته آموزشی گیتار فقط ۱۵٫۹۷ دلار (۴۸۰ دلار) تا ۲۵ دسامبر است.

یکی از بهترین چیزها در مورد این نوع بسته‌های آموزشی آنلاین این است که شما می‌توانید با سرعت خود و از راحتی در خانه خود یاد بگیرید. اگر واقعاً مبتدی در گیتار هستید، با دوره مقدماتی کلاس گیتار شروع کنید. شامل ۱۸ درس و تدریس توسط دن درسنوک – که ۳۰ سال سابقه تدریس گیتار دارد – نوازندگان گیتار از همان ابتدا یاد خواهند گرفت. آنها یاد می‌گیرند که نت‌ها را نام ببرند، تبلچر بخوانند، تک‌نوازی کنند و موارد دیگر را برای ایجاد یک پایه محکم.

دوره های خاصی وجود دارد که به شما کمک می کند تا دانش خود را ادامه دهید و دانش خود را تنظیم کنید، از جمله تکنیک گیتار، آموزش گوش برای گیتاریست کنجکاو و غیره. از آنجا، دوره های دیگر را بررسی کنید و با Songwriting for the Curious Guitarist خلاق شوید، که به شما کمک می کند آهنگ های خود را روی گیتار بنویسید.

با ۱۲ دوره مجموعا تقریباً ۷۸ ساعت آموزش، دروسی که بر ژانرهای خاص مانند جاز، موسیقی کودکان و آهنگ های کریسمس تمرکز دارند نیز گنجانده شده است.

این جواهر موزیکال لحظه آخری را از دست ندهید که تا ۲۵ دسامبر ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر به وقت محلی با صدها تخفیف در دسترس است.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

دریافت این بسته آموزشی آموزش گیتار فقط ۱۵٫۹۷ دلار (رجوع ۴۸۰ دلار)، بدون نیاز به حمل و نقل.

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
موسیقی


منبع: https://mashable.com/deals/dec-24-online-guitar-lessons

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *