فقط با ۲۹٫۹۷ دلار هوش مصنوعی، ChatGPT و Python را بیاموزید

TL;DR: از ۱ دسامبر دریافت کنید بسته برنامه نویسی ChatGPT و Python Ultimate AI 2023 فقط با ۲۹٫۹۷ دلار – ۸۰ درصد پس انداز خواهید کرد.


دوره های آنلاین هدیه ای غیر متعارف برای قرار دادن در زیر درخت هستند، اما می توانند یک تغییر واقعی بازی برای کسانی باشند که از آنها قدردانی می کنند. اگر کسی را می شناسید کسانی که به هوش مصنوعی، ChatGPT یا یادگیری پایتون علاقه دارندبه آنها کمک کنید تا در آینده خود سرمایه گذاری کنند.

در این هفته سایبری، می‌توانید این بسته آموزشی آنلاین را که با ۱۴ دوره آموزشی با بیش از ۸۶ ساعت آموزش همراه است، به دست آورید. چه بخواهید آن را برای خود بخرید یا آن را به یکی از عزیزانتان بدهید، با قیمت پایین ۲۹٫۹۷ دلار (حدود ۱۵۴ دلار) – که کمتر از ۳ دلار در هر دوره است – تا ۳ دسامبر، بدون نیاز به کد کوپن، در دسترس است.

در این فصل تعطیلات، شما می توانید دانش خود را در مورد چگونگی انجام آن به شما ارائه دهید ربات و کد هوش مصنوعی خود را با پایتون ایجاد کنید در این بسته آموزنده می‌توانید از راحتی در خانه‌تان به همه چیز رسیدگی کنید، در دوره‌هایی مانند ایجاد ربات هوش مصنوعی ChatGPT با Tkinter و Python یا ایجاد یک ربات ChatGPT AI با جنگو و پایتون در اوقات فراغت خود. این دوره‌ها که توسط جان الدر تدریس می‌شوند، شما را در کارهایی مانند ایجاد پروژه‌های Tkinter یا ساخت وب‌سایت‌های کدنویسی که به OpenAI متصل می‌شوند، راهنمایی می‌کنند. در پایان این دوره ها، می توانید کدهای AI را برای خود بنویسید.

استاد پایتون با کمک دوره هایی مانند دوره کامل هک پایتون: مبتدی تا پیشرفته که توسط مربی ماهر جوزف دلگادیلو تدریس می شود. این برای کسانی که تازه وارد دنیای زبان‌های برنامه‌نویسی شده‌اند ایده‌آل است و آنها را از تازه‌کارها به استفاده از تکنیک‌های هک پیشرفته مانند شکستن هش رمز عبور و کشف آسیب‌پذیری‌ها می‌برد.

اینو بده بسته برنامه نویسی AI ChatGPT و Python در این فصل تعطیلات، اکنون فقط ۲۹٫۹۷ دلار (معادل ۱۵۴ دلار) در این هفته سایبری تا ۳ دسامبر در ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT.

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
برنامه ها و نرم افزارها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/dec-1-chatgpt-ai-python-bundle

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *