فناوری آزمایشی مجازی با یک مشکل ۲۸۰ میلیارد دلاری در خرده فروشی مد مقابله می کند و روشی متفاوت برای خرید به مشتریان ارائه می دهد.

یک اسکرین شات یک وب سایت تجارت الکترونیک را نشان می دهد که در آن مشتری می تواند از فناوری آزمایش مجازی استفاده کند

مشتریان می توانند با استفاده از ابزار آزمایشی AI Zyler ببینند که لباس ها چگونه می توانند به صورت مجازی روی آنها ظاهر شوند.

با حسن نیت از زایلر



  • فناوری آزمایشی مجازی، حدس و گمان را از تناسب خارج می کند و انعطاف پذیری بیشتری را برای مشتریان ارائه می دهد.
  • همچنین ممکن است برای سود خرده فروشان بهتر باشد زیرا می تواند نرخ بازگشت را کاهش دهد.
  • فناوری آزمایشی مجازی با استفاده از هوش مصنوعی و AR به اشکال مختلف ارائه می شود.
  • این داستان بخشی از “انقلابی در تجربه مشتری با هوش مصنوعی،” مجموعه ای که به بررسی فناوری های تغییر دهنده بازی می پردازد که باعث تعامل با مشتری می شود.
تبلیغات

تبلیغات

روش خرید ما به شدت در حال تغییر است، از آن زمان خرید-اکنون، پرداخت-بعد برنامه ها به پخش زنده نمایش می دهد.

اما با افزایش فروش آنلاین، تعداد بازگشت ها نیز همینطور است. از آنجایی که تشخیص اینکه چیزی در اینترنت چگونه به نظر می رسد دشوار است، بسیاری از مشتریان آن را پذیرفته اند “براکتینگ،” یا خرید یک محصول در اندازه ها یا رنگ های مختلف به قصد برگرداندن هر چیزی که دوست ندارند.

بسیاری از فروشگاه ها شروع به کار کرده اند دریافت هزینه از مشتریان برای بازگشت برای جبران هزینه ها در سال ۲۰۲۲، Insider Intelligence گزارش داد که بازده آنلاین ۲۸۰ میلیارد دلار برای صنعت خرده فروشی هزینه دارد. اما اگر در وهله اول راهی برای جلوگیری از این همه بازگشت وجود داشت، چه؟

آنجاست فناوری آزمایش مجازی مشتریان به جای تکیه بر عکس‌های مدل‌هایی که لباس‌ها را پوشیده‌اند، می‌توانند با ابزارهای مجازی خود را در لباس ببینند.

تبلیغات

تبلیغات

“اگر حدس می‌زنید که ممکن است چیزی چگونه به نظر برسد یا چگونه ممکن است از تصویر یک شخص کاملاً متفاوت روی شما آویزان شود، به ناچار این امر منجر به ناامیدی مردم در هنگام دریافت کالا می‌شود.” الکساندر برند، مدیر عامل شرکت نرم افزار تصویربرداری هوش مصنوعی Anthropics Technology، گفت.

آزمایش مجازی، حدس و گمان را برای مشتریان از بین می‌برد و نشان می‌دهد که برای فروشندگان خرده‌فروش بهتر است.

“برندها می توانند امکان تبدیل و کشف محصولات خود را گسترش دهند و همچنین بازدهی را کاهش دهند زیرا مشتریان آگاهانه تری تصمیم می گیرند.” ناتالیا مودنووا، یکی از بنیانگذاران خرده فروش مد دیجیتال DressX، گفت.

بنیانگذاران دو استارتاپ آزمایشی مجازی، DressX و زیلراین فناوری و چگونگی سودمندی آن برای خرده فروشان را توضیح داد.

تبلیغات

تبلیغات

فناوری آزمایش مجازی چگونه کار می کند

یک اسکرین شات صفحه محصول را با یک پنجره آزمایشی مجازی نشان می دهد

Zyler با استفاده از چهره و اندازه گیری های مشتری، فرآیند آزمایش را خودکار می کند.

با حسن نیت از زایلر



فناوری آزمایشی مجازی با استفاده از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده یا AR به اشکال مختلف ارائه می شود.

یکی از راه‌ها یک مدل خرید آنلاین است که به مشتریان اجازه می‌دهد قبل از خرید لباس، خود را در لباس ببینند. Anthropics Technology با استفاده از این استراتژی یک ابزار آزمایشی هوش مصنوعی به نام Zyler ایجاد کرده است.

در حالی که برخی از ابزارها نیاز به تصویر تمام بدن مشتری دارند، Berend گفت که Zyler فقط به چند اندازه گیری و تصویری از صورت مشتری نیاز دارد.

“از خود لباس شروع می کنیم و مشتری را داخل لباس می گذاریم،” او گفت و افزود که انجام این کار برای مشتریان آسان‌تر است زیرا می‌توانند یک سلفی که قبلا گرفته‌اند آپلود کنند.

تبلیغات

تبلیغات

الکساندر براند کنار تابلویی در داخل یک فروشگاه چمباتمه زده است

الکساندر برند، مدیر عامل شرکت نرم افزار تصویربرداری هوش مصنوعی Anthropics Technology.

با حسن نیت از الکساندر برند



سپس فناوری وجود دارد که می تواند خرید در فروشگاه را آسان تر کند. DressX یک خرده فروش مد دیجیتال است که در حال آزمایش یک آینه AR است. مشتریان می‌توانند جلوی صفحه نمایش بایستند و لباس‌ها را بدون نیاز به تعویض فیزیکی لباس‌ها امتحان کنند.

“اگر مطمئن نیستید که چه رنگ لباسی را بهتر دوست خواهید داشت، لازم نیست آن را در رختکن بپوشید و درآورید.” مودنووا گفت. “شما فقط می‌توانید انگشت خود را روی صفحه بکشید و خودتان را روی صفحه ببینید و حتی محصولات بیشتری از برند را نسبت به زمانی که در اتاق‌های تزیین سنتی می‌رفتید کشف کنید.”

در نهایت، فناوری وجود دارد که به مشتریان اجازه می دهد لباس هایی را خریداری کنند که فقط به صورت آنلاین وجود دارد. هنگامی که مشتری یک قطعه مد دیجیتال مانند لباس یا ژاکت را در DressX می‌خرد، فناوری آن قطعه را روی عکسی که مشتری آپلود می‌کند قرار می‌دهد. DressX از هوش مصنوعی و AR استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که لباس با فرم بدن، ژست و حرکت – اگر ویدیویی باشد – مطابقت دارد.

“زمان خرید می تواند تعاملی تر باشد،” داریا شاپووالوا، یکی از بنیانگذاران DressX، گفت. “این فرصت بیشتری برای درک اینکه آیا واقعاً به این کالا نیاز دارید یا شاید بتوانید این کالای خاص را فقط در پست خود در رسانه های اجتماعی بپوشید و سپس چیزی را انتخاب کنید که هر روز بپوشید، فراهم می کند.”

تبلیغات

تبلیغات

بازگشت کمتر، برای محیط زیست بهتر است

نقطه فروش فناوری آزمایشی مجازی دو برابر است. اول، می تواند با کمک به مشتریان برای خریدهای آگاهانه تر، بازده را کاهش دهد.

“چند دلیل مختلف وجود دارد که چرا افراد لباس ها را پس می دهند.” برند گفت. “مردم آن را امتحان می کنند و بعد از ظاهر آن خوششان نمی آید، یا ممکن است مناسب نباشد، یا ممکن است احساس لباس را دوست نداشته باشید. آزمایش مجازی واقعاً به دو مورد اول کمک می کند.”

برندهایی مانند Marks & Spencer، John Lewis Fashion Rental و Alfa Vega از Zyler استفاده کرده اند. “ما شاهد کاهش حدود ۱۰ درصدی نرخ بازگشت از سوی افرادی بوده‌ایم که از ما استفاده می‌کنند.” برند گفت.

دوم، کاهش بازده برای محیط زیست بهتر است زیرا باعث صرفه جویی در موجودی هدر رفته و انتشار گازهای گلخانه ای می شود.

تبلیغات

تبلیغات

در اروپا، قوانین جدیدی که شرکت‌های مد را ملزم به کاهش ضایعات می‌کند، می‌تواند از سال ۲۰۲۸ اجرایی شود. رویترز گزارش شده است. “برندهای مد می خواهند بدانند که چگونه می توانند پایدارتر باشند زیرا در حال حاضر دستورالعمل های خاصی برای آنها وجود دارد.” شاپووالوا گفت.

در حالی که فناوری آزمایش مجازی به آسانی در دسترس است، خرده فروشان نیز در دسترس بوده اند کند در پذیرش فناوری هوش مصنوعی.

“صنعت پوشاک نسبتاً محافظه کارانه است.” برند گفت. “ما از یک پس‌زمینه فناوری می‌آییم، که مایل است اوضاع را به هم بزند و ببیند چه کار می‌کند.”

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/artificial-intelligence-trends-retail-virtual-try-on-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *