فیس بوک در خرید برنده است، اما یوتیوب برترین پلتفرم برای بررسی محصولات است. در اینجا ۴ نکته دیگر از یک گزارش ۲۶ صفحه ای در مورد ژن Z و عادات هزاره رسانه های اجتماعی آورده شده است.

آرم متا در مقابل یک پس‌زمینه شبکه‌ای آینده‌نگر

پلتفرم های متا اینستاگرام و فیسبوک تجارت اجتماعی را پیشرو می کنند.

متا، تایلر لی/اینسایدر



  • یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که فیس‌بوک بهترین پلتفرم برای مشتریان نسل Z و نسل Z برای خرید محصولات است.
  • این تحقیق که توسط پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ Traackr انجام شد، ۱۰۰۰ کاربر شبکه های اجتماعی آمریکایی را مورد بررسی قرار داد.
  • در اینجا ۴ نکته کلیدی دیگر از این مطالعه وجود دارد.

بر اساس یک نظرسنجی جدید از کاربران رسانه های اجتماعی ایالات متحده، فیس بوک پلتفرمی است که مصرف کنندگان نسل هزاره و Gen-Z به احتمال زیاد یک محصول را خریداری می کنند.

پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ Traackr از ۱۰۰۰ مصرف کننده آمریکایی در مورد عادات آنها در رسانه های اجتماعی، از پست، مشاهده محتوا و خرید محصولات، نظرسنجی کرد. پیر لویک آسایاگ، بنیانگذار و مدیر عامل Traackr، به اینسایدر گفت که جمعیت مورد بررسی شامل مصرف کنندگان نسل هزاره و Gen-Z با هدف درک چگونگی تغییر فضای بازاریابی تأثیرگذار بود.

در اینجا ۵ غذای کلیدی وجود داشت.

۱٫ یوتیوب پر استفاده ترین پلتفرم برای مصرف محتوای سازنده است و پس از آن TikTok قرار دارد

نموداری که بیشترین استفاده را برای محتوای اینفلوئنسر در میان کاربران نشان می دهد

Traackr



در میان کاربرانی که Traackr از آنها نظرسنجی کرد، یوتیوب محبوب ترین پلتفرم برای مصرف محتوای ساخته شده توسط سازندگان و اینفلوئنسرها بود.

اسایاگ گفت: «یوتیوب پلتفرم آهسته و پیوسته در آشفتگی رسانه‌های اجتماعی در طول سال‌ها بوده است. آنها سریعترین افراد برای انتشار چیزهای جدید نیستند، اما آنها آنها را با هدف انجام می دهند و اجرای آنها به خوبی انجام می شود.”

TikTok دوم شد و پس از آن اینستاگرام، فیس بوکو X (تویتر سابق).

تراکر خاطرنشان کرد: این رتبه بندی ها با بررسی جمعیت سنی تغییر کرد. به عنوان مثال، در میان مصرف کنندگان Gen-Zاسنپ ​​چت فیسبوک را به عنوان پنج پلتفرم برتر برای مصرف محتوا جایگزین کرد.

با این حال، زمانی که آن را به ارسال مطالبیوتیوب با اینستاگرام به عنوان محبوب‌ترین پلتفرم در میان تمام مصرف‌کنندگان مورد بررسی جایگزین شد.

۲٫ ویدیوی فرم کوتاه جذاب ترین دسته بندی محتوا در همه پلتفرم ها است

با توجه به ظهور TikTok و تمرکز تقریباً همه پلتفرم‌ها بر روی رسانه، جای تعجب نیست که ویدیوهای کوتاه در حال حاضر جذاب‌ترین دسته محتوا در رسانه‌های اجتماعی است.

Traackr دریافت که ۷۵٪ از کاربران گزارش کردند که محتوای کمتر از سه دقیقه “درگیر کننده ترین” است.

Assayag گفت: «واقعیت موضوع این است که ویدیوی کوتاه به پلتفرم‌ها و سازندگان سیگنال‌های بسیار بیشتری در مورد آنچه مصرف‌کننده به آن علاقه‌مند است، نسبت به ویدیوی طولانی ارائه می‌دهد. “اگر یک ویدیو را به مدت پنج دقیقه تماشا کنید، من یک نقطه داده قوی در مورد آنچه که از آن لذت می برید دریافت می کنم، اما اگر ۳۰ ویدیوی کوتاه را تماشا کنید و تصمیم بگیرید که ۲۰ مورد از آنها را بعد از نیم ثانیه دور بیندازید، اما ۱۰ مورد دیگر را تماشا کنید، برای من به عنوان یک مدیر برند، به عنوان یک پلتفرم، سیگنال بسیار بهتری است.”

عکس‌ها دومین دسته محتوای جذاب بودند و پس از آن ویدیوهای طولانی‌تر در طول پنج دقیقه قرار گرفتند.

بر اساس نظرسنجی Traackr، هفت دسته بندی جذاب ترین محتوا را در اینجا به تفکیک می بینید:

  1. ویدیوی کوتاه (کمتر از ۳ دقیقه)

  2. عکس ها

  3. ویدیوهای طولانی (> ۵ دقیقه)

  4. پخش‌های زنده

  5. پست های مبتنی بر متن

  6. پیام مستقیم

  7. گروه های چت خصوصی

۳٫ فیس بوک بهترین پلت فرم برای خرید محصولات است، در حالی که یوتیوب بهترین پلتفرم برای بررسی محصولات است

نمودارها در پلتفرم هایی که کاربران برای تجارت اجتماعی استفاده می کنند

Traackr



در حالی که متا از برخی ابزارهای تجارت اجتماعی (مانند تبر خرید زنده و غروب آفتاب برگه فروشگاه در اینستاگرام)، مردم هنوز به طور مکرر از فیس بوک و اینستاگرام متعلق به متا خرید می کنند.

TikTok و YouTube نیز دو برابر شده اند ویژگی های خرید. هر دو پلتفرم از نظر تجارت اجتماعی پس از فیس بوک و اینستاگرام در رتبه بندی قرار گرفتند، اما در مورد مصرف کنندگانی که به دنبال بررسی و اطلاعات محصول بودند، از رقبای متا برتری داشتند.

وقتی نوبت به قدرت خرید Gen-Z رسید، TikTok به احتمال زیاد رتبه اول را به عنوان پلتفرمی که در آن مصرف‌کنندگان جوان‌تر محصولات را خریداری می‌کردند، کسب کرد.

۴٫ بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان در صورتی که یک اینفلوئنسر محصولی را توصیه کند یا حتی فقط در مورد آن پست بگذارند، احتمال خرید آن بیشتر است.

حدود ۶۱ درصد از مصرف کنندگان گفتند که اگر یک اینفلوئنسر درباره محصولی پست کند، «تا حدودی متقاعد می شوند» آن محصول را بخرند.

و اگر یک اینفلوئنسر مورد اعتماد محصولی را توصیه کند، ۵۳ درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که «تا حدودی» می‌توانند براساس توصیه آن تأثیرگذار خرید کنند.

همین امر در مورد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که اینفلوئنسرها توصیه یا استفاده می‌کنند نیز صدق می‌کند – Traackr دریافت که ۵۷ درصد از مصرف‌کنندگان گفتند که «تا حدودی احتمال دارد» یک برنامه رسانه اجتماعی جدید را امتحان کنند «اگر اینفلوئنسر که می‌شناسد و به آن اعتماد دارد پست‌هایی را در آنجا پست کند».

حدود ۵۶ درصد از مصرف کنندگان همچنین گفتند که “تا حدودی” محصولی را از برندی خریداری می کنند که متعلق به یک اینفلوئنسر یا خالق را دنبال می کنند.

۵٫ مصرف کنندگان هنوز در پرداخت هزینه برای محتوای انحصاری اینفلوئنسرها مردد هستند

برای کسب درآمد فراتر از معاملات برند، فروش محصولات یا درآمد تبلیغاتی، بسیاری از سازندگان محتوای انحصاری و دارای دیوار پرداخت را برای ایجاد درآمد انتخاب کرده‌اند.

برخی به گزینه هایی مانند پاترئون یا زیر پشتهدر حالی که دیگران شانس شکستن داشته اند OnlyFans یا فروش دوره های آنلاین با پلتفرم هایی مانند گذشته از همه اینها یا قابل آموزش

با این حال، تنها ۴۱ درصد از مصرف‌کنندگان تا حدودی موافق هستند که برای محتوای انحصاری از یک تأثیرگذار که دنبال می‌کنند، پول پرداخت می‌کنند.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

آیا این مقاله برای شما ارزشمند بود؟


آره

خیر

نظرات اضافی

ایمیل (اختیاری)

رسانه های اجتماعی


منبع: https://www.businessinsider.com/facebook-is-top-social-platform-shopping-new-survey-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *