فهرست نهایی WWE 2K2K مک ماهون، لزنر غیرقابل بازی را تایید می کند

خلاصه نهایی کشتی گیران قابل بازی در WWE 2K24 اکنون حذف وینس مک ماهون و براک لزنر را تایید کرده است، پس از ادعاهایی که در مورد هر دو نفر در ماه گذشته مطرح شد.

بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که مک ماهون، رئیس سابق دبلیو دبلیو ای و لزنر، قهرمان مکرر دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای، در نتیجه، علیرغم تمرکز عنوان بر ۴۰ سال گذشته رسلمنیا، از لیست بازی حذف شود. در واقع، اوایل این ماه، لزنر توسط طرفداران دیده شد که بی سر و صدا از آثار هنری حذف شده است روی جلد بازی استفاده شده است.

۲K فهرست نهایی را دیروز در وب سایت خود از طریق یک ساده منتشر کرد پست وبلاگ. ۲۰۴ کشتی گیر در دسترس خواهند بود.

مک ماهون متهم به تجاوز جنسی و قاچاق یک کارمند در حین مدیریت WWE است. شکایتی که توسط قربانی ادعا شده تنظیم شده بود همچنین شامل این ادعا بود که یک کشتی گیر ناشناس پس از آن در جریان مذاکره مجدد قرارداد، ویدیوی صریح قربانی را از مک ماهون درخواست کرد. روزنامه وال استریت گفته است که کشتی گیر لزنر است.

مک ماهون اتهامات موجود در دادخواست را رد کرده است. لزنر به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است. ۲K نظر رسمی در این مورد ارائه نکرده است.

مشخص نیست که آیا مک ماهون و لزنر همچنان در بازی خارج از قابلیت بازی گنجانده خواهند شد یا اینکه ۲K تلاش کرده است تا این جفت را به طور کامل پاک کند. این اتهامات کمتر از دو ماه پس از عرضه WWE 2K24 که در تاریخ ۸ مارس برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S عرضه می شود، آشکار شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/wwe-2k2k-final-roster-confirms-mcmahon-lesnar-unplayable?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *