فیلم LittleBigPlanet Hub به صورت آنلاین درز کرد

فیلمی از آنچه که ادعا می شود “دمو داخلی” LittleBigPlanet Hub است – انحصاری رایگان PS3 که ابتدا اعلام شد و انتظار می رود در سال ۲۰۱۳ منتشر شود – به صورت آنلاین منتشر شده است.

در حالی که بازی هرگز به طور رسمی لغو نشد، هرگز منتشر نشد، که باعث می شود فیلم – که با صداگذاری استفن فرای استفن فرای سرسخت سری و لباس‌ها و گیم‌پلی که مدت‌ها با پلتفرمر خانواده‌پسند مرتبط است کامل می‌شود – شگفت‌آورتر.


فیلم LittleBigPlanet Hub به صورت آنلاین درز کردLittleBigPlanet Hub – اعلام تریلر


LittleBigPlanet Hub – اعلام تریلر.

توضیح کامل ویدیوی یوتیوب به همراه توضیحات بعدی: “بازی رسمی بتای LittleBigPlanet Hub که در سال ۲۰۱۳ ثبت شده است.” کوتاه از همان حساب کاربری که ادعا می‌کند ساخت هنوز زنده است و هنوز می‌توان آن را دانلود کرد.

بعداً در نظرات، پوستر می‌گوید که آن‌ها خودشان این فیلم را زمانی ضبط کرده‌اند که «تستر بتا» برای بازی منتشر نشده – که به طور گسترده تصور می‌شود بعداً تبدیل به بلوک‌های سازنده LittleBigPlanet 3 شد – در سال ۲۰۱۳ بودند.

همانطور که توسط مردم مشاهده شد نشت و شایعات بازی (اما از زمانی که حذف شد)، برخی حدس می زنند که فیلم ممکن است تحت یک NDA 10 ساله گرفته شده باشد این تاریخ منقضی شده است، اما بدون تایید رسمی سونی یا Media Molecule – که ممکن است هرگز در دسترس نباشد – فعلا فقط می توانیم این موضوع را به عنوان یک شایعه یا یک شوخی مفصل مطرح کنیم.

می‌توانید انتظار داشته باشید که فیلم‌های بیشتری نیز در روزهای آینده ظاهر شوند، زیرا به نظر می‌رسد که خود ساخت اکنون درز کرده است.

اوایل این ماه متوجه شدیم که نسخه PC و پلی استیشن ۵ پلتفرم بازی سازی Dreams Media Molecule لغو شد.

لنس مک‌دونالد، یکی از اعضای این صنعت، گفت که در حالی که پورت‌های PC و PS5 Dreams «تقریباً کامل شده بودند»، تقریباً در همان زمان لغو شدند. در پایان ۱۵ تا ۲۰ درصد از استودیو اخراج شد سال گذشته.


منبع: https://www.eurogamer.net/littlebigplanet-hub-footage-leaks-online?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *