Discord به توسعه دهندگان شخص ثالث اجازه می دهد تا بازی هایی را برای بازی در پلتفرم خود ایجاد کنند

Discord اعلام کرده است که از ۱۸ مارس، ابزارهایی را برای توسعه‌دهندگان شخص ثالث برای ایجاد بازی‌ها و برنامه‌هایی که می‌توانند روی پلتفرم خود تعبیه شده و بازی کنند، ارائه می‌کند.

این حرکت نشان دهنده گسترش ابتکار فعالیت Discord است که دسامبر گذشته راه اندازی شدارائه تعداد محدودی از بازی‌های تعبیه‌شده و تجربیات تعاملی که کاربران می‌توانند با هم در این پلتفرم تعامل داشته باشند.

در ابتدا، ۱۹ فعالیت در دسترس کاربران بود، اما Discord اکنون به دنبال گسترش قابل توجهی است که با دادن ابزارهایی به توسعه دهندگان شخص ثالث – در قالب Embedded App SDK که به تازگی معرفی شده است – برای ایجاد خود.

پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟در یوتیوب تماشا کنید

این شرکت در خود نوشت: “ما می خواهیم Discord به بهترین مکان برای توسعه دهندگان تبدیل شود تا همه این کارها را انجام دهند: ساختن، به اشتراک گذاری، توزیع، کشف شدن و کسب درآمد از کار خود.” پست اعلامیه. ما می‌خواهیم Discord جایی باشد که برنامه شما شروع به کار کند، جایی که خانه‌ای در جوامع مردم در سراسر جهان پیدا می‌کند، و می‌توان آن را به راحتی بین دوستان به اشتراک گذاشت.»

او ادامه داد: «اگر می‌خواهید ببینید چه چیزی می‌توانید بسازید، از قبل می‌توانید. “به یک کانال صوتی بروید و از دکمه Rocket استفاده کنید تا فعالیت های موجود امروز را با دوستان خود امتحان کنید!”

Discord می‌گوید که در حال آزمایش راهی برای کاربران است تا این بازی‌ها و برنامه‌های جدید را با حساب‌های خود مرتبط کنند تا بتوانند از آنها دور از سرورها استفاده کنند (توسعه‌دهندگان می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند این گزینه را فعال کنند) با آزمایش از ۱۸ مارس.


منبع: https://www.eurogamer.net/discord-is-letting-third-party-developers-create-games-to-play-on-its-platform?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *