فیلم‌های جدید ۲۰۲۳: هیجان‌انگیزترین فیلم‌هایی که امسال به سینماها می‌آیند

در جستجوی همه فیلم‌های جدیدی هستید که به‌زودی در سینمای نزدیک شما عرضه می‌شوند؟ شما جای درست آمده اید.

در زیر، فهرستی از هر فیلم جدیدی که قرار است قبل از پایان سال اکران شود، گردآوری کرده‌ایم. انتخاب ما شامل آخرین فیلم های ابرقهرمانی سال ۲۰۲۳ است مارول و دی سی، چند فیلم آخر ترسناک قبل از ورود رسمی هالووین، هندی های جذاب به نظر می رسد، و علاوه بر این، بسیاری دیگر. هر ورودی در این مقاله به تاریخ اکران فیلم (بسته به محل زندگی شما)، آخرین تریلر، جزئیات بازیگران، و موضوع اصلی داستان آن مجهز شده است. به طور خلاصه: لازم نیست جای دیگری را برای صفحه نمایش بزرگ خود جستجو کنید سرگرمی نیاز دارد.

مال دنیا بهترین خدمات پخش فیلم های جدید خود را نیز می گیرند. شما می توانید در مورد آنها در ما بخوانید فیلم های جدید نتفلیکس، فیلم های جدید مکس، فیلم های جدید Prime Video، و فیلم های جدید دیزنی پلاس. در ضمن، اینها همه فیلم های جدیدی هستند که در یک مالتی پلکس نزدیک شما راه اندازی می شوند.

فیلم های جدید: اکتبر ۲۰۲۳

پنج شب در فردی

تاریخ انتشار: ۲۷ اکتبر

پس از سالها گذراندن در جهنم توسعه، پنج شب در فردیفیلم (FNAF) آماده ترساندن نسل جدید است و به شما ترس بی پایان صحنه می دهد ( جناس کاملا در نظر گرفته شده است).

بر اساس سری بازی‌های ویدیویی ترسناک مستقل اسکات کاتون با همین نام، FNAF فیلم درباره یک نگهبان امنیتی مشکل دار به نام مایک اشمیت (بازی های گرسنگیجاش هاچرسون) در حالی که او کار جدید شبانه خود را در پیتزا فروشی فردی Fazbear آغاز می کند. با این حال، مایک نمی‌داند که حیوانات دوست‌داشتنی انیماترونیک رستوران پس از ساعت‌ها زنده می‌شوند – و آنها دست از کار نمی‌کشند تا هرکسی را که پیدا می‌کنند به لباس انیماترونیک مشابه با عواقب پایان‌دهنده هل دهند. به طور خلاصه: تنها کاری که مایک باید انجام دهد این است که زنده بماند و اسرار وحشتناک درون دیوارهای پیتزا فروشی را کشف کند.

طرفداران سرسخت این فرنچایز به خوبی به اولین تیزر فیلم پاسخ دادند. هر چند با یک انتقاد عمده از آنچه نشان داده شد. طرفداران محصول نهایی را نیز با ۸۹ درصد آن بررسی کرده اند. گوجه فرنگی پوسیده امتیاز تماشاگران به شدت ضعیف ۲۵ درصد از امتیاز انتقادی فیلم است.

فیلم های جدید: نوامبر ۲۰۲۳

مارولز

تاریخ انتشار: ۱۰ نوامبر

دنباله مستقیم یک فیلم و دو تا از بهترین نمایش های دیزنی پلاسسومین نمایش بزرگ MCU در سال ۲۰۲۳ گرد هم می آید کاپیتان مارولکارول دانورز (بری لارسون)، خانم مارولکمالا خان (ایمان ولانی) و WandaVisionمونیکا رامبو (Tyonah Parris).

ما قبلاً شاهد بودیم که دانورز و خان ​​به طور غیرقابل توضیحی جای خود را عوض می کردند خانم مارول فصل آخر. و با مارولزاولین تریلر فرود در اواسط آوریل – این است حال و هوای تیم سال ۲۰۱۲ را به ما می دهد انتقام جویان – قهرمانان سه گانه فیلم باید یاد بگیرند که با هم کار کنند تا نقشه اصلی شیطانی دیگری را که در سراسر جهان از آن افراد مزاحم کری خنثی می شود، خنثی کنند.

ساموئل ال جکسون دوباره نقش خود را به عنوان ناظر تقریباً همه جا حاضر نیک فیوری بازی می کند – و بعد از به رهبری خشم تهاجم مخفی در ماه جولای به پایان رسید ما ایده ای از چگونگی آن داریم مارولز به سری نامحبوب دیزنی پلاس گره می زند.

جای دیگر گوشت تازه و اره مویی مخملی ستاره زاوه اشتون نقش دار-بن، فرمانده جنگ کری را بازی می‌کند، در حالی که گوز – گربه/فلرکن دوست داشتنی که به قیمت یک چشم فیوری تمام شد – نیز قرار است بازگردد. یکی از آخرین فیلم‌های جدید ۲۰۲۳ که به نظر ما واقعاً در مورد آن هیجان‌زده شده است.

بازی های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها

تاریخ انتشار: ۱۷ نوامبر

این اولین بازگشت به Panem از سال ۲۰۱۵ است Mockingjay: قسمت ۲ فیلمی پیش درآمد است که در روزهای اولیه رئیس جمهور آینده کوریولانوس اسنو در کاپیتول اتفاق می افتد.

در این مرحله، اسنو هنوز با دیکتاتوری که دونالد ساترلند در آن بازی می‌کند، فاصله دارد این بازی های گرسنگیفیلم های قبلی اسنو با کمرنگ شدن وضعیت خانواده اش در پانم پس از جنگ، با اکراه با مربی لوسی گری بیرد، ادای احترام جدیدی از ناحیه ۱۲ (خانه آینده کتنیس) موافقت می کند. با این حال، او چیزی را در او می بیند که ممکن است به او کمک کند وضعیت خود را در کاپیتول بهبود بخشد – و همه ما می دانیم که در پایان چگونه خواهد شد…

بیلی بچهتام بلیت و داستان سمت غربیریچل زگلر نقش اسنو و بیرد را در کنار گروهی از بازیگران برجسته ای که به یک امتیاز بارز در این مجموعه تبدیل شده اند بازی می کند – جیسون شوارتزمن، پیتر دینکلیج و ویولا دیویس نیز در این بازی حضور دارند. تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها نیز بر اساس بازی های گرسنگی رمان خالق سوزان کالینز به همین نام، و چهارمین فیلم از این مجموعه به کارگردانی فرانسیس لارنس خواهد بود. به عبارت دیگر، شما باید امیدوار باشید که شانس بسیار به نفع آن باشد.

نمک سوز

تاریخ انتشار: ۱۷ نوامبر

سومین فیلم بلند Emerald Fennell به نظر می رسد یک پیشنهاد فوق العاده دیگر از این فیلم باشد زن جوان آینده دار و مراقب باشید چگونه می روید کارگردان.

نمک سوز بری کیوگان ستاره (جاودانه ها، بتمن) در نقش الیور کوئیک، دانشجوی دانشگاه آکسفورد، که در تلاش است تا جایگاه خود را در موسسه معتبر بریتانیایی پیدا کند. با این حال، زمانی که الیور با فلیکس کاتن (جیکوب الوردی) با اعتماد به نفس، جذاب و اشرافی برخورد می‌کند، می‌بیند که در تابستان به املاک خانوادگی کتان دعوت شده است. بدون اسپویل، اما زمانی است که بعید است الیور به دلایل درست (و اشتباه) فراموش کند. روزاموند پایک، ریچارد ای گرانت و کری مولیگان نیز از بازیگران برجسته آن هستند.

روز شکرگزاری

تاریخ انتشار: ۱۷ نوامبر

فصل ترسناک تا اواسط نوامبر به پایان خواهد رسید، اما چه کسی با شام بوقلمون خود کمی خون و روده را دوست ندارد؟ اگر انجام دهید روز شکرگزاری فیلم جدیدی برای شما خواهد بود که می توانید از آن لذت ببرید.

در این فیلم اسلشر آینده بازیگرانی چون پاتریک دمپسی، ادیسون ری و جلن توماس بروکس به ایفای نقش می پردازند. طرح عاقلانه روز شکرگزاری داستان “قاتل مرموز الهام گرفته از شکرگزاری” خواهد بود. [who] پلیموث، ماساچوست – زادگاه تعطیلات بدنام را به وحشت می اندازد”. این پس از آن است که یک رویداد جمعه سیاه گذشته در پلیموث نیز ظاهراً به تراژدی خاتمه یافته است. هر کسی که قبلاً فکر می کند قاتل زنجیره ای گفته شده، تبر برای مرگ غیرضروری یکی از عزیزانش دارد. در طول آن رویداد؟

به هر حال الی راث (خوابگاه، تب کابین) وظیفه کارگردانی را بر عهده دارد و فیلمساز مشهور ترسناک در کنار جف رندل فیلمنامه را می نویسد.گریندهاوس).

آرزو کردن

تاریخ انتشار: ۲۲ نوامبر

باورش سخت است که دیزنی صدمین سال تاسیس خود را در سال ۲۰۲۳ جشن می گیرد – و این شرکت سرگرمی مشهور جهانی تمام تلاش خود را برای بزرگداشت یک قرن تماشاگران شگفت انگیز در سراسر جهان انجام می دهد.

تنها چند هفته پس از اینکه شرکت والت دیزنی به طور رسمی آن تولد تاریخی را در ۱۶ اکتبر جشن گرفت، این فیلم منتشر خواهد شد. آرزو کردنیک فیلم انیمیشن کاملاً جدید که سبک‌های هنری دوبعدی و سه بعدی برنده جایزه و تأثیرگذار استودیو را در یک نوع جدید فیلم خانوادگی دوستانه ترکیب می‌کند.

آریانا دبوز (داستان سمت غربی) صدای آشا را صدا می کند که به روزاس، پادشاهی آرزوها سفر می کند تا آرزویش توسط فرمانروای جادویی، پادشاه مگنیفیکو (کریس پاین) برآورده شود. هنگامی که درخواست او تایید نمی شود، آشا آرزویی را چنان قدرتمند می کند که توسط یک نیروی کیهانی، که به سادگی به عنوان ستاره شناخته می شود، به آن پاسخ داده می شود. همراه با بز خانگی آشا، والنتینو، این دو نفر تلاشی را برای نجات پادشاهی آشا از تاریکی پیشرو آغاز می‌کنند، که ممکن است پادشاه مگنیفیچیو در راه اندازی آن نقش داشته باشد.

ناپلئون

تاریخ انتشار: ۲۲ نوامبر

بیش از ۲۰ سال از آخرین همکاری آنها می گذرد گلادیاتورخواکین فینیکس و کارگردان تحسین شده ریدلی اسکات دوباره با هم همکاری کرده اند تا یک تجربه سینمایی خیره کننده خلق کنند که بر فرمانده نظامی افسانه ای، رهبر سیاسی و پادشاه فرانسوی تمرکز دارد.

خلاصه داستان سونی پیکچرز، ناپلئون “یک حماسه اکشن مملو از تماشایی است که به جزئیات ظهور و سقوط شطرنجی امپراتور نمادین فرانسه ناپلئون بناپارت، با بازی خواکین فینیکس برنده جایزه اسکار می پردازد. در پس زمینه ای خیره کننده از فیلم سازی در مقیاس بزرگ که توسط کارگردان افسانه ای ریدلی اسکات تنظیم شده است، فیلم به تصویر می کشد. سفر بی امان بناپارت به قدرت از طریق منشور رابطه اعتیاد آور و بی ثبات او با عشق واقعی خود، ژوزفین، که تاکتیک های نظامی و سیاسی رویایی خود را در برابر برخی از پویاترین سکانس های نبرد عملی که تا به حال فیلمبرداری شده است به نمایش می گذارد.

ما درباره شما نمی دانیم، اما اگر اسکات، فینیکس و ناپلئون در اوایل سال ۲۰۲۴ جوایز متعددی را دریافت نمی‌کنند. بر اساس اولین تریلر آن، حتی در این مرحله اولیه، کاملاً یک امر مسلم به نظر می‌رسد.

فیلم های جدید: دسامبر ۲۰۲۳

دوچرخه سواران

تاریخ انتشار: ۱ دسامبر

آستین باتلر (الویس) و تام هاردی (زهر، شوالیه تاریکی برمی خیزد) در دسامبر به یک باشگاه موتور سواری می پیوندند دوچرخه سوارانیک درام خشن و پر از بنزین که مطمئناً در فصل اسکار ۲۰۲۴ با فریاد همراه خواهد بود.

جودی کامر (پسر آزاد، کشتن حوا) در نقش کتی، زنی به ظاهر ترسو که با باتلر بنی، یکی از اعضای یک باند دوچرخه سواری خیالی و ترسناک دهه ۶۰ به نام وندال ها آشنا می شود و در نهایت با او ازدواج می کند. دوچرخه سواران زمان کتی با وندال‌ها، تلاش‌های او برای «تعیین» بنی و قرار دادن او در مسیر مستقیم و باریک، و تاریخچه این جفت با رهبر قوی اما بی‌رحم باند، جانی (هاردی) را بازگو می‌کند. برای استقرار در درام انفجاری، اکشن دوچرخه محور، و احتمالاً اجراهای درجه یک سه گانه برجسته فیلم آماده شوید.

پسر و حواصیل

تاریخ انتشار: ۸ دسامبر (ایالات متحده) و ۲۶ دسامبر (بریتانیا)

پس از انتشار تحسین‌برانگیز آن در ماه جولای در ژاپن، آخرین فیلم انیمه استودیو گیبلی در ماه دسامبر به ایالات متحده و بریتانیا (با عرض پوزش، طرفداران استرالیایی) می‌آید.

بر اساس رمانی به همین نام اثر گنزابورو یوشینو در سال ۱۹۳۷، پسر و حواصیل – فیلم پایانی که قبلا فرض شده بود از فیلمساز افسانه ای هایائو میازاکی – پسری به نام ماهیتو ماکی را دنبال می کند که یک برج متروکه را در زادگاهش کشف می کند. ماکی که کاملاً کنجکاو است، یک حواصیل خاکستری سخنگو را از یکی از درهای برج تعقیب می‌کند و در این روند وارد دنیای جدید و فوق‌العاده‌ای می‌شود.

اخیراً، فهرست بازیگران انگلیسی زبان یکی از آخرین فیلم‌های جدید سال ۲۰۲۳ فاش شده است و پر از نام‌های معروف است. کریستین بیل (بتمن)، دیو باتیستا (نگهبانان کهکشانفلورانس پوگ (عنکبوتو ویلم دافو (Spider-Man: No Way Home) از جمله صداپیشگان قدرتمند آن هستند.

ونکا

تاریخ انتشار: ۱۵ دسامبر

در هالیوود، به نظر می‌رسد که حتی شکلات‌سازها هم داستان‌هایی دارند. این چارلی و کارخانه شکلات سازی پیش درآمد فراتر از منابع رولد دال است و تصور می‌کند که ویلی وانکا قبل از اینکه وارد کسب‌وکار تولید کالسکه‌های جاودانه و دلخوشی‌های فاجمالو خوش طعم ویپل شود، چه کاری انجام داد.

تپه ستاره تیموتی شالامه به عنوان یک نسخه جوان‌تر از شخصیتی که قبلاً توسط جین وایلدر و جانی دپ ایفای نقش می‌کردند، کلاه بر سر می‌گذارد و فیلم را «خیلی صمیمانه، بسیار شادی‌بخش» توصیف می‌کند. و در حالی که این می تواند به راحتی یک کرک روابط عمومی باشد، ما در واقع او را باور داریم.

این فیلم توسط پل کینگ کارگردانی شده است، مردی که هر دو را تبدیل کرد پدینگتون فیلم های کلاسیک فوری و دلگرم کننده. جالب اینجاست که این فیلم همچنین یک موزیکال است که دارای آهنگ هایی است که توسط نیل هانون از The Divine Comedy نوشته شده است. ما فکر می‌کنیم این یکی از بهترین فیلم‌های جدید برای اولین بار در حدود کریسمس برای مدتی خواهد بود – و بر اساس تریلر رسمی آن، ما حتی از این ارزیابی مطمئن‌تر هستیم.

آکوامن و پادشاهی گمشده

تاریخ انتشار: ۲۲ دسامبر (۲۶ دسامبر در استرالیا و ۲۹ دسامبر در بریتانیا)

با وجود آکوامن ۲ در ابتدا قرار بود در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ روی پرده سینماها برود، اکنون قرار است در دسامبر ۲۰۲۳ پخش شود. آکوامن و پادشاهی گمشدهاین دنباله ابرقهرمانی به ماجراهای زیر آب ابرقهرمان دی سی جیسون موموآ ادامه خواهد داد.

دوباره متحد می شود بازی تاج و تخت بازیگری با همبازی های اصلی امبر هرد، یحیی عبدالمتین دوم، نیکول کیدمن و پاتریک ویلسون، اگرچه سطح مشارکت هرد طبق گزارش ها همچنان در هوا باقی مانده است. شخصیت اصلی مجبور به ایجاد یک اتحاد ناآرام با یک متحد بعید برای محافظت از آتلانتیس و جهان از ویرانی غیرقابل برگشت می شود.

آکوامن ۲اولین تیزر در ۱۰ سپتامبر منتشر شد. اگرچه این تریلر معمولی DCEU شما نبود و مشکل بزرگی ایجاد کرد. تریلر رسمی آن چهار روز بعد منتشر شد (آن را در بالا تماشا کنید) و دارای سکانس‌های زیر آب سنگین VFX، بازگشت آکوامنمانتای سیاه، و اکشن های دیوانه وار فراوان و کنایه های تیز.

همه ما غریبه ها

تاریخ انتشار: ۲۲ دسامبر (۲۶ ژانویه در انگلستان، TBC در استرالیا)

اولین فیلم بلند اندرو هیگ برای شش سال قبل از پایان سال جاری در سینماهای ایالات متحده اکران می شود. و بر اساس موقعیت تریلر و تاریخ انتشار فصل جوایز، می تواند ادعای بزرگ ترین جوایز مبتنی بر فیلم سال ۲۰۲۴ را داشته باشد.

همه ما غریبه ها ستاره های آدم (شرلوک و فلی بگاندرو اسکات)، که رویارویی مرموز او با همسایه هری (بعد از خورشید و مردم عادیپل مسکال) جریان زندگی روزمره او را مختل می کند. با شروع شکوفا شدن رابطه این دو، آدام تلاش می کند تا گذشته خود را رها کند و به طرز عجیبی شروع به دیدن رؤیاهایی از والدین متوفی خود در خانه کودکی خود می کند که سه دهه پیش ترک کرده بود. یک فیلم فانتزی-هیجانی عاشقانه با دو نقش اول عالی که ممکن است اوایل سال آینده باعث ناراحتی یکی دو نفر در مدار جوایز شود.

هر کسی جز تو

تاریخ انتشار: ۲۲ دسامبر (ایالات متحده و استرالیا)، ۲۹ دسامبر (بریتانیا)

این رام کام آتشین، که سیدنی سوینی (رضایت) و گلن پاول (تاپ گان: ماوریک) با هم به نظر می رسد تماشای خنده دار فریبنده ای را در طول دوره جشن ایجاد می کند.

این دو نقش بی و بن را بازی می‌کنند که پس از لذت بردن از اولین قرار فوق‌العاده با هم، متوجه می‌شوند که رابطه هیجان‌انگیزشان بر سر یک مشکل به ظاهر جزئی به هم می‌خورد. خب، مشکل چیست؟ خب، بی و بن به زودی در یک عروسی در استرالیا دوباره به هم می رسند – سناریویی که این جفت سرد یخی را مجبور می کند وانمود کنند که یک زوج دوست داشتنی هستند. بر اساس تیزر آن (که می توانید آن را در بالا تماشا کنید)، انتظار داشته باشید جرقه های خنده ای به پرواز درآیند.

رنگ بنفش

تاریخ انتشار: ۲۵ دسامبر (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ در بریتانیا و ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ در استرالیا)

رمان برنده جایزه پولیتزر آلیس واکر – پس از اقتباس موسیقایی صحنه ای اوایل قرن بیست و یکم – به موقع برای فصل تعطیلات ایالات متحده در سال ۲۰۲۳، درخشش بزرگی را به نمایش می گذارد.

رنگ بنفش داستان سلی هریس جانسون (با بازی فانتزیا بارینو) و سفری خارق‌العاده، هرچند گاه به طرز وحشتناکی توهین‌آمیز که او در اوایل دهه ۱۹۰۰ انجام می‌دهد را روایت می‌کند. هالی بیلی، تاراجی پی هنسون، دانیل بروکس، کولمن دومینگو، کوری هاوکینز و HER از جمله بازیگران آن هستند.

Blitz Bazawule (سیاه پادشاه است، دفن کوجو(کارگردانی از فیلمنامه ای نوشته مارکوس گاردلی)خدمتکار، چی). اپرا وینفری و استیون اسپیلبرگ نیز بخشی از تیم تهیه کننده مشهور جهانی این فیلم هستند.

پسران در قایق

تاریخ انتشار: ۲۵ دسامبر (۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ در بریتانیا و ۴ ژانویه ۲۰۲۴ در استرالیا)

این داستان بدبخت به کارگردانی جورج کلونی که بر اساس رویدادهای واقعی زندگی می‌کند، دومین اکران فیلم سینمایی برادران وارنر در روز کریسمس است – در کنار موارد فوق. رنگ بنفش (به هر حال در ایالات متحده).

پسران در قایق، جوئل ادگرتون و کالوم ترنر (در میان بسیاری دیگر) را به عنوان دو عضو تیم قایقرانی دانشگاه واشنگتن در سال ۱۹۳۶، که برای مدال طلا در بازی‌های المپیک تابستانی آن سال در برلین به رقابت پرداختند، بازی می‌کنند. که به عنوان یک «داستان واقعی الهام‌بخش» معرفی می‌شود، اگر یکی از آخرین فیلم‌های جدید ۲۰۲۳ (یا اولین فیلم‌های جدید ۲۰۲۴، بسته به محل زندگی‌تان) سهم عادلانه‌ای از نامزدی جوایز را در اوایل سال آینده کسب کند، تعجب نخواهیم کرد.


منبع: https://www.techradar.com/news/new-movies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *