فیلمی از سرویس زنده ظاهراً لغو شده Insomniac، Spider-Man: The Great Web به صورت آنلاین ظاهر می شود.

پس از حمله سال گذشته باج‌افزاری که توسعه‌دهنده و کارمندانش را هدف قرار داده بود، فیلمی از یک بازی مرد عنکبوتی که ظاهراً لغو شده بود، توسط توسعه‌دهنده Insomniac – با عنوان Spider-Man: The Great Web، به صورت آنلاین منتشر شد.

تریلر (به روایت یوری لوونتال، صدای پیتر پارکر از Insomniac) به یک بازی مرد عنکبوتی پنج نفره اشاره می‌کند که شامل تجسم‌های چند وجهی مختلف از شخصیت – از جمله گوئن استیسی، مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ و اسکارلت اسپایدر، در کنار آن است. پیتر پارکر و مایلز مورالس – که در منهتن جهان باز به مصاف Sinister Six می روند.

Spider-Man: The Great Web اولین بار با دنبال کردن آن آشکار شد حمله باج افزار سال گذشته به Insomniacو به نظر می رسد که بخشی از سونی بوده است جاه طلب ولی دست و پا زدن برنامه های خدمات زنده – تحت نظارت اعلام شد رئیس پلی استیشن در حال خروج جیم رایان در سال ۲۰۲۱ – با پروژه چند نفره The Last of Us از Naughty Dog پرمخاطب ترین قربانی.


فیلمی از سرویس زنده ظاهراً لغو شده Insomniac، Spider-Man: The Great Web به صورت آنلاین ظاهر می شود.Marvel’s Wolverine – تیزر اعلامی | PS5


اینسومنیاک در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که در حال کار بر روی ولورین مارول است.

به نظر می رسد تریلر تازه لو رفته Spider-Man: The Great Web نیز از طریق حمله باج افزاری سال گذشته به دست آمده باشد که سازنده بعدا زنگ زد “بسیار ناراحت کننده”. در آن زمان، Insomniac از طرفداران برای “حمایت مداوم آنها در این زمان چالش برانگیز” تشکر کرد، و اطمینان داد که جزئیات پروژه های در حال توسعه خود را به طور رسمی به اشتراک خواهد گذاشت – مانند مشتاقانه منتظر ولورین مارول بودم – “وقتی زمان مناسب باشد”.

این استودیو همچنین اذعان کرد که اطلاعات به سرقت رفته از سرورهای آن شامل “اطلاعات شخصی متعلق به کارمندان ما، کارمندان سابق و پیمانکاران مستقل” است. این حمله توسط یک گروه باج افزار انجام شد که ۵۰ بیت کوین (کمی بیش از ۲ میلیون دلار) از سونی خواستار شد، که به نوبه خود، گفت در حال “تحقیق” بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/footage-of-insomniacs-seemingly-canceled-live-service-spider-man-the-great-web-appears-online?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *