فورتنایت امروز مینی بازی های بقای دزدان دریایی لگو و مسیر موانع را اضافه می کند

همکاری فورتنایت با لگو امروز با راه اندازی دو مینی گیم خانواده پسند ادامه دارد: Lego Raft Survival و Lego Obby Fun.

اولین مورد، یک مینی بازی چندنفره است که با تم محبوب دزدان دریایی لگو طراحی شده است، جایی که شما باید روی یک قایق شناور بمانید – و در حین پرواز آن را تعمیر کنید – در حالی که زیر آتش توپ مورد حمله قرار می گیرد.

دومی یک مینی بازی با موانع است که مشابه آنهایی است که در حالت خلاقانه کاربر ساخته فورتنایت وجود دارد – به سطوح مختلف پارکور یا نقشه های محبوب Only Up فکر کنید.

پخش خبر: چرا Nintendo Switch 2 اکنون در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود؟در یوتیوب تماشا کنید

این تجربیات – که توسط Fortnite به عنوان “جزایر لگو” نامگذاری شده اند و موارد بیشتری در راه است – از حالت اصلی لگو فورتنایت که در پایان سال گذشته راه اندازی شد، کوچکتر هستند، که تجربه بقا و کاردستی را دارد که بی شباهت به Valheim نیست، هرچند با گل میخ های کمی بیشتر. آن پیشنهاد هفته گذشته یک به روز رسانی بزرگ ماهیگیری دریافت کردو همچنان به اثبات یک حالت محبوب فورتنایت در کنار نبرد رویال سنتی بازی ادامه می دهد.


فورتنایت امروز مینی بازی های بقای دزدان دریایی لگو و مسیر موانع را اضافه می کند
اعتبار تصویر: بازی های حماسی / لگو

ما انتظار داشتیم تجربیات لگو بیشتری در Fortnite راه اندازی شود و – در مقطعی در آینده – توانایی بازیکنان برای شروع ساختن خود با آجرها و شخصیت های لگو در Creative. هنوز تاریخی برای آن مشخص نشده است، اما دو تجربه خلاقانه امروزی نمایش خوبی از آنچه بازیکنان قادر به ساختن خواهند بود ارائه می دهد.

لگو فورتنایت شبیه Minecraft برای دوران متاورس است“من سال گذشته نوشتم که برای اولین بار بازی را به طور عملی انجام دادم و از Epic Games بیشتر شنیدم که چگونه همکاری در ساخت آجر آن شکل گرفته است.

“ما در حال حاضر نقشه راهی از چیزهایی برای شش ماه اول داریم که قرار است در این بازی قرار دهیم و من واقعاً از دیدن آنها هیجان زده هستم، و ما به تنظیم و ویرایش بر اساس نحوه انجام آن ادامه خواهیم داد. آدام ساسمن، رئیس Epic Games در آن زمان به من گفت. “فرصت های زیادی در پیش است. اما علاوه بر آن، تجربیات دیگری نیز وجود خواهد داشت که لگو با ما برای وارد کردن به Fortnite نیز همکاری می کند.”

و مجموعه‌های فیزیکی لگو با موضوع فورتنایت چطور؟ جولیا گلدین، مدیر ارشد تولید و بازاریابی لگو گفت: «هر چیزی ممکن است».

بعدی از بخش بتل رویال فورتنایت فصل جدیدی با موضوع قهرمانان یونان باستان و اساطیر خواهد بود.در همین حال.


منبع: https://www.eurogamer.net/fortnite-adds-lego-pirate-survival-obstacle-course-mini-games-today?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *