iPad 11: آنچه می خواهیم ببینیم

با توجه به اینکه جدیدترین مدل یعنی آیپد ۱۱ به نظر دیر رسیده است iPad 10.9 (2022) – در مارس ۲۰۲۲ فرود آمد. با این حال، طبق برخی منابع ممکن است هنوز مدتی منتظر بمانیم، با اختلاف نظر در مورد اینکه آیا این مدل بعدی در اوایل یا اواخر سال ۲۰۲۴ فرود خواهد آمد.

با این حال، به یک معنا عجله ای وجود ندارد، زیرا مدل فعلی یکی از مدل ها باقی مانده است بهترین تبلت ها می توانید بخرید

با این حال، ما چیزهایی در مورد iPad 11 شنیده‌ایم، و شما در زیر می‌توانید همه موارد درز و شایعات فعلی را پیدا کنید. سپس، در زیر آن، فهرست آرزوهای ما را از آنچه بیشتر از تبلت پایه بعدی اپل می خواهیم پیدا خواهید کرد.

بریم سر اصل مطلب

  • چیست؟ آی‌پد سطح پایه بعدی
  • کی بیرون میاد؟ احتمالاً مارس، یا شاید بعداً در سال ۲۰۲۴
  • چقدر هزینه دارد؟ احتمالاً حدود ۴۴۹ دلار / ۴۹۹ پوند / ۷۴۹ دلار استرالیا

تاریخ عرضه و قیمت آیپد ۱۱

اولین تاریخ عرضه آیپد ۲۰۲۴ فاش شد شنیده‌ایم که پیشنهاد می‌شود از هم‌اکنون (نوامبر ۲۰۲۳) تا ژوئن ۲۰۲۴ فرود بیاید، که یک پنجره کاملاً گسترده است.

اخیراً شنیده ایم آیپد ۱۱ در ماه مارس وارد بازار خواهد شد، و این از یک منبع معتبر می آید، بنابراین ما تمایل داریم آن را باور کنیم. گفتنی است، اخیراً ما از یک منبع معتبر دیگر شنیده ایم آیپد ۱۱ حتی تا نیمه دوم سال ۲۰۲۴ وارد تولید انبوه نخواهد شد. یک مشاور دیگر دارد همان پنجره راه اندازی را پیشنهاد کرد.

ما نمی دانیم قیمت iPad 2024 چقدر خواهد بود، اما ممکن است قیمت اولیه آن مشابه iPad 10.9 (2022) باشد که از ۴۴۹ دلار / ۴۹۹ پوند / ۷۴۹ دلار استرالیا شروع می شود. سپس دوباره، آن تبلت بیشتر از نسخه قبلی خود قیمت دارد، بنابراین ممکن است اپل دوباره قیمت را بالا ببرد.

Apple iPad 10.9 (2022)

مدل بعدی می تواند قیمتی مشابه با iPad 10.9 (2022) داشته باشد. (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

اخبار و فاش شدن آیپد ۱۱

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این تبلت به بیرون درز نکرده است، اما ما از چندین منبع شنیده ایم که این تبلت iPad 2024 به سادگی “ارتقای مشخصات” را ارائه می دهدنشان می دهد که این یک به روز رسانی کوچک خواهد بود، احتمالاً یک چیپ ست جدید اما همان طراحی و یک صفحه نمایش ۱۰٫۹ اینچی دوباره.

در واقع، با توجه به اینکه اپل اندازه صفحه نمایش را افزایش داده و طراحی را برای iPad 10.9 (2022) تغییر داده است، انتظار داریم که هر دوی این موارد برای مدل بعدی یکسان باقی بمانند. به این معنی که هر دو صفحه نمایش ۱۰٫۹ اینچی و طراحی شبیه iPad Air وجود دارند.

با این حال، مطابق با نشت بالا، ما فکر می کنیم که تقریباً به طور قطع یک چیپست جدید خواهد داشت. یا حداقل یک جدیدتر – iPad فعلی از A14 Bionic موجود اپل استفاده می کند که در آن نیز دیده می شود آیفون ۱۲ خط و آیپد ایر نسل چهارم ۲۰۲۰بنابراین مدل بعدی احتمالاً حداقل به A15 Bionic که در آن وجود دارد ارتقا پیدا می کند آیفون ۱۳.

آنچه می خواهیم ببینیم

همانطور که iPad 10.9 (2022) خوب است، همیشه می تواند بهتر باشد، بنابراین امیدواریم آیپد ۱۱ جدید شامل برخی از تغییرات و ارتقاهای زیر باشد.

۱٫ پشتیبانی از Apple Pencil 2

طراحی روی iPad 10.9

پشتیبانی از Apple Pencil 2 در iPad 10.9 (2022) وجود ندارد (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

یکی از جنبه‌های غیرعادی‌تر آی‌پد ۱۰٫۹ (۲۰۲۲) این است که از Apple Pencil اصلی به جای Apple Pencil 2 جدیدتر پشتیبانی می‌کند. این با وجود تغییر به درگاه USB-C است، به این معنی که حتی نمی‌توانید Apple Pencil را شارژ کنید. (که از طریق لایتنینگ شارژ می شود) بدون آداپتور.

دلایلی برای این تصمیم وجود دارد، اما این اشتباه به نظر می رسد به طور کلی، و ما امیدواریم که اپل برای مدل بعدی آن را برطرف کند.

۲٫ قیمت کمتر، یا حداقل افزایش قیمت

اپل قیمت آی‌پد ۱۰٫۹ (۲۰۲۲) را به میزان قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود افزایش داد، بنابراین برای مدل بعدی، با توجه به اینکه ارزان‌ترین خط تبلت‌های این شرکت است، در حالت ایده‌آل می‌خواهیم شاهد کاهش قیمت باشیم. با این حال، حداقل نمی‌خواهیم آن را بیشتر از این افزایش دهیم.

۳٫ صفحه نمایش کمتر بازتابنده

نمای فیلتر دوربین جلوی iPad 10.9 (2022).

صفحه نمایش iPad 10.9 (2022) می تواند کاملاً منعکس کننده باشد (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

در حالی که ما تا حد زیادی از صفحه نمایش آیپد ۱۰٫۹ (۲۰۲۲) راضی بودیم، یکی از مسائلی که در بررسی خود متوجه شدیم این بود که فقدان پوشش ضد انعکاس به این معنی است که می تواند انعکاس های زیادی در آن وجود داشته باشد، به خصوص زمانی که در خارج استفاده می شود.

ما انتظار نداریم که اپل به صفحه نمایش mini-LED یا OLED یا پیکسل های بیشتری برای نسل جدید iPad 11 تغییر دهد، اما ما دوست داریم حداقل بتوانیم به راحتی از آن در فضای باز استفاده کنیم، بنابراین امیدواریم این مدل بتواند این کار را انجام دهد. آن پوشش را داشته باشد

۴٫ حالت های دوربین بیشتر

دوربین ها به ندرت در اولویت تبلت ها قرار می گیرند، و این مورد در مورد iPad 10.9 (2022) است. ما تا حد زیادی با آن خوب هستیم، اما عدم وجود هر دو حالت پرتره و حالت سینمایی قابل توجه و ناامیدکننده هستند، بنابراین مایلیم آنها را برای iPad جدید ۲۰۲۴ مشاهده کنیم.

۵٫ بهبود عمر باتری

آی‌پد ۱۰٫۹ (۲۰۲۲) در واقع عمر باتری کاملاً معقولی دارد و بازبین ما حدود ۸ تا ۱۰ ساعت استفاده مداوم را مدیریت می‌کند. این در فضایی مشابه با اکثر آیپدهای دیگر قرار دارد، اما وقتی این را در نظر بگیرید MacBook Air (M2، ۲۰۲۲) در آزمایش‌های ما که بیش از ۱۶ ساعت طول کشید، فکر می‌کنیم اپل می‌تواند بهتر عمل کند، با توجه به اینکه یک تبلت یک میلیون مایل از یک لپ‌تاپ فاصله ندارد.

حتی چند ساعت بیشتر تفاوت را ایجاد می کند، بنابراین ما امیدواریم که تمرکز اپل در مدل بعدی باشد، زیرا می تواند به تضمین جایگاه iPad 2024 در میان محصولات کمک کند. بهترین آیپدها.


منبع: https://www.techradar.com/news/ipad-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *