فیلم اکشن تیراندازی Spine در حال برداشتن صفحه ای از فیلم هایی مانند John Wick 4 است

ستون فقرات یک بازی تیراندازی سوم شخص به سبک سایبرپانک است که در Nekki در حال توسعه است. همانطور که هست، به نظر می رسد این عنوان اکشن علمی تخیلی با استفاده از زوایای خلاقانه دوربین و صحنه های مبارزه صمیمی، نامی برای خود دست و پا کند.

بازی اکشن فشرده «Gun fu» یک شورشی به نام ردلاین و ستون فقرات تقویت‌شده‌اش به نام Spine را دنبال می‌کند (فکر کنید سندویستان از Cyberpunk Edgerunnersدر حالی که او در حال حرکت در دنیای آینده‌نگر دیستوپیایی است که توسط یک دولت غیراخلاقی اداره می‌شود که آزادی شهروندانش را از طریق خشونت محدود می‌کند. مبارزه با این اقتدار شیطانی موج شوک را در خیابان ها وارد می کند زیرا شروع به تغییر زندگی سایر ساکنان برای بهتر شدن می کنید.

درحال حاضر ستون فقرات قرار است در تاریخ منتشر شود PS5، Xbox Series X|S و PC در سال ۲۰۲۵ و حدود ۱۲-۱۵ ساعت محتوا خواهد داشت. با این حال، چنین بازه زمانی طولانی از هم اکنون تا راه اندازی به این معنی است که بسیاری از این ویژگی ها ممکن است دستخوش تغییر شوند.

قبل از اینکه تریلر جدید و هیجان انگیز را ببینیم ستون فقرات در نمایشگاه PC Gaming، TechRadar Gaming (TRG) به برخی از آنها دسترسی پیدا کرد ستون فقراتهیجان‌انگیزترین سطوح، و ما همچنین این فرصت را داشتیم که با توسعه‌دهندگان صحبت کنیم و در مورد چگونگی ایجاد یک بازی اکشن تهاجمی و در عین حال زیبا صحبت کنیم.

در قلب عمل

فیلم اکشن تیراندازی Spine در حال برداشتن صفحه ای از فیلم هایی مانند John Wick 4 است

(اعتبار تصویر: Nekki)

بارها و بارها، توسعه دهندگان Nekki بر آن تاکید کردند ستون فقرات به بازیکنان این امکان را می دهد که احساس کنند در مرکز یک فیلم اکشن پرمخاطره قرار دارند. از چندین فیلم و نمایش فرهنگ پاپ الهام می گیرد، مانند بریکینگ بد یا جان ویک ۴. به عنوان مثال، صحنه درخشان مبارزه بالای سر از آخرین جان ویک فیلم به وضوح الهام بخش یکی از ستون فقراتتوالی ماموریت خود

ما باید سه ماموریتی را ببینیم که بازیکنان با آنها روبرو خواهند شد ستون فقرات. در حالی که دو مورد دوم کمی در اطراف لبه‌ها خشن بودند، با چراغ‌ها و ساختمان‌های دوردست که هنوز برای ساخت باقی مانده بودند، ماموریت اول هر چیزی را که این تیراندازی سوم شخص می‌توانست نشان داد.

در منظره‌ای مرتفع شهری قرار گرفته است، محیط اطراف پراکنده از فلاش‌های نئونی و خلاقیت‌های سایبرنتیکی است که از یک محیط سایبرپانک احترام می‌گذارید. همانطور که روی یک سکوی طناب از یک ساختمان شیشه‌ای غول‌پیکر به ساختمان بعدی راه می‌روید، با یک میله کوچک پنهان شده در داخل دیواری روبرو می‌شوید که به نظر می‌رسد شکافی در دیوار است.

به‌جای نوشیدن یک نوشیدنی آرام، به محض اینکه وارد بار می‌شوید، توسط چندین مافیایی که تصمیم می‌گیرند زمان خوبی برای دعوا کردن است، پرش می‌شوید. در یک فضای کوچک تنگ، باید از محیط اطراف خود برای کار سریع این متجاوزان استفاده کنید. پرتاب کردن صندلی ها، کور کردن مهاجمان با قوطی رنگ قابل اعتماد خود، و انجام برخی از مرگ های پایانی هیجان انگیز تنها برخی از راه هایی است که می توانید در این مجموعه اکشن از درد خود خلاص شوید.

با این حال، در سفرهای خود فقط نباید نگران مافیا باشید. پلیس دولتی و یاکوزا نیز وجود دارند که همگی دشمنان شایسته ای هستند. خوشبختانه، به لطف Spine، می‌توانید توانایی‌های خود را ارتقا دهید، مهارت‌های جدید بیاموزید و کشتن‌ها را به پایان برسانید – همه اینها برای ایجاد حس پیشرفت هستند.

اگر می‌خواهید درباره Redline و Spine اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتماً این فوق‌العاده را بررسی کنید کمیک وبتون که در حال حاضر دارای چهار ورودی است، که در افسانه ها و تنظیماتی که بازیکنان می توانند در هنگام انتشار بازی کشف کنند، گسترش می یابد.

برای بازی‌های هیجان‌انگیزتر، اکشن را بررسی کنید بهترین بازی های تک نفره و بهترین بازی های کامپیوتر در حال حاضر برای بازی در دسترس است.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/the-action-shooter-spine-is-taking-a-page-out-of-films-like-john-wick-4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *