Pokemon GO Haptics جدید همه را دیوانه کرد

اوایل هفته، من Pokemon GO را راه اندازی کردم زیرا سعی می کنم کاری را انجام دهم که به ۳۰ روز متوالی برای گرفتن یک Pokemon نیاز دارد. همانطور که توپ Poke را پرت کردم و توپ فرود آمد، فکر کردم متوجه ضربه های ظریفی با ضربه و سپس تکان دادن توپ در حالی که پسر کوچولو سعی می کرد فرار کند، شدم. برای تایید، چند مورد دیگر را گرفتم، سعی کردم خودم را متقاعد کنم که این جدید است (چون اطلاعیه ای را ندیده بودم)، و سپس از پسرم خواستم تا تأییدیه او را نیز دریافت کند.

همانطور که به نظر می رسد، به روز رسانی Pokemon GO در واقع یک تنظیم جدید “Haptics” را به برنامه اضافه کرده است که هنگام انجام اقدامات انتخابی، لرزش های ظریفی را به شما می دهد. قابل توجه ترین زمانی است که شما یک پوکمون را می گیرید، زیرا وقتی توپ برخورد می کند، می لرزد، سپس تکان می خورد، و سپس تایید می کند که آن را گرفته اید. به لطف الگوی ارتعاش، اساساً اکنون می توانید بدون نگاه کردن، پوکمون را بگیرید.

مناطق دیگری نیز وجود دارد که در آن هاپتیک های جدید را نیز خواهید یافت، مانند زمانی که یک حرکت را در طول نبرد شارژ می کنید، باید کارت پستال را سنجاق کنید، و زمانی که یک پوکمون براق ظاهر می شود. راه‌های دیگری هم می‌تواند وجود داشته باشد، اما اینها معدود مواردی هستند که تا به حال به آن توجه کرده‌ام.

به عنوان یک پوکمون گو بازیکنی که از iPhone 14 Pro یا Pixel 8 Pro استفاده می کند، که هر دو دارای لمسی عالی هستند، من عاشق این تغییر هستم. این یک لمس همهجانبه به بازی اضافه می کند، اما اگر می خواهید بدون خیره شدن بی پایان در هر حرکت و انیمیشن گرفتن پوکمون بازی کنید، مفید است.

Pokemon GO Haptics جدید همه را دیوانه کرد

چگونه تنظیمات Pokemon GO “Haptics” را خاموش کنیم

با این حال، من در اقلیت هستم که به نظر می رسد وقتی صحبت از این ویژگی جدید Haptics می شود. بیشتر…خب، از آن متنفرند و بلافاصله راه هایی برای خاموش کردن آن پیدا کرد. شکایت هایی که من دیده ام بیشتر شامل افرادی است که فکر می کنند تلفن هایشان خراب است، در حالی که برخی از Niantic عصبانی هستند که به جای تغییر کیفیت زندگی، برای ویژگی هایی مانند این وقت می گذارند.

اگر از Haptics جدید در GO ناراحت هستید، در اینجا نحوه خاموش کردن آنها آورده شده است:

  1. Pokemon GO را باز کنید
  2. روی توپ Poke در پایین صفحه ضربه بزنید
  3. روی تنظیمات در بالا سمت راست ضربه بزنید
  4. Vibration را در بالا پیدا کنید و سپس “Haptics” را در زیر آن پیدا کنید
  5. «Haptics» را خاموش کنید

و بس.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/30/pokemon-go-adds-haptics-annoys-most-players-but-me/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *